1-Yine mi Sen ?

111 12 4
                                    

Yağmur'un Ağzından

"Pardon! Afedersiniz,lütfen geçebilir miyim?"

Oh be sonunda yerime gelebildim.

"Kızım nerde kaldın ya öldüm susuzluktan."

"Hala karşımda olduğuna göre yaşıyosun." Diyip sırıtmaya başladım.

Azra dediğim şeye yüzünü buruşturup "he sensin" bakışını attı ve iştahla suyunu içmeye başladı.
Merhaba. Ben Yağmur. Yarışmaya İzmir'den katılıyorum. 😄 Olmadı mı? Komik değil mi? Hiç mi? Tamam sustum.
Şu an en yakın arkadaşım Azra ile birlikte konserdeyiz. Kimin mi? Tabiki Mustafa Ceceli. Azrayla ben Mustafa Ceceli'yi çok seviyoruz.-çaktırmayın en çok ben- Neyse hayatıma gelirsek 12. Sınıf öğrencisiyim. Daha doğrusu öğrencisiydim. Bu yıl üniversiteye başlıyorum ve aşırı heyecanlıyım.Annem ve babamla yaşıyorum.

"Heh sonunda buldum sizi.Bak Yağmur ve Azra ben biraz ilerideyim. Sağınıza,solunuza,önünüze,arkanıza dikkat edin.Yanınızda bir erkek görürsem fena yaparım."
Ah tabi ben de ne eksik diyodum. Evet bu da benim çatlak maço abim Deniz.
"Tamam Deniz abi. Sen merak etme. Eğer bir erkek yaklaşırsa hemen kovarım. Aklın bizde kalmasın."

"Aferin Azra. Yağmur bak gör de örnek al."
İşte yine başlıyoruz.

"Seni duyan da önüme gelen her erkekle konuşuyorum sanacak abi. Çok ayıp, çok Darıldım haberin olsun. Hıh!"

"Tamam tamam özür dilerim abisinin cimcimesi. Ama napayım bir abi olarak görevim sizi korumak!! Aha kafiye yaptım lan duydunuz mu ??

Abim ve tuhaf şeyleri

"Tamam abi affedildin. Şimdi o konuya girersen daha çıkamazsın. Onun için bence artık git. Hem bak Efe abi de seni bekliyo. Konser de birazdan başlar zaten. Hadi abicim hadi."

"Vaay öyle olsun cimcime. Gidiyorum ama tekrar gelicem."

"Tamam abicim gelirsin." Diyerek abime hayali bir öpücük gönderdim. O da gülümseyip yanımızdan ayrıldı.

"Yağmuuuuuuuuuurrrrrr!!!"

"Bismillah Allahım sana geliyom ne bağırıyon kızım ödüm koptu!!!"

"Dondurmaaaa!!"

"Allah cezanı vermesin Azra. Bu muydu yani?!!"

"Tabi kızım başka ne olacak. Yağmuurr. Canım arkadaşııımm."

Azra kedi bakışlarını bana yollamaya başladı. Bu bakışın anlamını biliyorum. Aslında Azra'nın her bakışının anlamını biliyorum. Azra benim çocukluktan beri arkadaşım. Cigerini bilirim ben cigerini!

"Tamam tamam. Bekle alıp geliyorum."

"Cansın sen bee! Aşksın sen!! Bitanesin!!"

"Bu kadar yağ yeter hadi canım ben konser başlamadan alıp geliyim." Dedim ve gülümseyerek yanından ayrıldım. Azra yemeğe aşık biriydi. Ne verirsen ver hepsini yerdi. Yemek seçmezdi. Bense domates ve patlıcan sevmezdim.

"Afedersiniz, bir dakika geçebilir miyim?"

Evet yaklaştım. Son bir adım vee geldim.

"Ben iki tane çiko- Ahh!! Önüne baksana gerizekalı!! Öküz! Salak!!!"

"Bana mı dedin?"

Allahım bir de bana mı dedin diyo. Ya sabır!!

"Yok az önce uzaylı bana çarptı da ona dedim! Tabiki sana dedim domates!"

Evet bir de öyle bir huyum var. Sevmediğim kişilere sevmediğim şeylerin ismini takarım.

"Domates? Her neyse düşmeseydin banane!" Diyerek göz kırptı.

Ben ona kızgın bakışlarımı yollayarak ayağa kalktım. Kahverengi, hafif dalgalı ve dağınık saçları, kahverengi gözleriyle oldukça hoş duruyordu. Ne diyom ben ya! Kendine gel Yağmur! Neyse nerde kalmıştık? Hah en son bu çocuk beni iterek yere düşürmüştü.

"İtmeseydin düşmezdim! Neyse benim senin yardımına ihtiyacım yok. Çok şükür elim ayağım tutuyo!"

"Hı hı şükür şükür. " dedi ve bir çilekli bir çikolatalı dondurmayla yanımdan uzaklaştı. Kesin sevgilisine götürüyo o çilekli dondurmayı! 'Yağmur sen ne diyon knk? Silkelen,kendine gel ve dondurmaları alıp yerine dön!' Diyen iç sesime hak verip dondurmaları aldım. Evet sıra geldi o kadar insanın arasından geçip yerime gitmeye. Ah Azra ah! Ne işler açıyosun başıma.

"Pardon,pardoooon! Hanfendi geçebilir miyim?!!"

Kadın burun kıvırıp,oflayarak yol verdi.

Tövbe ya hem yolu kapla hem de çekil deyince öfle püfle!

"Al sana dondurma Azra. Mümkünse konser boyunca o dondurmayı ye."

"Olloh rozo olson konko çok goz- öhö öhö öhö! "

Şok Şok Şok! Dondurmayı hunharca katleden Azra Bilir'in hazin sonu! Az sonra! Yine bende kafa gitti. Lan! Kız boğuluyo! Elimi kaldırdığım gibi 'Ya Hakk' diyerek Azra'nın sırtına indirdim. Kız birden böğürerek öksürmeye başladı. Kaş yaparken göz çıkardım sanırım. Az sonra Azra kendine geldi.

"Sen insan olamazsın Yağmur! Kesinlikle farklı cins bişeysin ama bilim adamları henüz çözmüş değil! Hatta haberdar olduklarını bile sanmıyorum! "

Azra'nın dediklerine gülerken bir yandan da konuştum.

"Bunları iltifat olarak algılıyorum. Saol be knk sen de olmasan.."

Azra gözlerini devirerek önüne döndü. Zaten o arada konser başladı ve biz boğazımızı yırtarak şarkı söyledik.

°°°
"Herşey için saol Yağmur. Konser çok güzeldi."

"Ne demek canım arkadaşım konserler sana feda olsun! 😄"

"Tamam tamam yağ çekme. Hadi gidip birşeyler yiyelim. Acıktım. "

Yok yok bu kız hiç doymayacak.

"Beni de ye!"

"Bana bak dalga geçme Yağmur kanka manka dinlemem alırım ayağımın altına! Hadi!"

Azra'yı biraz tanıyosam bunu yapardı.

"Tamam hadi."

Konser alanına en yakın kafeye oturduk. Ben bir tane tost ve ayran, Azra ise bir tost ve çay sipariş etti. Aşırı uykum geldi. Gidip bi elimi yüzümü yıkasam iyi olacak.

"Azra ben tuvalete gidiyorum."

"Tamam canım kolay gelsin. "

Azra'ya 'Ne diyon sen?' Bakışlarımı gönderince "Nee" diye bağırdı. Gözlerimi devirerek yanından ayrıldım. Tuvalete gidip aynaya baktığımda yüzümün çok solgun göründüğünü fark ettim. Elime aldığım suyu hemen 2-3 kere yüzüme çarptıktan sonra tuvaletten çıktım.

"Eve gidince güzel bir- Ahh!!"

Hadi ama! Bu bugün kaçıncı düşüşüm acaba! Ayağa kalkmadan bağırıp çağıracakken karşımda gördüğüm kişiyle şok oldum. Aynı anda konuştuk.

"Yine mi sen?!"

"Yine mi sen?!"

°°°

Merhaba arkadaşlar. Bu hikayeyi yazmak uzun süredir aklımda vardı ama cesaretim yoktu. Çok yakın bir arkadaşım sayesinde yazma hevesim yükseldi ve ilk bölümle karşınızdayım.

Daha fazla sizi sıkmak istemem inşallah beğenirsiniz. 😊😊

Duymak İstiyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin