RESİMDEKİ HARRY.
Eveeeeet okula gelmistim. Götüm üç buçuk. Terliyorum korkuyorum sanki telefonunu kaybetmis eve gidince annesi ve babasından dayak yiyecekmiş bir cocuk gibi hissediyorum kendimi. Ben Harry'yi cok seviyorum onu bırakmamalıyım -,- ama bırakmalıyım da aklım, kafam çok karışık Çook.
Sınıfa girdim ve direkt olarak Destiny'nin yanına gittim. Giderken Lily bana dik dik bakıyordu. Hic umursamadım beni satan o. Oda benim gibi bir şey yaşasa haklı da olsa hakdız da olsa ben Lily'nin yanında olurdum. Neyse su an olarak kafama tek takılan şey Harry... Destiny'ye bir kez daha sordum " Destiny emin misin kanka ayrılıyım mı ?" sonra destiny " A-aaa Emin misin diye bana niye soruyosun Harry'ye aşık olan kisi sensin, içindeki sesi dinle" dedi veeee karar vermistim...
Hayır hala verememiştim hala icimde o korku vardi sonra Destiny bana yönelip " Okul çıkışına kadar zamanın var bu gün ayrılacaksan ayrıl ayrılmıcaksan hala ona aşıksan ve ayrıldıktan sonra depresyona giriceksen Sakın ama Sakın ayrılma !!!" dedi ve bu sefer emindim evet ayrılmicam ne kadar sacma bir plandı ben Asla vazgeçemem ki Harry'den ayrılır ayrılmaz okulda bile girerdim depresyona. Ben Harry'yi asla bırakamam asla.
1. Ders bitti ve Harry'nin yanına gidip ona sıkıca sarılmayı düşünüyorum. Masadan kalktım Harry'nin yanına gidicektim ama bi baktım Harry sinirli bir sekilde bana yaklaşıyordu. Ve " Lily'nin anlattıkları dogru mu !!!" yüksek sesle konuşmuştu çok korkuyordum. " Ne anlatmış sana Lily" dedim ve Harry " O ezik kız yüzünden benden vazmı geçicektin Heeeh!!!" sesini iyice yükseltmisti bayağı korktum ve 'ezik kız' derken Nina'da bizi izliyordu yani duydu -,- Nina'nın kalbi çok kırılmıştı çok. En çok şaşırdığımsa LilY . Lily beni sattı. Herseyi anlatmış Harry'ye bunu bana nasıl yapabilir o benim en yakın arkadaşımdı En. Sonra Harry'ye " Yaaa evet aklımdan öyle bi plan geçmisti ama Bu sabah vaz gectim inanmıyorsan Destiny'ye sor. Hatta masadan kalkıp yanına gelicektim sarılmak için Ben sana aşığım Harry Senden ayrılmaya cesaret edemedim" dedim ama hic olmadığım kadar korku dolu hissediyordum kendimi. Sonra Harry yine bağırarak " AMA BENİ BIRAKMAYI GÖZE ALDIN AMY SANA İNANAMIYORUM BEN SANA AŞIKTIM BEN SANA HERŞEYİMİ VERDİM AMY" dedi gözü dolmuştu ve hızlı adımlarla sınıftan çıktı.
Sonra Lily yanıma geldi "Sen gerçekten Harry'den ayrılmaktan vazgecmiş miydin?" dedi dayanamadım ve bağırdım " Eveet vazgeçmiştim ama sen duramamışsın ve hemen gidip söylemişsin cok tesekkur ederim. Ya nasıl yapabiliyorsun bunu en yakın arkadaşını nasıl bu kadar kolay satabiliyosun en yakın arkadaşını Heeeh cevap ver." cevap veremedi utangac bir sekilde suratıma baktı sadece ben yeniden bağırdım " işte senin gibiler en yakın arkadas degil yıllarca kendimi kandırmısım . Bu arada Colin Yalancı , satıcı ve küstah kızlardan hoslanmaz kendini düzeltsen iyi olur" dedim ve aglayarak sıraya oturdum. Kollarımı sıraya koydum kafamıda kollarımın üzerine.ve son derecede bağırarak ağladım.
Lily gitti. Ve nina yanıma geldi. "Hepsi benim suçum özür dilerim" dedi çok üzgündüm ve sinirli , o an ki sinirle beraber Nina'yada patladım "Evet senin yüzünden pis sürtük siktir git şurdan" diye bağırdım. Ve gitti. Yanlıs bir hareket yaptıgımı daha sonradan anladım. Sinirliyken kendimi kontrol edemiyorum.
Gün boyunca ağladım 6.derse girmiştik. Harry'ye bakıyordum. Kafasını masaya koymuştu. Dersi dinlemiyordu. Kafamı masaya koydum ve 6.dersin sonuna kadar ağladım,ağladım,ağladım...
Tenefüs zili çalmıştı daha 2 ders vardı ama ben okulda kalmak istemiyordum. Eşyalarımı topladım aglayarak sınıftan çıkıyordum son bir kez Harry'ye bakacaktım kafamı çevirdim ve göz yaşlarıma ona bakıyordum. Oda bana bakıyordu. Koşarak okuldan çıktım. Destiny'de beni yanlız bırakmamak için peşimden geldi. Ve eve gittik.
Eve gelmiştik. Hala ağlıyordum. Yol boyunca ağladım. Salona girip Colin'e herşeyi anlattım. Yanağımdan öptü , sarıldı ve " Sevmiyodum kaşar dı zaten" dedi. Bende sinirlenip karnına yumruk attım. Harry öyle biri değil di. Bu dünya da beni tek mutlu edebilecek kisi oydu. Ben hala ağlıyordum. Sadece ağlıyordum odaya geçtik. Sonra telefonum çaldı. Belki Harry'dir diye bir umutla telefonun yanına gittim ama Harry değildi -,- Nina arıyordu açtım. Nasıl olduğumu ve bizim eve geleceğini söyledi. Nina cok iyi birisiydi ,en yakın arkadaşım yanımda yokken o vardı. Yarım saat sonra geldi. Benim odamda gün boyunca efkarlı şarkılar dinledik. O gün bizde kaldılar ertesi gün okula gitmem icin zorladılar ama gitmedim.....
OYUNCULAR
AMY:ARİANA GRANDE
HARRY:JUSTİN BİEBER
NİNA:SELENA GOMEZ
LİLY:MİLEY CYRUS
COLİN: CAMERON DALLAS
DESTİNY:ACACİA BRİNLEY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Ona Aşıksın
RomanceBir ciftin büyük askalirnin ama araya giren küçük saf kizin askalirini ayirmasini konu aliyor.