Už mě neopouštej - part 5

315 37 6
                                    

Kovy
Koukl jsem na Martina a ten pochopil. Vzal Sophie do náruče a odnesl jí pryč. Já se postavil před Simona a zařval jsem:
"Snad jsem ti řekl ať vypadneš ne?!". A hned se mi dostavila odpověď. Pěstí na obličej. Trefil mi nos ten hajzl.

Martin se vrátil a řekl mi, že už volal policii a ochranka dorazí hned.
Pěstí jsem mu objetoval též na nos.
Očividně ho to vytočilo a rozběhl se na mě. V tu chvíli se tu objevila Sophie a stoupla si mezi nás.
Odstrčila Simona a něco mu řekla. Co, to už nevím. Protože Sophie odstrčil a mě chytl a zvedl do vzduchu.

Sophie
Panebože on ho zabije. Najednou se mi zatočila hlava a já spadla.
Pak už jsem jen cítila jak na mě někdo nese. Otevřela jsem oči a uviděla Martina. Řekl mi, že jsem omdlela a tak mě radši odnesl do bezpečí. Napila jsem se vody a vydala se s Martinem zpět. Snad ještě není pozdě.

Přišli jsme dovnitř a já viděla jak oboum teče krev. Najednou se Simon rozběhl proti Kovymu a já se rozběhla mezi ně.
"Ty hovado jedno, nech ho být! Jsi jenom ubožák, kte....". Nedořekla jsem větu a už mě odstrčil pryč. Zase jsem upadla. Naštěstí přišla ochranka i s policisty. Právě včas. Simon uhodil Kovyho naposled a už byl v poutech.
Doufám,že půjde sedět na hodně dlouho.

Když se vše uklidnilo, pomohla jsem klukům uklidit jejich stánky a vyrazila jsem s oběma k mému, teda Simonovu bytu.
Řekla jsem, že znám i dobrý bar, kam můžeme po večeři zajít.

Kovy
Naštěstí přišla ochranka i s policisty a odvedla toho idiota pryč. Pak nám Sophie pomohla uklidit a vyrazili jsme s Martinem k ní do bytu. Cestou nás pozvala ještě do baru, kam půjdeme po večeři.
Převlékla se do roztomilého outfitu a my vyrazili.
Doufám, že si užijeme večer.

Sophie je už klidnější, ale stále neví kde bude bydlet. Naskytne se jí nějaká zajímavá příležitost? A jak dopadne celkově večer? Dozvíte se v dalším partu.

Wau během dne 112 lidí? Nepřestáváte mě překvapovat!! Miluju vás <3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 27, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Říkal Si KovyKde žijí příběhy. Začni objevovat