BAB 2 | HE MAKE ME CRY

242 18 1
                                    

AUTHOR POV

" Sica wait ! " jerit Kris . Jessica terberhenti di tempat di mana dia berdiri saat ini . Dia menahan sebak di dadanya . Dia cuba menahan air matanya daripada jatuh " Apa lagi yang awak nak cakap ? Cakap lah . Luahkan semuanya " kata Jessica kepada Kris . Kris hanya tersenyum sinis .

" Kalau ikutkan hati aku , nak je aku hantar kau balik kat tempat kotor tu walaupun kau dah lari masa aku hantar kau kat sana . Mungkin aku dah kaya sekarang ni kalau kau tak lari dari tempat tu " kata Kris panjang lebar membuatkan Jessica tambah sakit hati dengan apa yang Kris cakapkan sebentar tadi .

" Kau dengar sini , mulai hari ni kita dah tak ada apa-apa kaitan lagi ! " kata Kris yang masih memegang rambut Jessica lalu diciumnya " Aku pun tak ingin lah ada apa-apa kaitan dengan kau . Aku benci lelaki macam kau ! Kau buat aku hidup macam pelacur . Nasib baik je lah , aku lari dari tempat tu ! " jerit Jessica lalu berlalu pergi meninggalkan Kris yang tergamam di situ . Di fikirnya , Jessica tidak akan melepaskan dia walau apa pun terjadi , itu janji Jessica kepadanya sebelum ini .

Jessica mengesat air matanya bila sudah sampai ke tempat di mana rakan-rakannya berada saat ini . Mereka semua memandangnya dengan perasaan yang risau . Dia berhenti di hadapan Taeyeon " Sica , are you okay ? " tanya Taeyeon kepadanya . Jessica hanya mendiamkan diri dan tiba-tiba sahaja air matanya keluar membuatkan mereka semua bertambah risau .

" Im already broke up with him Tae " kata Jessica yang menundukkan kepalanya ke bawah . Taeyeon datang mendekatinya lalu memeluk Jessica " Its okay , kau tak payah fikir pasal lelaki tu lagi . Dia dah hampir-hampir buat kau macam pelacur tahu tak . Kau jangan risau , kitorang ada " kata Taeyeon yang cuba menenangkannya . Dia mengusap-usap belakang Jessica . Yoona dan Seohyun memandang antara satu sama lain .

[OG] 🌸 Why Must Him | Malay Fanfiction ♡ 왜 그를해야 하느냐 ♡Where stories live. Discover now