Dneska mě napadlo, že si něco na Wattpadu přečtu. Asi to nebyl nejlepší nápad, protože se mi u toho neskutečně se nasrat. Proč? Protože někteří lidé asi nechápou rozdělení kategorií. Protože nic mě nenasere víc, než když si jdu přečíst něco vtipného a v kategorii Humor na mě jako první debilně civí Justin Bieber, který tam asi nějak nenápadně přecestoval z fanfikcí. Jinak totiž nechápu, co tam pohledává.
Beru, spousta z nás používá obsazení (já taky, protože jsem líny zmrd, co neumí vymýšlet vzhledy), ale pokud je tam Justin Bieber jako Justin Bieber, tak to patří do fanfikcí! Pokud ho máte v roli Jožky Vymaštěného, tak si ho nacpěte třeba do poezie (což asi jediná kategorie, která tohoto trendu „nacpěme fanfikce tam, kde nemají co dělat" zůstala ušetřena), ale jinak ho nedávejte tam, kam nepatří!
Je to nějakou dobu, co jsem se setkala s názorem, že špatně zařazené fanfikce je třeba nahlašovat a zničit. A jestli kurva najdu ještě jednu fanfikci u hororů, začnu toho člověka podporovat! Kdybych stála o fanfikce, tak do prdele hledám tam! Kolikrát se to musí říct, aby pochopili úplně všichni?
Ano, já vím, ve fanfikcích je toho moc a těžko se tam prosadíte, no a co? Kdyby se kurva smazaly všechny mizerně napsané (a špatně zařazené) díla a Mary Sue sračky, zůstane vás tam pět a půl. Tak mě neserte a běžte si zařadit vaše díla tam, kam patří. A aby mi nikdo neříkal, že nadávám jen na Justina Biebera, tak stejně mě to sere i u všeho ostatního. Harry Potter fanfikce? Do fanfikcí! Teen Wolf fanfikce? Do fanfikcí! Dochází vám to kurva konečně?
Takže pokud se chcete za každou cenu jen proslavit a musíte to narvat do jiné kategorie než fanfikce, serte na všechny Justiny a Seleny a ty ostatní. Vymyslete vlastní postavy. Nebo mi třeba napište, já mám šuplíkových postav volných k adopci asi miliardu (ale pokud pak budete slavní, budu si něco účtovat).
Nutně tam potřebujete tu slavnou celebritu? Tak si nejdřív kurva zkuste zjistit, jestli je ta vaše fanfikce aspoň originální a zajímavá. Pokud jde šikanovaná Mařka Červená na koncert, kde potká Justina, on se do ní hned zamiluje, zachrání ji před armádou šikanujících a pak ji odveze do svého obřího sídla, kde se chudinku Mařku pokusí znásilnit nadržený Harry Styles, tak si to strčte do šuplíku a ne na Wattpad! Nikdo nechce číst pořád dokola to samé a takových sraček je tu už miliarda. To je teda překvápko, co?
Pokud je ta vaše fanfikce originální, vrhněte se na psaní. Běžte do toho! Držím vám palce! Buďte slavní! Já vám to sakra přeju. Ale zařaďte si to do fanfikcí! Protože jak to kurva najdu někde mimo, tak si můžete jít přečíst znovu druhý útok, protože vás čeká to samé jako lidi co se smějí tlustým v posilovně. Ta pánvička už na vás čeká.
Tak, teď na poučení. Zařazujte fanfikce do správné kategorie anebo nepište fanfikce. A když už nechcete psát fanfikce, pište mě, ať vám dám postavu k adopci. Tenhle útok nemá nic proti Justinovi, bohužel se mi jen dostal pod ruku první a tak jsem se do něj zakousla.
Tohle je sice krátký útok, ale nasralo mě to extrémně, takže jsem se z toho prostě musela vypsat (i když to byl útok s menší dávkou nadávek než normálně, ne?). Pokud se vám i tenhle můj výblitek líbil, hoďte si to do knihovny, hlasujte a do komentářů mi pište kritiku, názory a nápady (ať je vždycky o čem psát)
ČTEŠ
Útoky vraždícího dřezu
De TodoMyšlenky od naštvaného dřezu. Nebo naštvané myšlenky od dřezu. Něco z toho určitě.