8-Endişe

40 6 4
                                    

Multide: Ağaç ev. (Aynısı değil ama buna benzer bişey.)

İyi okumalar...

Bulut'un ağzından

Bir saat olmuştu. Azra ve Aras ile birlikte her yeri karış karış arasak da Yağmur' u bir türlü bulamadık. Azra'yı nerden tanıyosun derseniz Yağmur' a ulaşamayınca evlerine gidip Semra Teyzeden Yağmur'un yakın arkadaşının numarasını istedim.

Bir saat önce

Kapının önüne gelip derin bir nefes çektim ve zile bastım.

"Hoşgeldin oğlum. Hayrola ne oldu?"

"Tekrar rahatsız ettiğim için kusura bakma Semra teyze. Rica etsem bana Yağmur'un en yakın arkadaşının numarasını verir misiniz?"

"Veririm tabi oğlum da ne yapacaksın ki?"

Ben kara kara ne diyeceğimi düşünürken birden konuştu.

"Haa şimdi anladım. Haftaya Yağmur'un doğum günü. Onun için bişeyler ayarlayacaksınız de mi?"

"E-evet Semra teyzecim. Söylemek istememiştim süpriz olsun diye ama siz buldunuz zaten."

Şu anda durumu kurtardığı için Semra teyzeye teşekkür edebilirim ama tabi öyle bir şansım yok.

"Bulurum tabi. Anneyim ben. Neyse ben seni daha fazla bekletmiyim. Bekle telefonumu alıp geliyorum."

Semra teyze kolunu hareket ettirmemeye dikkat ederek içeri geçti. Demek haftaya Yağmur'un doğum günü. Bak bunu öğrendiğim iyi oldu. Bir süredir yapmak istediğim şeyi o gün yapabilirim. O sırada kapıdan Semra teyze gözüktü ve bir kez daha gerçekliğe döndüm. Bunları yapmam için önce Yağmur' u bulmam lazım. Aceleyle telefonumu çıkardım.

"Söyle Semra teyze ben yazıyorum. "

°°°
Azra'yı ilk aradığımda tabiki beni tanımadı ama bugün misafirliğe geldiğimizi falan söyleyince tanıdı. 'Demek Yağmur'un bahsettiği meşhur Bulut sensin.' Demesi dikkatimi çekse de bunu Yağmur' u bulduktan sonra düşünmeye karar verdim. Ona Yağmur'un kaybolduğunu ve telefonlarının kapalı olduğunu söylediğimde resmen şok geçirdi. Bir süre telefondan ses gelmedi. Ben Azra diye seslenirken birden telefondan bir erkek sesi geldi.

'"Alo. Ben Azra'nın sevgilisi ve Yağmur'un diğer en yakını Aras. Hemen bana nerde olduğunu söyle oraya geliyoruz."

Şu An...

Tanıdığım bütün arkadaşlarımı Yağmur'u bulmak için seferber etmiştim. Azra sürekli ağlıyor ve Aras onu teselli ediyor. Ama beni teselli edecek kimse yok. Haddimden fazla endişeleniyorum. Çok fazla... Nerdesin be kızım. Nerdesin?! O sırada aklıma Özgür denen pislik geldi. Ya o bişey yaptıysa! Hem Yağmur'un onunla konuştuğu gün kaybolması hiç normal değil. Hemen Azra'ya döndüm.

"Azra, sende şu Özgür'ün numarası var mı? "

"E-evet de ne alaka şimdi. Hii Aras! Acaba o mu bişey yaptı! Allahım lütfen arkadaşımı koru."

Azra bir anda ayağa fırlayıp yürümeye başladı. Bir yandan da telefonunu cebinden çıkartmaya çalışıyodu.

"Azra! Beni bekle!"

Aras da Azra'nın peşinden gidince ben de mecbur onların peşine takıldım. Hem onlar Yağmur'u ve Özgür'ü benden daha iyi tanıyorlar. Belki bir şey biliyolardır. Tam nereye giriyoruz diye soracakken gittiğimiz yolun tanıdık olduğunu fark ettim. Burası Yağmurların evine giden yol.

"Azra, Semra teyzeye söylemeye gitmiyoruz de mi?"

Azra kulağında telefon, hala Özgür'e ulasmaya çalışıyodu.

Duymak İstiyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin