RESİMDEKİ LİLY.
Bu gün pazartesi okuldan döneli 5 saat oldu yani suan saat 18.45 Ve lily birazdan burda olucak. Mısır patlatıp film izlicez Ama Colin'de tutturdu bende izlicem diye. Bu cocuğun bu huylarından nefret ediyorum bi rahat bırakmıyo yavşak.ve kapı çaldı kesin Lily geldi. Kapıyı actım ve içeri girdim bu gece annem yoktu . annem polis sadece hafta sonları evde oluyor bu gecede nöbet onda olduğu icin gec gelicek. Ben mısır patlatmaya başladım ve Lily de filmi seçiyordu ki odaya Colin daldı "Heey millet hadi yine ballısın bu gece sizinle film izlicem." dedi ve hemen bağırmaya başladım "Yaaaa hayır siktir git şurdan pis yavşak" dedikten sonra Lily hemen lafa daldı " Yavşak?? Bence yavşak deil ayrıca izlemesinde bir sakınca yok bence " dedi lily abime hep iyi davranır hem kötü söz söylemez hemde söyletmez ben abimden hoslandığını düşünüyorum çünki abimin böyle hareketlerinden herkes nefret eder. Tek nefret etmeyen o . bir kac dakika sonra mısır patlamıştı ve filmi taktık malesef ki Colin de bizimle beraber izleyecekti.
Koltuğa oturduk ve filmi başlattık filmin 18. dakikasındayken Lily manyak gibi Colin'e bakıyordu dürttüm ve filmi izlemesini söyledim sanırımki bunu Colin de fark etmişti. Colin telefonuma mesaj atmış gerizekalı . Mesaj: Hiştt canım sıkıldı şu lily'nin numarasini versene ekliyimde işletiyim.
Arkadaşımı satmak istemiyordum ama verdim. İkiside telefona kilitlenmiş yazışıyorlardı ama ben ne yazıştıklarını okuyamadım çok merak ediyordum. Colin ona ne yazmıştı ? Lily ondan hoşlandığını söylemişmiydi ? Colin çıkma teklifi etmiş miydi ? Aklımda delice sorular vardı. Ve lily tuvalete gitmem gerek diyip tuvalete gitti. Hemen telefonunu alıp yazışmaları okudum
Yazışmalar..
C(gizli numara): naber yafrım?
L: sen kimsin be
C(gizli numara):ananım
L: kim olduğunu söylemezsen engellicem
C: az önce amy den aldım numaranı keklicektim ama olmadı jcbchfb
L: oha sen miydin
C: hıı ben
L: bana bebek mi dedin sen ?
C: evet ama ben işletiyodum yani ciddi anlamda söylemedim
L: Hee tamam :/
C: niye boyle bi emoji attın
L:canım istedi
C: peki filmden cok sıkıldım
L:aynen yaa aksiyon hic sevmem
C: ohaa film aksiyon muydu ? Ben bilmiyordum neyse ben izlicem aksiyona bayılırım bb.
L: :~/Yeminle salak bunlar böyle bir diyalog olabilir mi yaa. Derken lily tuvaletten cikti ve telefonu hemen koltuga geri koydum. Lily yerine gecti ve colin mesaj atti mi diye bir bakti :D filmi izledik ve bitti saat 20.00 olmustu ve canimiz sıkıldı sonra birden telefonum caldı arayan Harry 'ydi hemen actim ve harry "Nasılsın bitanem ne yapiyosun duydum ki lily sizdeymis " dedi nerden öğrendi derken COLİN. "Aynen lily geldi film izliyoruz aşkm" dedim ve "oha fişek patlatıyorlar bi baksana" dedi ve hızlı bir şekilde cama gittim bi baktım fisek falan yok ama bahçede Harry °_° şaşırmıştım ama bir yandanda çok sevindim 💖 sonra içeri girmesini söyledim ve geldi.
Ne yapsak ne yapsak diye düşünürken Colin "şise çevirmece oynayalım" dedi hemen bi şise getirdim halıya oturduk ve şise yi çevirdim Ben Colin'e soruyodum. D mi C mi diye sordum ve Cesaret dedi Harry ben ve Lily aynı anda woooow sesi çıkardık jdnjxjdj sonra Colin'e " gercek instagram hesabinin pp'sini Lily'nin bir fotoğrafı yapacaksın" dedim ve Colin ısrar etti ben yapmam diyerek. Lily ise çok kızmadı ama "off yaa" falan dedi. Napalım cesaret demeseydi bağane derken Colin pp sini Lily yaptı. Sonra bir kez daha çevirdik ve bu seferde Harry Lily 'e soruyordu Lily doğruluk demeyi tercih etti. Ve Harry " Su anda sevdigin hoşlandığın veya aşık olduğun biri var mı ?" dedi . ortalık sakinlesti kimse konusmuyordu ve lily dediki " benim eve gitmem gerekli annem merak edeer" diyerek kurtulmaya çalışıyordu ama bu şekilde isin icinden kurtulamazdı 'hayıır gidemezsin oyunbozan' dedik harry ile beraber ama Colin in sesi cikmadi sanki Lily nin ondan hoslandiğini biliyo gibiydi.Lily söylememekte ısrarlıydı ve " ben hazır hissettiğimde kendisine söylicem zaten" dedi sonra bende " oooo Lily hanım sevdiğin biri vardı ve bana söylemedin tamam öyle olsun" dedikten sonra sarıldı ve "yaa hazır hissetmedim ne biliyim" dedi ve sonradan " cidden Saat gec oldu benim gitmem gerekli" dedi ve Harry de toparlanmasi gerektigini soyledi ikiside gittiler. Bizde Colin ile evi toparladık....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Ona Aşıksın
RomanceBir ciftin büyük askalirnin ama araya giren küçük saf kizin askalirini ayirmasini konu aliyor.