Překvapení!

65 7 0
                                    

Lidi, lidi, lidi, dneska pro vás mám něco extra speciálního. Náhodou se mi povedlo rozhodit sítě a ulovit několik autorů fanfikcí, kteří nepíší o Justinovi, 1D nebo 5SOS. A protože chci už brzo roztrhat fanfikce na malilinké kousky (na ten díl se těšte), tak jsem se rozhodla udělat s autory rozhovor. O čem? O nenávisti k fanfikcím a dalších sračkách okolo. 

Ale nejdřív vás trochu seznámím s úžasnými autory, které jsem k rozhovoru (více či méně) přinutila.

Jako první se mi pod ruku dostala neskutečně milá dvacetiletá @Ronnie245, autorka fanfikcí na Harryho Pottera, které najdete pod názvem Komorník a Špatná strana. Pokud je Severus Snape vaše oblíbená postava, rozhodně se nebojte mrknout na její profil. A pokud vás Severus moc neláká, zkuste její básničky, která určitě stojí za to.

Druhá je tu devatenáctiletá @KrecekZuru, moje dobrá kamarádka jak na Wattpadu, tak mimo něj. Najdete u ní několik fanfikcí na anime (které bohužel před nějakou dobou zmizely, ale možná se nechá ukecat) a krásnou krátkou fanfikci na Harryho Pottera (ale nebojte, brzo jich bude víc). Pokud jste otaku, máte rádi vlkodlaky nebo prostě milujete příšery, mrkněte se i na její další tvorbu.

Po krátkém snažení se mi povedlo ukecat i úžasnou Wolfox76. Na jejím profilu narazít na fanfikce k populárnímu seriálům jako je Supernatural (u nás jako Lovci duchů (ty vole, fuj, někdy se naseru na překlady)), Sherlock, Doctor Who a další. Jestli máte o takové věci zájem, okamžitě na její profil.

A poslední je taková trošku specialita. Na Wattpadu ho objevíte pod přezdívkou @-Archer-, je mu čtrnáct a na jeho účtu najdete jak (nyní pozastavenou) fanfikci na Hru o trůny, ale taky zajímavě zpracované fantasy, příručku pro autory fantasy a vtipné Rozprávky deduška Hulinožky. Stejně jako profily všech ostatních, i ten jeho stojí za nahlédnutí, takže hurá na něj.

To je k představování tak asi všechno. Pohodlně se usaďte, odstraňte z okolí ostré předměty (ať si o ně neotlučete obličej, až bude vzteky mlátit hlavou do stolu, kvůli mým debilním otázkám) a jdeme na to.

1. Kdy, jak a kde jsi se poprvé setkal/a s ff?

Ronnie: Byla to vlastně zvláštní shoda náhod. Bylo to před šesti lety. V té době docela frčela sága Stmívání a já jsem to milovala. Knížky jsem přelouskala téměř hned. Jednou jsem si takhle vyhledávala obrázky hlavních postav na internetu a u jednoho jsem se překlikla. Přes odkaz jsem se dostala na stránku stmivani.eu, kde jsem si přečetla pár příběhů a po nějaké době jsem si začala i vymýšlet vlastní.

KrecekZuru: Když mi bylo tak okolo dvanácti- třinácti a tehdy jsem ještě byla Twilight fanoušek. To byly úplně první fanfikce, co jsem kdy četla.

Wolfox76: Poprvé to bylo na stránce Gallifrey, byly různé DW fanfikce. Chvíli jsem je tam četla a později jim tam i něčím přispěla.

-Archer-: Hneď ako som sa zaregistroval na Wattpad. Odporúčalo mi tonu fanfikcii typu Harry Styles x Niall Horan alebo nejaké zo sveta Harryho Pottera (Next generation, Marauders,....)

2. Publikoval/a jsi svoje první ff? Jaký byl ohlas?

Ronnie: Publikovala. Právě na stmivani.eu, kde ještě stále jsou. Tehdy jsem se registrovala pod jinou přezdívkou, takže díky bohu jen já vím, které to jsou. Ohlasy byly ze začátku skvělé, všem se líbilo. Bylo to ale hlavně tím, že většina těch, kdo to četly, byly holky v mém věku. Jak šel čas, začaly se objevovat kritizující komentáře, se kterými dnes naprosto souhlasím.

Útoky vraždícího dřezuKde žijí příběhy. Začni objevovat