Kdo mě zná, ten ví, že kvůli některým věcem dokážu být pořádně kyselá (například kvůli zrušeným seriálům). A protože jsem se poslední dobou začala zahrabávat do komiksů, našla jsem si spoustu dalších důvodů být kyselá. Taky jsem si našla dvě manželky (Zatanna Zatara a Harley Quinn, obě jsou prostě miláčci) a manžela, ale to patří do Kočičí linky, ne sem.
Navíc, zrovna je v kině Civil War (na tom jsem byla, bylo to fajn (pro delší názor si budete muset napsat)), tak proč nevytáhnout starou válku? Tumblr tím bylo úplně posedlé.
Je lepší DC nebo Marvel?
(DC, odpověď je jednoznačně DC, ale o to tady teď nejde)
Ale Alex, s čím máš teda problém? Na co jdeš nadávat?
Na lidi. Zase.
Hádejte se. Třeba se sežerte. Mně je to jedno. Není můj problém, že Suzie v Londýně si myslí, že Marvel je sračka nebo Peter v New Yorku, že DC smrdí. Já je neznám.
Mě sere, že nesnášet DC je teď moderní.
Vy si myslíte, že si dělám prdel, že jo? Nedělám. Už několikrát mi to různí lidi řekli. Že mít nejradši Marvel je teď trend. Že mít rád DC není in.
Fakt je, že Marvel komiksy mě nebaví. A DC filmy mě nebaví. Ale naopak? Ou jé, to už je něco.
Tak proč musí být moderní mít rád jedno a nemít rád druhé? Proč má být tohle nějaký trend? Lidi, máte v těch vašich hlavách aspoň něco?
To je jako když mi budete tvrdit, že DC je horší, protože tahají do komiksů politiku. A Marvel dělá co? Kapitán Amerika asi vznikl, aby uklízel dětem pokojíčky a vařil si čaj, protože on nemá s politikou nic společného, že? On je totiž Kapitán Amerika jako kapitán Jack Sparrow, že jo? A jezdí si po moři, že?
Ale Alex, nemůžeš tu říct, že DC je lepší a pak nadávat na lidi, co nemají rádi DC! To není fér!
No, to asi možná není. Ale víte vy, co já můžu? Můžu chtít po lidech, aby se na to komiksy aspoň mrkli, než začnou něco nesnášet.
Ale Alex, my nemáme kde ty komiksy sehnat! Nemáme na ně peníze! Nejsou sehnatelné česky! Jak si je máme asi přečíst?
Moji drazí opičáci a opičky, znáte internet? Tak ho sakra zkuste používat! Nebo zkuste používat tuhle stránku http://www.readcomics.net/ . Je to super věc, já tam čtu každý den. Není tam jen Marvel a DC, ale i další. Pokud chcete něco doporučit jako začátečník začátečníkovi, napište se do komentářů (hlavně pište kolik vám je, ne všechno co jsem četla je vhodné pro mladší patnácti let). Ale je to všechno anglicky, takže se budete muset začít učit, jinak vás nezachrání ani strýček Google.
Ještě poučení, že? Buďme všichni kámoši? Nečtěte ani DC a ani Marvel a bude klid? Prostě něco takového. A žádný hate na něco, co neznáte, jasné? Kdo mi tu bude jen tak nadávat a nebude se chovat jako slušný člověk, toho nakopu. Na nadávání tu mám právo jen já.
Pokud se vám tenhle výblitek líbil, dejte hvězdičku, přidejte si to do knihovny nebo do seznamu čtení a nezapomeňte na komentář, kde mi napíšete vaše názory, nápady, návrhy a dojmy z Civil War. A kritikuk, pokud se vám do toho chce.
Tenhle útok by byl delší, ale všechno ostatní mi vyznělo jako „Nehejtujte DC, hejtujte Marvel.", takže máte smůlu.
ČTEŠ
Útoky vraždícího dřezu
RandomMyšlenky od naštvaného dřezu. Nebo naštvané myšlenky od dřezu. Něco z toho určitě.