T.A.H.I.T.I.

495 52 0
                                    


,,Takže je Stark pořád stejný sobec?"

,,Možná, ale dost se polepšil. Byl by někdo od té dobroty a vystřelil na mě?" zeptala jsem se, nikdo to nechápal, ale Ward se odhodlal. Jakmile se kulka dotkla mého obleku, stala se z ní placka a se zacinkáním spadla na zem. Mayovou ten oblek fascinoval.

,,Ten má taky na svědomí Stark? Dá se sehnat?"

,,Můžu Tonymu říct o pár dalších, alespoň se nebude nudit." zasmála jsem se, musela jsem jim vysvětlit jakou metodu použít, ale ani jedna nevyhovovala tomu, co o něm víme. Večer jsem zapla na webku Tonyho.

,,Jakou techniku by jsi použil na někoho, kdo je takový pokrytec, že nechává dělat špinavou práci své sluhy?" zeptala jsem se ho, ale co z něj vypadne netuším.

,,Kulku do hlavy."

,,Takhle jsem to nemyslela Tony."

,,Já vím že ne Rose. Zkus ho lokalizovat pomocí volně dostupných webovek. Nabourej se do Pentagonu a zkus i Nexus. Pošlu ti základní verzi programu, kterou jsem měl ještě před Jarvisem. Jmenuje se stejně, ale nemá takové rozhraní. Musela by jsi nechat aktivní hlavní počítač."

,,Žádný problém, díky Tony."

,,Mám u tebe večeři. Jo a prý jsi v utajení."

,,Tak nějak. Hele, máš ještě poznámky ohledně toho mýho oblečku?"

,,Mám, pošlu ti je spolu s Jarvisem. Musím jít, Pepper se vrátila, máme menší soukromou oslavu."

,,Jasně Tony, pozdravuj jí ode mě a taky Nat, která určitě poslouchá."

,,Ozvy se kdyby jsi něco potřebovala."

,,Jasně Tony, díky za všechno." řekla jsem a hovor ukončila. Za pár vteřin mi přišly dvě zprávy, ihned jsem rozchodila hlavní počítač, obrazovka přes celou místnost, super.

,,Dobrý večer slečno, jsem Jarvis."

,,Dobrý večer Jarve." zasmála jsem se, přišla Skye, usmála se.

,,Dobrý počítač."

,,Nejsem počítač slečno, jsem umělá inteligence stvořená Tony Starkem." promluvil diplomaticky, zasmála jsem se, alespoň někoho tu znám.

,,Jarve, otevři mi soubor DELTA45." řekla jsem, byly to poznámky k obleku. Tony je opravdu pečlivý, to se mu musí nechat.

,,Máme stopu!" přišel Coulson.

,,Zdravím pane Coulsone, dlouho jsme se neviděli."

,,Jarvis? Vážně?"

,,Pomáhá mi pane, Tony mi poslal starší verzi Jarvise. Bude pracovat za nás když budeme v akci." řekla jsem, možná trochu drzé hned na začátku, ale co už.

,,Co je to za stopu?"

,,Objevily jsme datové zápisy v domě Quinna, Skye to už má na prozkoumání, ale může jí s tím pomoci i Jarvis." řekl Coulson, já věděla že se bude hodit. Zadala jsem Jarvisovi rozkazy ohledně hledání, když bude schoda, budeme to vědět. Nemohla jsem spát, seděla jsem na pohovce a v ruce držela fotku dvojčat, vzaly jsme je s Brucem do Disneylandu, nechtěli zpátky.

,,Ty jsou vaše?" zeptal se mě Coulson, usmála jsem se.

,,Ne, nejsou. Patří do mojí třídy, učím je."

,,Proč vlastně pracujete pro S.H.I.E.L.D.?" zeptal se mě, čekala jsem to.

,,Fury mě naverboval před pár lety, chtěl sérum na to, aby zvládli Brucovo druhá já. Předtím jsem dělala jen nedůležité věci, návrhy zbraní, letadel a radila jim při různé biotechnice a zdravotnictví. I předtím jsem pro ně pracovala, ale byla to neuznaná výzkumná laboratoř. Pracovala jsem pro T.A.H.I.T.I. a potom jsem zůstala tady." řekla jsem mu a zjevně ho tím vyděsila.

,,Pracovala jste tam? A co sérum GH-325?"

,,Byly to ampulky na zkoušku, vyvynula jsem je ze zbytků jiných sér a protilátek. Může to způsobit mutaci genetických kódů a přidání nějaké té schopnosti. Proč?" podívala jsem se na něj, možná jsem řekla něco špatně.

,,A co kdyby mě i Skye tímhle léčily?"

Oheň a led II.- Krvavý slibKde žijí příběhy. Začni objevovat