Biraz geç oldu ama yb ile karşınızdayım. Fazla uzatmadan başliyim.
Multide Yağmur' un kıyafeti.
İyi okumalar...
°°°
"Yağmuurr! "
"Yağmuurr! Kime diyorum."
Evet. Bu sabahta bir anne klasiği ile uyandım. Beni hiçbir sabah bundan mahrum bırakmadığı için ona sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. Oflayarak yataktan kalkıp saate baktım. 08.15 mi?!! Hemen merdivenlerden inip mutfakta kahvaltı hazırlayan annemin yanına gittim.
"Efendim anneciğim, efendim bitanecik anam. Sabahın 08.15'inde beni niye uyandırdın?!"
"Kalk da şu anacığına yardım et. Ay beliim. Hadi hadi bir sucuklu yumurta yap da yiyelim."
"Sucuklu yumurtalar götürsün seni anne. Kahvaltar kovalasın seni anne. Yağmur kadar başına daş düşsün anne! Ya da yok yok senin mis gibi kocan var onlar bana düşsün. "
"Tamam kızım tamam amin inşal- bir dakika bir dakika ne dedin sen?"
Anneme muzipçe sırıtıp "hiç" diyerek önüme döndüm. Hemen hazırlamaya başladım.
Soframa bak bee. Yani ben yaptım diye demiyorum yarışması olsa kesin ben kazanırım. -Çok da mutevazıyımdır 😊- Annemi çağırmaya salona gittiğimde gördüğüm manzara karşısında çok mutlu oldum. Annem koltukta uyuyakalmış. Hahaha intikam zamanı! Hemen mutfağa geri dönüp sesimi kontrol ederek bağırmaya başladım. Pardon çağırmaya demek istemiştim. Çünkü Yağmur Kaplan olmak bunu gerektirir.
"Anneeeeeee!"
Annemden tepki gelmeyince tekrar bağırdım.
"Anneee! Kime diyorum."
Annem homurdanarak koltuktan kalkıp mutfağa geldi.
"Ne var Yağmur? He ne var çocuğum evladım, ne oldu?!"
Masum kedi Bakışlarımı atıp yumuşak bir sesle "Kahvaltı hazır " dedim. Tam annem ağzını açmış bir şey söyleyecekken babam ve abim yanımıza geldiler.
"Canım kardeşim Yağmur. Sabah sabah bağırmanın -pardon çığırmanın- sebebini öğrenebilir miyiz acaba?"
Babam abimin dediğini onaylarcasına başını salladı ve herkes benden cevap beklemeye başladı.
"Halay çekecektim de sizi de çağırayım dedim."
Abim uyku sersemi bir şekilde masadaki yerine geçerken "Ha tamam o zaman" diye cevap verdi. Ben de yerime geçerken abimin kafasına vurdum.
"Ahh! Ne vuruyon kızım ya!"
"Abi sen salak mısın yoksa taklit mi yapıyon? Sence sizi halay çekmeye mi çağırdım? "
Abim gayet sakin bir şekilde "Hayır " dedi ve öküz gibi yemeğe başladı.
"Yavaş ye yavaş bize de kalsın. "
"Hı Hı " diyerek cevap verdi.
Tam yemeğe başlayacakken telefonumun zil sesini duymamla oflayarak odama gittim. Masanın üstünde duran telefonumu alıp arayanın kim olduğuna baktım. Arayan kimdi bilin bakalım? Ahahh aferin size! TABİKİ AZRA!
"Allah cezanı vermesin Azra. İnşallah sokağın ortasında yürürken külodun kıçına kaçar da kıvranırsın Azra. Sonra kıvrınırken ayağın taşa takılır götünün üstüne düş- "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duymak İstiyorum
Подростковая литератураTesadüflerle tanışan iki genç... Yağmur liseyi bitirmiş, üniversite heyecanına kapılan, biraz inatçı ve sakar genç bir kızdır. Bulut ise onunla aynı yaşta, egolu ama pamuk kalpli bir gençtir. Yağmur'un bir gün öğrendiği acı bir gerçek yüzünden hay...