O gun okuldaydim ve Harry bana bir sey söyleyecekti.Harry benim sevgilim. Tenefüs zili caldi kitaplarimi dolabima koymam gerekiyordu. Dolabima dogru giderken harry yanima geldi "eveeet hazirim söyliyecegim" dedi. Heyecanlandim ve kitaplarimi dolaba koydum tam soyliyecektiki sely yanimda bitti elinde tepsisi ve icindede cupcakeleriyle " okulda satis yapiyoruz engelliler icin para topliyacagiz almak ister misiniz ?" Dedi . ve cok sinirlendim cunku o an harry bana cok onemli bir sey soyliyecekti o anı kimse bozamazdi ve sinirden "ahh git " diye bagird ne yaptigimi anlamadan elim tepsiye carpti vee tepsi yere dustu ve sely cok uzuldu " sen ne yaptin ben bunlari hazirlamak icin götümü yirttim salaaak" diye bagirdi bende cok uzulmustum cok özür diledim ama sinirli bi sekilde yanimizdan ayrildi. Ee hakliydi aslinda cok yanlis bisi yapmistim. Herneyse dedim vee harry'ye soylemesini soyledim tam söyliyecektiki okul duyurusu yapildi "tiyatroya gidecek ögrenciler cok amacli salona gidebilirler" herkes engel olmaya calisiyordu galiba tam o sirada zil caldi derse girmem gerekiyordu sinirlerim yerle bir olmustu " neyse sonra gorusuruz" diyip derse girdim. Derste sürekli harry ye bakiyordum sonra gozume takildi Nina Harry ye bakiyordu ayni benim baktigim gibi sadece harry ye odaklanmis o an cok sinir oldum ustune atliyacaktim nerdeyse sonra ders sona erdi koridora ciktik harry'nin bana söyleyeceklerini söylemesini bekliyordum. Sonra Nina siniftan cikti o sirada Harry bana "aksam sana surpriz yapicam bek sürprizi kalmadi ama olsundu saat 7.30 da alirim seni Amy " dedi ve yanagima opucuk kondurdu . sonra Nina bunu gordu ve aglayarak kizlar tuvaletine gitti. Anlam veremiyordum sonra harry ye bir isim oldugunu onun sinifta beklemesini soyledim ve hizla kizlar tuvaletine gittim . Nina yüzünü yikiyordu kolundan tuttum ve "Amacin ne senin derste harry ye bakiyosun harry beni opunce agliyosun ne yapmaya calisiyosun sen?" Dedim ama fazla sinirliydim ve baya bagirmistim sonra cevap Verdi " Askiniz umrumda deil ne yaparsan yap" dedi ve kosarak tuvaletten cikti Nina gözlüklü hafif sisko diş telli bir kizdi su anki hali cirkin ama güzellestirsem belkide güzel olabilirdi.aman umrumda deil bizi ayiramaz asla...
OYUNCULAR
Amy : ARIANA GRANDE
Harry : JUSTIN BIEBER
Nina : SELENA GOMEZArkadaslar suan karakterler bu kadar ama ilerleyen bolumlerde cogalacak... Ve şu an bölümler birazcık kısa acemiliğime verin bir sontaki bölümler daha uzun olacak... Vote vermeyi unutmayin.... Tesekkurler....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Ona Aşıksın
RomanceBir ciftin büyük askalirnin ama araya giren küçük saf kizin askalirini ayirmasini konu aliyor.