Resimdeki DESTİNY.
Bir karar verdim. Doğru mu? yanlış mı ? Bilmiyorum. Lily ve destiny'e birazdan soracağım okula gittiğimde... Bu aldığım kararı uygularsam bir taraf mutlu diğer taraf ise mutsuz olacaktı kalbi kırık yıpranmış...
Okula gitmek icin hazirlaniyordum cantamı hazırladım kıyafetlerimi giydim ve makyajımı yaptım. Sadece saçım kaldı. Saçımı her zamanki gibi yapıcam.üstten sadece bir kısmı toplanmış alt taraftaki saçlarımda salık.
Okula geldim. Abim Colin arabasıyla bıraktı beni. Sonrada kendi okuluna gidicek. Sınıfa girer girmez Lily'nin ve Destiny'nin yanına gittim. "Heyy Lily ve Destiny sizinle çok önemli bir konu konuşucam " dedikten sonra kantine indik ve anlatmaya başladım. Nina'nın bize geldiğini ve bana anlattıklarını sonrada " ve Nina'nın bu anlattıklarından sonra ona acıdım veya üzüldüm bilmiyorum ama onunda bir hayalı var ve bu hayalini gerçekleştirmek istiyorum" dedikten sonra hemen Lily " Neeğ bir dakika Harry'i ona mı bırakıcaksın?" .. " Hayır sadece onun güzel bir kız olmasını sağlicam iğrenc yönlerinden dış görünüşünden onu kurtarıcam" sonradan destiny " Ama Nina'nın Hayali Harry ile beraber olmak değil miydi ?" sonradan ben ekledim " evet ve işte bende bunu size sorucaktım harry den ayrılıp Nina'nın hayallerini gerçekleştiriyim mi ?" dedikten sonra lily ve destiny şok oldu . büyük ihtimalle kabul etmiyeceklerdi ama destiny " bu senin ne kadar iyi niyetli biri olduğunu gösteriyor bence bitanem ama senin icinden ne geciyorsa onu yap " dedi ve Lily sinirli bir sekilde " Sen harry'yi Çooook fazla sevsen bu kararı alamazdın bile Amy " dedi ben bir kac saniye bekledim ve " ben harry'yi seviyorum ama Nina'ya çok üzülüyorum bir kerede o mutlu olsa anlattıklarıyla beni cok etkiledi " dedim ve yine Lily sinirli bir sekilde " Ne bok yersen ye ama bunları yaparken ben senin yanında olmicam amy" dedi ve masayı terk etti. Ciddi bi şekilde sinirli görünüyordu vazgeçsemiydim derken destiny " Bak amy bunları yaptıktan sonra ağlayıp üzülmeyeceksen her zaman yanındayım ama 'keşke ayrılmasaydım' falan diyeceksen bence de pek kararlı olma" dedi destiny yanımdaydı benim tüm görüşlerimi düşüncelerime saygı duyardı ama lily daha ön yargılı olur her konuda. Ama yinede lily i ayri seviyorum ben.
Ben kararlıydım ama Harry'den nasıl ayrılacaktım??? Çok acı verici içimde fırtınalar kopuyordu -,- bir yanım yapma diğer yanım ise yap diyordu ama yapacaktım Kücük ve saf bir kızın hayallerini gerçeklestiricem.....
OYUNCULAR
AMY:ARİANA GRANDE
HARRY: JUSTİN BİEBER
NİNA : SELENA GOMEZ
LİLY:MİLEY CYRUS
COLİN:CAMERON DALLAS
DESTİNY: ACACİA BRİNLEY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Ona Aşıksın
RomanceBir ciftin büyük askalirnin ama araya giren küçük saf kizin askalirini ayirmasini konu aliyor.