Šifrovaná linka

486 48 1
                                    

,,A kruci, to se nemělo dostat na veřejnost. Celou tu budovu jsem odkoupila po druhé světové válce za pár korun. S.H.I.E.L.D. ji potom ode mě odkoupil a z programu mě vyřadily. Poznámky k tomu bych mít ještě mohla." řekla jsem, musela jsem to najít. Pátrala jsem v datech počítače i v sešitech...Jarvis!

,,Jarvisi? Najdi mi složku T.A.H.I.T.I. a sekci experimentálních léků." řekla jsem, za pár vteřin to našel a já v tom mohla hledat.

,,Mám to." prohlásila jsem, zavolal i Skye. V téhle složce je všechno, co ohledně toho mám. Není toho moc, ale mělo by to stačit.

,,Tady jsou genetické kódy před a po užití GH-325." řekla jsem a ukázala zápisy, není to zrovna dobrý výsledek, takhle je to akorát vyděsí.

,,Takže to sérum je tvá práce?"

,,Pokud ho nijak neupravovaly, tak ano. Testovaly jsme ho na zvířatech, první testy byly na nic, zvířata to nevydržela. Myslela jsem si že je to sérum už tabu, že ho nechají, ale zjevně jsem se spletla." pousmála jsem se, jak tak koukám mají důvod mě nesnášet.

,,Počkej, koupila jsi ho na konci druhé světové? Kolik ti je?"

,,Vy to nevíte? Vy jste nečetly můj spis?" divila jsem se, zjevně to nevědí.

,,Jsem jedna z mnoha mutantů tady na planetě. To vám naše existence utekla?"

,,Zjevně, takže máš schopnosti?" zeptala se Skye, přikývla jsem.

,,Tu nejlepší jakou jsem mohla dostat. Dokážu se uzdravit, z čehokoliv, kdykoliv. Můj věk se zasekl na dvacetišesti letech, ale žiju už devadesát let. Docela super ne?" zasmála jsem se, tohle ode mě ale vůbec nečekaly.

,,Takže když tě postřelí, uzdravíš se?"

,,Tak nějak, přežila jsem už i deset kulek najednou, tenhle obleček to trochu vylučuje, ale jinak je to docela fajn mutace." zazubila jsem se, musela jsem jim ukázat co všechno mám a spojila jsem si tyhle informace s infem o Jasnovidci a hned to bylo jasnější. Byla jsem vzhůru dlouho. Jarvisův hledací systém je geniální, našla jsem původce těch šifrovaných zpráv a robotických očí...Olga Pogoshevová. Vyběhla jsem do kanceláře Coulsona.

,,Pane, Jarvis našel spolupachatele Jasnovidce." vyhrkla jsem, sešly jsme se všichni.

,,Olga Pogoshevová, je to ruská odbornice na robotiku a jadernou astrofyziku. Byla zavřená za terorismus a stala se zastánkyní Hydry." no, ta není zrovna vzorná. Takové jako ona by měli zavřít.

,,Jarvisi, znáš její mobil?"

,,Jistě slečno, mám jí najít?"

,,Najdi ji Jarve, zajdeme si na menší přátelskou návštěvu." usmála jsem se, terén mi chyběl. Nakonec jsem šla spát, tak nějak mě přemohl spánek. Ráno mě probudil telefon, zašifrovaná linka! Zvedla jsem to a čekala Bruce nebo Natašu, pletla jsem se.

,,Tak co, jak ti to jde?"

,,Hillová, víš jak jsem se lekla."

,,Promiň Rosalie. Fury mi o tom tvém přeřazení řekl, a taky říkal že to není trvalé."

,,Já nevím, najednu stranu se mi po službě v terénu strašně stýskalo a učení mi pilo krev, ale na druhou stranu jsem z Avengers."

,,To je na tobě, ale jsi u nás jen rok a máš vyšší prověrku než kdokoliv z Avengers. Hodíš se tam, rozmysli si to pořádně."

,,Rozmyslím, neboj se."

,,Jo, a kolik zašifrovaných linek tam máš?"

,,Jak kolik jich mám?"

,,Je tu ta naše, a ještě jedna."

,,Není moje."

,,No, tak to najdi a odstraň, řeknu to Furymu." řekla a já to položila. Vyběhla jsem dolů, ale hlavní počítač byl mimo. Zavirovaný. Jaký idiot?!

,,Skye! Potřebuju pomoc!" křikla jsem, přiběhla a společně jsme se snažily Jarvise znovu nahodit. Laborkou byly slyšet jen naše prsty jak cvakají o klávesnici.

,,Máme to." řekla Skye, tohle musel dělat odborník.

,,Jakej šmejd."

,,Dobré ráno slečno Shepardová."

,,I tobě Jarve, zjisti mi čí je ta druhá šifrovaná linka na palubě."

,,Hned to bude slečno." prohlásil a spustil vyhledávání. Bylo to dlouhé čekání, ale nakonec na obrazovku vyběhlo jméno Melinda Mayová. A kruci. Šla jsem do kanceláře Coulsona, byl překvapený že mě tam vidí.

,,Máme problém pane."

,,Co se děje?" zeptal se mě, byla jsem udýchaná a vyděšená zároveň.

,,Pohrávala jsem si s myšlenkou že někdo z agentury vynáší, ale mýlila jsme se. Vynáší někdo z autobusu, a mám důkaz." řekla jsem, v tu chvíli jsem zaslechla střelbu.

,,Skye." vyhrkla jsem a běžela dolů. Vím že šel za mnou, Mayová tam stála, Skye pouze omráčila, popadla jsem zbraň a namířila na ní.

,,Jak jsi na to přišla hm?"

,,Mluvila jsem s Hillovou, řekla mi že tu jsou dvě zašifrované linky a vyřadit Jarvise nebyl dobrý nápad." zavrčela jsem, už jsem nebyla jediná kdo na ní mířil.

,,Není to z mého rozmaru, plním Furyho rozkazy." řekla Mayová, ale kdo jí věří? Couslson už si jí převzal a odvedl jí do výslechovky. Já měla na práci jiné věci.

,,Jarvisi, našel by jsi mi soubor a roboty?" zeptala jsem se, v tu chvíli jsem před sebou měla plánky na své miniroboty. Robotické vážky se už osvědčily, ale byly použitelné pouze v určité výšce, potřebuju něco, co bude snímat obraz a data ze země. Začala jsem tedy s výrobou těchto prcků, ale budou užiteční. Každý má v sobě USB port, kameru, čip a dostatečně velkou paměť. Z jedné z krabic jsem vyndala tablet a zkoušela jak moc tahle potvůrka poslouchá.

,,Pěkná hračička."

,,Jsem arachnofobik, ale tyhle potvůrky jsou užitečný. Někdy mi to i myslí." zasmála jsem se, v tu chvíli mi na hlavním počítači vyběhly detaily hledané kvůli tomu séru.

,,GH-325?"

,,Jo, snažím se přijít na to, co tam přidaly. Nikdy se to nemělo dostat ven, natož pak se to používat. Byla chyba něco takového vůbec vytvořit." rozčílila jsem se, chyby se dějí.

,,Najdeme vůbec Jasnovidce?"

,,Neodejdu dokud toho šmejda nedostanu Fitzi, tím si buď jistý."

,,Jsi v týmu s Avengers?" zeptal se mě, rozesmála jsem se.

,,To jsem, jsou jako rodina."

,,A vážně se doktor Banner dokáže proměnit v tamto?" přidala se Jemma.

,,Kdyby vás Bruce slyšel, dost se pobaví." zasmála jsem se, asi se sem nerozneslo že nesmrtelná mutantka se dala dohromady s velkou zelenou příšerou

Oheň a led II.- Krvavý slibKde žijí příběhy. Začni objevovat