Gönderilen; SEVDİCEĞİMSeni çok sevdiğimi biliyorsun! Ama benim kalbimi çok az olsada kırdın... Ama beni merak etme... Ben seni düşünerek geçiriyorum günlerimi! Ama biraz olabilir! Bende seni kırdım. Üzgünüm!
Alınan; SEVDİCEĞİM
Biraz olabilir! Ama yapacağım başka bir şey yoktu! Çünkü şirketten uyarı aldım... Bi süreliğine ayrı kalıp veya sevgili. Sonra benim sana bir süprizim olucak...
Gönderilen; SEVDİCEĞİM
Hım? Ne gibi bi süpriz?
Alınan; SEVDİCEĞİM
;)
Ya tam ben bu anda çaktım köfteyi! Bana evlenme teklifi edicek. O zaman yanına her gittiğimde biraz şık biraz doğal gözükmem lazım. O zaman biraz moda dergisi takip edelim! Ha! Ben bu arada bi işe başladım. Öğlene kadar kalıyorum. Aslında iyi bir iş. Neyse çok şık olmalıyım. Hemen moda dergileri satan bir yere!
Saat 12 suları tamda Hyun'un burdan geçtiği sıralar. Ama hiç bunu düşünmemiştim! Üstüme kötü bişeyler aldım... Ve Hyun beni gördü. Bende onu. O bana kalp yaptı ben hayranları yüzünden yaptığım gözükmedi. Hemen eve döndüm. Telefona baktığımda
Alınan; BaekHyun
Naber Sevtuğ? Chanyeol ve D.O ile toplanıp bir yerlere gidicez gelirmisin?
Gönderilen; BaekHyun
Olur! Çok sevimdim! Ama... Nasıl gelicem ben oraya?
Alınan; BaekHyun
Ben seni 20.00 da evinin önünde bekliyor olucam! Şey ama galiba taşınmıştın. O yüzden bana evinin konumunu atarmısın?
Hemen konumu attım acaba ne giymeliydim? Ciddi bi yermiydi? Yoksa spormu? Of galiba ikisini arasında bir şeyler giymek zorundaydım! Hemen sordum... Oda sadece bizim gideceğimiz bir yer olacağını söyledi... O yüzden hemen bol olan GAP takımımı giyindim ve sadece yüzüme nemlendirici sürdüm doğal gözükmek istiyordum! Ve öylede oldu saçlarımı dağınık topuz bağladım ve 20 dakika erken çıktım. BaekHyun orda bekliyordu! Ve beni görünce hemen kapıyı açtı. Arabaya bindiğinde sadece yola odaklanmaya çalışırken dudaklarını oynatıyordu!
-Hey bakasana! Doğal gözüktüğün halde çok güzelsin... Hiç makyaj yaptınmı?
-Hayır sadece nemlendirici sürdüm. Yani hiç birşey sürmedim.
-Eyelinerdemi?
-Evet!
-Şey.. ben eyelineri severim de. O yüzden şey ettim?
-Ne ettin?
-Sordum!
Konuşurken biraz utanıyordu. Bende rahatlaması için şarkılarından birini açtım! Söyleyerek geldik. Şarkıda kendinden geçti! Gözlerini kapattığı an korktum! Çünkü araba sürüyordu! Ama neyseki iyi araba kullanıyormuş. Arabadan indiğimde kendimi bi o kadar çirkin? Bi o kadar güzel? ChanYeol bana öyle bi bakıyorduki en uzak onun olduğunu düşünüyorum. Ama en yakın BaekHyun ve KyungSoo'uydu. Onlar sanki kankam ChanYeol sanki benden iğreniyordu. Niye böyleydi? Niye benden iğreniyordu? Sanki ben ona bişey yapmışım gibi hissettim! ChanYeol bi video gösteriyordu. Ben ChanYeol'un yanında duruyordum. Ondan sonra BaekHyun araya girdi! Ya ChanBaek reel'dir! Ama bu kadar gerçekçilik olmaz! Ama sonradan anladım. ChanYeol'un kolu ikide bir BaekHyun'un karnına çarpıyordu! Meğersem Baek beni koruyormuş! En son eve gitme vakti geldi! Baek ısrar etsede ben otobüsle gitmek istedim! Ve öylede oldu. Otobüse geldiğinde Hyun Joong mesaj atmıştı. Yeni albüm çıkartacağını ve COMEBACK yapacağı için... Uzun bir süre yazamayacağından ama beni asla unutmayacağını filan söylüyordu. Ne palavra! Beni artık sevmiyordu. Ama benim içimde de bi gıdım aşk kalmamıştı! Onu öyle çabuk sevmişim ki sevmesemde seviyodum!
Kafa bulmak istiyordum! Biraz! Çok az bira alıyım dedim! Ama buranın kendinin bi içkisi vardı! SOJU! Bi Türk kızını el yapımı şarap bile sarhoş etmiyosa! Korelilerin sojusumu sarhoş edicekti? Peh... Ama öyle dememek lazım! Çok az içtiğim için sarhoş olmuşum! Yaklaşık 20 tane... Çok az değilmi? 24 yaşındaki bi kızı sarhoş etmiyecek kadar! Ama sojuda korkmak lazım! 10 tane içtikten sonrası bende flu! Ama iyiki evde uyandım! Kapıya vuruluyordu! Ama benim babam asker olduğu için evde her zaman bu silah bulundururum! Kapıya gittiğimde BaekHyun beni silahlı gördüğünde teslim olma hareketini yaptı!
-Ah cidden! Sen miydin? Bende hırsız sandım!
-Aaa... Evet bendim? Sen evde silahmı bulunduruyorsun?
-Benim babam Türk Askeri o yüzden bana bi silah devir etti. Bende her zaman yanımda getiririm! Ani bi durum olduğunda. Eee sen niye kapıya vuruyodun?
-Seni dün sokakta gördüm? Elinde soju vardı?
Ve masaya baktı. 20 tane soju şişesi gördü! Hemen bana bakıp;
-Hey sen gerçekten dayanıklıymışsın! Eğer bunu bi Koreli kız içseydi! Öğlene ölüsü çıkardı!
-Ben el yapımı şarapta bile sarhoş olmuyorum.
-Aa... Gerçekten bi arkadaşın el yapımı şarap yapıyomu?
-Im.. Evet?
İç sesim;
Ah! Ne yapmalıyım? Açmıdır?
-Ahh? Açmısın?
-Im? Evet? Bana Türk yemeği yaparmısın?
-Yanlız biz kahvaltıyı ağır yemeklerle yapmıyoruz! Ve domuz eti yemiyoruz!
-Ah! O zaman beni bi Türk gibi kahvaltı yaptır?
-Peki.
İçeriye gittiğimde BaekHyun beni takip edmiş ve bana bakmak istemiş... Gözlerini üzerimde hissediyordum! Ondan sonra bana şarkı söylemesini istedim! O bana 3.6.5 şarkılarını söyledi! Ben o arada menemeni yapmayı bitirmiştim. Hemen ardından onlar ağır yemek yiyorlar diye buzluktan mantı çıkardım! Ben bi mantı delisi olduğum için eve geldikten hemen sonra mantı yapmıştım! Mantıyı yapıp yoğurt koyup! Üzerine salçadan BaekHyun yazdın ve ^_^ işareti yaptım! O chopstikle yemeye çalıştı ben onun elinden tutunca chopstikleri bıraktırıp kaşık verdim. Elinden tuttuğumda bana bakıyordu? Ne yani arkadaşça tuttum! Ama onun bana bi hissimi vardır onu bilmem? Ama ben ne kadarda bi EXO-L olsam onlara aşık değilm! İnanmayabilirsiniz ama gerçekten öyle! Ama az olsada BaekHyun bana yardımcı olduğu için ondan çok az hoşlanıyor olabilirim! Ama hoşlanma! Aşık olma değil!
-Im! Gerçekten lezzetli.
-Bu aslında bi öğle veya akşam yemeği! Ama siz ağır yemek yediğiniz için bende çok sevdiğim için yaptım!
-Sana bişey söylemem lazım!
-Aa? Nedir!Hahahhaha! Kötü yazar en güzel yerde bitirdi! Acaba neler olucak! Meraklanmayın sizin tahmin ettiğiniz aşk itirafı değil! Ama bi itirafta bulunuyor! Aman neyse gine çok konuştum!
*************ÖPÜLDÜNÜZ***************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore Sevgim!
Fiksi PenggemarAşkta bazen cesur olmak gerekir! Üşengeçlik yaparak değil!