Hani bazen öyle seversin ki ,Ne görmüşsündür, ne sesini duymuşsun. Kelamı yok ki okuyasın, sesi olsa sürekli bitmesini istemediğin şarkı olur,Haram diye bakamadığın gözleri görmüş olsan dünyanın en güzel manzarasıdır,Kokusu cennet kokusu gibi gelir sana . Görmeden sevdiğimdi o benim o yazdırdı bu satırları kim olduğunu ben bile bilmiyorum KADER.
Helalim dir kendisi .Daha bilmediğim ,tanımadığım adama vurgunum. Hayata küskün ona sevdalı Kuran okurum rahatlamak için olmadı. Hangi erkeğin yanlışlıkla gözlerine baksam kendime kızarım Yaradana ve helalime nasıl hesap vereceğim?
Sözlere sığmayan, çizimlere meydan okuyan güzellik, Yüreklere sevmeyi öğreten biri vardır hayatında hani dersin ben aşık oldum geçicidir O.Babam 'kişi sürekli birisiyle yan yana ise kalp ona kayar 'derdi. Ortaokulda buna,lisede şuna,Üniversite de başkasına ama Evlendiğin adam başkasıdır hani aşık oldukların koşma bir heves ardından sakla kendini Herkes ten .
Mektup sahibine özeldir unutma sen diyorsun bakmasın kızlara ama sen başkasına bakarsın Ar et gözlerini ondanda helalin değilse çek o bakışlarını.Herkes sevilmeyi haketmiyor ama herkes içinde O yoktur. Bazı insanlar girer herkes içine bazılarının yeri başkadır.
Tanımadığın kişinin mührü var alnında, tanımadığın aslında tanıyorsun ama bilmiyorsun nasıl oluyor o derseniz? Şöyle ki senin kaderinde yazılıdır tanırsın hani derler ya ilk görüşte aşk .Ben inanmam çünkü görsemde görmesemde aşığım yazmış bir kere Yaradan kaderime onu .Bide buna ilk görüşte aşk diye isimlendiriliyor asıl ismi KADER.
Kısa ve öz açıklama yapayım Sevmek sevgilim diye elinden tutup gezmek değil yada herkesin önünde ilanı aşk itiraf etmek değil .
Sevmek :Allah için sevmektir Ama ASLA NEFSİN İÇİN DEĞİL!!!!.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaralı
PoesiaŞair değilim bakmayın Çünkü yazılan bir yazı Bilmek ve bilmemek arasında bir çizgide ki birinin yazısı