Saat 7.30 olmustu hazirdim merdivenlerden asagi indim ve harry karsimdaydi sım sıkı sarıldım sonra arabaya bindik ve gittik bu arada 19 yasindayiz yasimiz tutuyor yani jfnjxdb sonra beni sürpriz yapacağı yere götürdü kücük bir yerdi ve icerden bir kac kisi tabak getirdi ve tabakta hamburger vardı ve üzerindede 1 mum vardı.Ben hamburgere bayilirim en sevdigim yemek hamburgerdir hamburger olmasa yasayamam sanirim ki Harry de bunu biliyor ve hamburgere 1 tane mum koymus ama neden ?? Bugun neydiki dogum gunum deildi ne olabilir diye düsünürken aklima geldi EYVAAH!!! bugün yıldönümümüz dü o yuzden 1tanecik mum var. Cok kötü bir şey yapmıştım çook . nasıl olur da aklima gelmez nasıl bu sürprizde bu yüzdendi aslında normalde Harry bu kadar romantik deilde oyüzden söylüyorum. Ama sorun bu değildi benim Harry 'ye hic bir sey almamam dı. " Afiyet olsun aşkım yıldönümümüz kutlu olsun inş. Kimse bizi ayıramaz seni bırakmam zaten" dedi ve cok duygulandim ve hemen dudaklarına yapıştım cok romantik bir gece yasadık hamburgerlerimizi yedik . ama benimde birsey yapmam gerekiyordu sonra Tuvalete gitmem gerekli diyerek tuvalete uctum ve telefon ile amcamın pastanesini aradım " Aloo Amcaa Ordamısın" dedikten sonra pastanedeki calışanlardan biri " hayır ben niyazi " dedi fbbbfhxhd şaşırmıştım amcam türk bi çırak mı tutmuş kahkaha attım sonra hemen amcama vermesi gerektigini soyledim ve hemen telefonu amcama verdi " Heeh amca cok acil bana iki tane Küçük cupcake getirmen gerekli bide üstüne mum koy yarim saat sonra burda olsun adresi senin telefonuna mesaj atarim" dedim ve kapatip Harry'nin yanina gittim 25 dk sonra geldi otururken camdan motoru gördüm dışarıya çıkmam gerekiyordu ama nasıl telefonla konusurmus gibi yaptim sonrada "sinyal cekmiyor ben gelicem " dedikten sonra hızlıca paketi aldım ve dışarıda mumları cupcakelerin üzerine koyup yaktım sonra iceri girdim ve "Yıldönümümüz kutlu olsuuuuun" diye bagırdım ve masadan kalkıp yanıma geldi dudagıma öpücük kondurdu. Neyseki bu istende sıyırmıştım. Ama ben hala nasıl bu kadar aşık oldugum bir insan ile aşkımızın ilk gününü unutabilirdim ki. O gecede eve dönmüştüm cok yorgundum ve büyük bir uykuya daldım . nasıl olsa yarın Nina gelecekti ve proje yapacaktık....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Ona Aşıksın
RomanceBir ciftin büyük askalirnin ama araya giren küçük saf kizin askalirini ayirmasini konu aliyor.