Merhabaa.😄 Yine ben. Ve yeni bölüm. Fazla uzatmadan başlıyorum.
İyi okumalar...
°°°
Ben hala Bulut denen o ego yığınının şokunu yaşarken annem araya girdi.
"A-a kızım siz tanışıyo musunuz?"
"Evet!"
"Hayır! "
Ah bu salak çocuk niye evet diyo ki!
"Tanışıyoruz teyzeciğim kendisiyle bir iki kere çarpıştık da."
"Yere attım dicektin heralde!"
"Ben seni niye yere atayım ki. Tövbe de tövbe. "
"Tamam kızım tartışmayın ayıp. Sen kızımın kusuruna bakma Leylacım. Hoşçakalın yine bekleriz."
Annemin kıvırma teknikleri vol:1. Hıh ben niye susuyosam.
"Ne kusuru Semracım. Benim oğlan da rahat durmamış belli ki. Üzme güzel kızımı. Bu arada adın neydi kızım? "
"Yağmur teyzeciğim. "
"Maaşallah. Sen de adın gibisin. Neyse hadi oğlum daha fazla rahatsızlık vermeyelim. Size iyi akşamlar. "
"İyi akşamlar yine bekleriz."
Ben de iyi akşamlar dedikten sonra odama geçtim. Şansa bak yaa. Demek bizim ego yığını annemin liseden arkadaşının oğlu. Pislik bir de ben mi ittim diyo. Tabi sen ittin. Üstümü başımı değiştirip aşağı indim.
"Kızım ayıp değil mi? Niye öyle diyosun. Hem sen böyle şeyleri niye bana anlatmıyosun? Meselaaaa"
Hayır hayır anne nolur lütfen başlama.
"Nerde tanıştınız, nasıl tanıştınız, neden tanıştınız ne zaman tanıştınız, kim itti, kim düştü, kim ego yığını, kim sakar arıza, bu lakaplar nerden çıktı, ne zamandan beri lakap takacak kadar samimisiniz?"
Oha! Annem neresinden nefes alıyo acaba.
"Yavaş anne sakin ol. Tam olarak tanışıyo sayılmayız. Bak şimdi şöyle oldu." Dedim ve anlatmaya başladım.
°°°
"İşte böyle oldu annecim. Rahatladın mı?"
Annem biraz düşünceli bir tavırla bana döndü.
"O ne biçim söz kızım. "
"Tamam annem tamam hadi ben yatmaya gidiyorum iyi geceler."
"Sanada iyi geceler kuzum Allah rahatlık versin."
"Saol annem sanada"
Annemin yanağından kocaman öpüp odama geçtim.
°°°
Bugün penceremden yansıyan ışıkla uyan- şaka lan şaka. Hayatımda hiçbir zaman böyle uyanmadım. Hemen üstümü değiştirmeden aşağı indim ve televizyonun karşısına geçtim. Annem mutfakta kahvaltı hazırlıyordu.
"Uyandın mı kuzum. "
"Yok. Bedenim burda ama ruhum uyuyo anne."
"Dalga geçme kız benimle. Dön önüne. "
Daha fazla annemi sinirlendirmemek için öpücük atıp önüme döndüm. O sırada kapı çaldı. Allah Allah bu saatte kim gelir ki?
"Yağmur ellerim kirli annecim. Kapıyı açar mısın? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duymak İstiyorum
Novela JuvenilTesadüflerle tanışan iki genç... Yağmur liseyi bitirmiş, üniversite heyecanına kapılan, biraz inatçı ve sakar genç bir kızdır. Bulut ise onunla aynı yaşta, egolu ama pamuk kalpli bir gençtir. Yağmur'un bir gün öğrendiği acı bir gerçek yüzünden hay...