Tohle je teď tvůj svět - part 4

250 28 1
                                    

Sophie
Na nic jsem absolutně nepřišla. Kovymu jsem nic říkat nechtěla - vždyť se ani neznáme. Seděla jsem a koukala jak si užívá s fanoušky a celkově celý den. Furt se jenom smál. Nějak jsem se na něj koukala až jsem se zakoukala a nevnímala okolí.
"Sophie vnímáš?" Strčil do mě Kovy.
"Jojojo vnímám jen jsem se sekla" odpověděla jsem a Kovy se začal smát.

Kovy
Tolik fanoušků. Nečekal jsem, že Utubering bude tak náročný. Ale užívám si ho. Ale Sophie je nějaká mimo. Zkusím do ní trknout aby se probudila. Asi jsem ji vylekal. Začali jsme se oba smát. Sophie už nebyla tak vyděšená, ale vypadalo, že jí něco trápí.

Napadlo mě jak jí zlepšit náladu.

Sophie
"Nechtěla bys s námi někam na véču?" Zeptal se mě Kovy a rozzářili se mu oči. "Velice ráda" odpověděla jsem.
"Ale potřebuju ještě předtím ještě něco důležitého vyřídit, pomužeš mi prosím?".
"Rád ti znovu pomohu má paní" skklonil se Kovy a Martin začal dělat dvorního šaška. Mohla jsem se potrhat smíchy.
Najednou rána a oba spadli na zem, jak se lekli. Bylo to vtipné. Ale když jsem zvedla hlavu, stuhla jsem a pomalu začala couvat.

Simon
"Já tý malý kurvě dám co proto. Dělá mi tu scény a ještě uteče za nějakým imbecilem. A, tamhle vidím jeho stánek a i jeho. Super... Vyřídím si to s oběma.

Kovy
Zvedl jsem hlavu a tam stál Sophiin přítel Simon. V tu chvíli se mi zatmělo a já věděl, že nemůžu couvnout.
Hrdě jsem vstal ze země a stoupl si před Sophii. Ta najednou omdlela.
V tu chvíli jsem spanikařil. Co teď?

Co se stane? Dostane Kovy a Sophie co proto? Nebo to bude jinak? Více v další části.

Říkal Si KovyKde žijí příběhy. Začni objevovat