Sophie
"Ty kurvo, já jsem chtěl jiný pití ne tenhle hnus" zařval na mě Simon a dal mi facku tak velkou, že jsem se skácela na zem. Rozpíchl bubble tea brčkem a vylil mi ho na hlavu. Začala jsem brečet. Zvedla jsem hlavu a viděla nějakého kluka na Simonovi jak ho strčil na stranu.Kovy
Když jsem viděl jak tu křehkou slečnu uhodil ten magor, přeskočilo mi v hlavě a rozběhl jsem se na něj. Martin si toho všiml a začal hledat ochranku.
Šel jsem k němu a strčil do něj."Ty idiote, co si myslíš že děláš?" Řekl.
"A co děláš ty, ty hovado? Nejsi vůbec chlap! Mlátit ženskou? Kdo to kdy viděl?" Odpověděl jsem.
"Kliď se odtud, nikoho nezajímáš" odvětil.
"A co kdybys odešel ty?" A natáhl jsem mu facku.
Chtěl mi jí vrátit, když v tu se objevil Martin s ochrankou a zatáhl mě od něj.
"To si s tebou ještě vyřídím ty hajzle" křičel v dáli.
To už mě nezajímalo. Podíval jsem se na slečnu, která stále seděla na zemi a plakala.
"Neboj se, už je po všem" řekl jsem jí a pomohl jsem jí na nohy.
Představila se mi jako Sophie. Jaké sladké jméno. K ní vyloženě sedí.
Pozval jsem jí k sobě do stánku aby tu strávila zbytek dne. Souhlasila a šla.Sophie
Byl to Kovy. Nečekala jsem ho. Dal Simonovi facku a měl v očích velkou zlost. Naštěstí je odtrhla ochranka a Simona odvedla.
Pomohl mi na nohy a já se mu představila a poděkovala. Pak mi Kovy nabídl, abych s ním strávila zbytek dne. Ráda jsem souhlasila.
Na chvíli jsem zapomněla co se stalo.
Ale pak mi běželo v hlavě: "Co se mnou bude? Kam půjdu?". Nevím.
Snad něco vymyslím.A na co Sophie přijde? Jak to bude dál se Simonem? A co Kovy? To se dozvíte v dalším partu.
ČTEŠ
Říkal Si Kovy
FanficJe jí 18 a říká si Sophie. Její přítel je Simon. A on je Kovy. Populární youtuber. Ona miluje Simona z celého srdce. Ona je mu lhostejná. A Kovy má youtube. Jeho život. To co se stane nikdo nečekal. Možná jen jeden to z nich tušil. Toto je napínavý...