BAB 5 | THERE'S ONLY YOU TWO IN MY HEART

179 15 1
                                    

BONA POV

" Taeyeon , Sica mana ? Takkan lah dia belum sampai lagi ? " tanyaku kepada Taeyeon . Ye lah , aku rindu gila kat dia tu . Aku rindu nak cubit pipi dia yang tembam tu " Tae ? Aku tanya kau lah , kau dengar ke tak ? " tanyaku sekali lagi . Ye lah , dari tadi aku datang satu orang pun tak buka mulut bila aku buka cerita pasal Jessica .

" Suho , aku dengar kau duduk sebelah Jessica , masa aku tak ada . Woe , untung tau kalau kau duduk sebelah dia " kataku drngan ceria . Ihh , sombongnya . Tak ada jawapan pun yang keluar dari mulut dia ni .

" Bona stop ! Boleh tak kau tak payah cakap pasal dia lagi ? Dia dah tak ada kaitan dengan kita lagi ! Faham ?! " jerit Taeyeon tiba-tiba membuatkan aku terkejut . Macam nak jatuh je jantung aku ni . Kejap , jangan-jangan dorang dah bagitahu perkara sebenar kat Sica ? No !

" Kenapa korang ikut sangat cakap si Nana tu ? Korang ni lupa diri ke apa ? Walaupun dia tu macam tu , dia tolong korang masa korang susah . Tak ingat jasa orang betul lah ! " bentakku lalu pergi meninggalkan mereka di situ . Yes ! Aku sakit hati , nak sangat ikut cakap si Nana tu .

Aku mencari Jessica di seluruh kawasan sekolah , tapi aku langsung tak jumpa dia . Takkan dia belum sampai lagi , tak lama lagi masuk kelas . Sica , mana kau ni ? Cepat lah . Ehh ! Itu Sica .

" Sica ! " Aku berlari ke arahnya lalu memeluknya erat . Rindunya aku kat kau ni " Sica , apasal kau lambat ni ? Kau tahu tak aku cari kau dari tadi " kataku menerankan kepadanya . Kau jangan risau , walaupun kau dah hilang dorang aku ada kat sisi kau . Aku membawanya masuk ke kelas bersama-sama , masuk sahaja ke dalam kelas , semua mata tertumpu ke arah kami . Terutama sekali ex kawan-kawan aku a.k.a orang suruhan Nana .

[OG] 🌸 Why Must Him | Malay Fanfiction ♡ 왜 그를해야 하느냐 ♡Where stories live. Discover now