7.

3 0 0
                                    

resimdeki Nina.

   Bu gün Nina bize gelicekti yarım kalan projemizi tamamlamak için ama ben ona bu gün Lily ve Destiny'ye anlattıklarımın aynısını anlatacaktım. Reddetmez diye düşünüyorum o kadar da saf değildir her halde.

    1 saat sonra Nina geldi. Bu sefer anneme sufle yaptırmadım. Colin'i dinledim ve eve pizza sipariş ettim umarım ki Nina pizza seviyordur. Daha doğrusu düşününce sevmeyen insan yok ki oyuzden tereddüt etmeme gerek yok. İlk 1 saat projeyi yaptık sonra acıktık ve pizza yedik. Colin yine yapıcağını yaptı ve " Başka arkadaş bulamadın mı güzel olsaymış bari de yazardım" dedi biraz şakayla karışık söyledi ama insanın sinirini bozuyor tabiki. Sonra Nina " Öff sanane beğ sanki sen çok yakışıklısında. Dudakların aynı botox gibi amk. Aynı yavşaksın işte." dedi ve içimden bir ohh çektim. Hatta dısımdanda çektim ve kahkahalara boğuldum. Colin de öyle kaldı hic bisey söyliyemedi. Helal olsun bee Nina. gittikce daha cok sevmeye basladim Nina'yı.

    Odaya geçtik projeye devam ediyorduk. Sonra Nina'yı dürtüp herşeyi anlattım. 10-15 saniye boyunca öylece baktı sonradan " bilmiyorum çok güzel bişey Harry ile sevgili olmak ama bu halim ile beni istemez ki ayrıca sizin aşkınız ne olacak sizi ayırmış oluyorum" dedi ayırma konusunda haklı gibiydi bi yandan da değil , bu fikir benden çıktı sonuçta. Bende cevap olarak " ilk olarak sana bakmaz diye bir sey yok. Sen hiç kendine bakıyomusun ki o sana baksın birazcık bakımlı ol, bakımlı olunca çok güzel bir kız oluyorsun o zaman Harry seni beğenir, Ayırma konusuna bisi diyemicem, ben sadece senin hayallerini gerceklestirmek istiyorum" dedikten sonra harry'yi sevip sevmedigimi sordu bununla ilgili soru sormasini istemedigimi kabul edip etmedigini sordum. Ve kabul etti. Bende ona " yarın buluşalım alışverişe gidelim makyaj malzemeleri alalım spora git çok güzel bir kız ol tamam mı" dedikten sonra mutlu bir sekilde tesekkur etti yanagımdan öptü ve evine gitti.

    Akşam olmuştu salona gittim annem yine yemek yapıyordu ne yaptığını sordum makarna dedi. Neyseki sevindim tek güzel yaptığı şey makarnaydı zaten. Neyseki bu akşam doyucaz. Colin'nin yanına gitim. Telefon ile biriyle mesajlaşıyordu " kylie ile mi mesajlaşıyorsun" dedim kafasını salladı " hayır ama sanane" dedi. Kiminle mesajlaştığını çok merak ettim sordum sordum yine cevap vermedi. Facebook dan mesajlasıyordu kiminle mesajlasıyorsa -,-... Sonradan aklıma geldi !!!!  Abimin facebook sifresini ben biliyorum girerken bakmıştım. Ne kadar kamil o kadar kolay  sifre olur mu be...

Kullanıcı adı: Colin Martin
Sifre: colin2016martin

Saf bu cocuk yaaa.

Hemen odama gittim internete girdim ve facebook dan colin'in hesabına girdim. Konusmalara girdim ama konuşmalar yoktu (404notfound) cok sinirlenmistim. Yazışmaları okuyamasam da en azından kiminle mesajlaştığını öğrenmek istiyordum. Son sohbetlere girdim ve ne göriyim !!!!!!


     LİLY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

   En son konuştugu kisi Lily. Ne konustuklarını nasıl bir derecede merak ettiğimi anlayamazsınız. Hemen Lily'yi aradım. Açtı " efendim bayan terk edici" şaşırmıstım neden böyle davranıyordu?? En yakın arkadaşım olarak beni desteklemesini ve arkamda olmasını umuyordum. Ama o konuyu yeniden açmadım " Colin ile Face den ne konuştunuz az önce gördüm ama konusmaları okuyamadım" dedikten sonra sert bir sesle " Sanane ayrıca Colin ile konusmam seni ilgilendirmez yanlıs görmüşsün" dedi bu sert ses tonuyla beni daha cok korkutuyordu. Bana durduk yere küsemezdi. Bende " abimin face sine girdim ordan son sohbetlere baktım ve karsıma ilk çıkan sendin ve evet beni ilgilendirir o benim abim " .... Gene sert bir ses ile "Oooo işine gelince abi İşine gelmeyince Yavşak oluyo Bayan Terk edici" beni cidden sinirlendirmişti bende sert bir ses ile " peki o zaman lily bay bay" dedim ve yüzüne kapattım nasıl bunu yapabilirdi. Cok sinirlenmiştim....

    Akşam oldu uyumaya hazırdım. Yarın Harry'ye her şeyi anlatıcaktım -,- çok kötüyüm. Gözüme uyku girmiyor. Kalbim boğazım da atıyor.yarın olmasını istemiyorum. Nasıl yapabilirdim ki karşısına geçip seni sevmiyorum diyemezdim. Ben ona hala cok aşığım. Yapmamalımıydım. Daha sonradan çok pisman olabilirim. Kendimi oldukca kötü hissediyorum....
 

 

Sen Ona AşıksınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin