,,Tak fajn, všichni se uklidněte. Jemmo, prosím." usmála se Mayová, konečně klid.
,,Jasnovidec byl vždy o pár kroků před námi. Původně jsme si mysleli že informace unikají z ústředí, ale díky Jarvisovi jsme se dozvěděli že informace neutíkají z ústředí, ale přímo z našeho týmu. Agent Grant Ward, specialista, unesl novou agentku Skye. Jasnovidec jí nedávno dal zabít, proto chápejte že je priorita číslo jedna." objasnila, pobraly to dobře.
,,Až najdeme místo kde je Skye, vyšleme retrívry a pavouky na obhlédnutí terénu." ujal se slova Fitz, tak to má být, jen ať mluví.
,,Retrívři? Pavouci?"
,,Ukážu vám to." dodal Fitz, jsem si jistá že by se zašklebil kdyby tu nebyly. Jemma se snažila nesmát, ale i tak to Steve spozoroval. Retrívři se líbily hlavně Tonymu a já potom předvedla testovací fázi pavouků. Moc se jim tu nelíbilo, ale mě to tady vyhovuje. Večer jsem seděla nahoře se Stevem, chce mi to vymluvit.
,,Přijde mi to jako sebevražedná mise, proč tu vlastně jsi?"
,,Za prvé, mě sem převelily, za druhé se mi tady líbí a za třetí, jsem v terénu. Učení jako takové mě baví, ale práce v terénu je pro mě lepší. A pokud je možný návrat Hydry, musím něco udělat. Byla jsem u svrhnutí této organizace a nestojím o její návrat." řekla jsem mu, možná to zní trochu krutě, ale mě to tady baví. Nemohla jsem spát, nebyla jsem jediná. Coulson taky nespal.
,,Taky nemůžete spát pane?"
,,Ne, už něco máte?" zeptal se mě, ale myslím si že odpověď znal.
,,My Skye najdeme pane."
,,Vím že ano, jen se mi celá ta záležitost s Hydrou nelíbí. Co Avengers?"
,,Nebyly nadšení že musí poslouchat mě a Mayovou. Řekla bych že se jim tady nelíbí, budou rádi až tu skončí pane." řekla jsem mu upřímně, nevím proč jinak bych mu měla lhát. Jeho kancelář je plná starožitností a dost z nich jsou z drahých sbírek. Má i auto.
,,Nemají na výběr, pořád je to naše mise. Musíme Skye najít."
,,Já vím pane, najdeme ji. Jdu pokračovat v hledání, pochybuju že budu dnes spát." usmála jsem se, Jarvis dole dokončoval hledání.
,,Našel jsem je slečno, v Bostonu jsou opuštěné doky."
,,Ukaž mi záznamy z kamer." řekla jsem, v tu chvíli se mi na obrazovce ukázaly nejen souřadnice místa, ale také i přímí přenos. Nejsou zase tak chytří. Běžela jsem vzbudit Tonyho, nebyl nadšený, ale šel mi pomoct. Olga je tam s nimi.
,,Bude to chtít agenty v utajení."
,,Tak jo, já jsem jedna, Jemma s Fitzem budou další." řekla jsem, ale jistá si tím nejsem. Zadala jsem letadlu nové souřadnice a šla spát. I v Bostonu znám místa, kam takovou krávu ukrýt. Všichni se probudily zrovna když jsem si dělala snídani. Jemma si tak nenápadně chtěla vzít můj talíř, otočila jsem se.
,,Já tě vidím Simmonsová."
,,Promiň, ale vypadá to dobře. To co jíme tady...no, řekněme že chceme něco pořádnýho."
,,Tak to děkuji Simmonsová, příště zásoby vybíráte vy." pronesl Couslon, začala jsem se smát.
,,Dneska dělám snídani já. Jo a našla jsem Skye. Míříme do Bostonu, ale nejsou moc chytří. Jarvis je našel během půl hodiny." řekla jsem, mířily jsme rovnou na místo. Budu muset nainstalovat odrazové panely. Celou snídani jsme probíraly celou tu situaci, na nohou byl jen náš tým, Avengers vyspávaly.
,,Já půjdu, kolem jsou pláže, někdo z nich se tam bude potulovat, a navíc nikomu nebude podezřelá holka v plavkách." řekla jsem, Jemma se přidala a Fitz tam bude taky. On bude v dodávce s Brucem, nechceme tu ještě chytat jeho druhé já.
,,Máš tu vůbec plavky?"
,,Nikdy bez nich neodjíždím, miluju vodu." usmála jsem se, začaly jsme balit a oni se akorát vyvalily z ložnic. Založila jsem si ruce na prsou.
,,Dobré ráno Šípkové růženky, nasnídat a jdeme do akce."
,,Dobře." odkývaly mi to, takhle na ně musím! Povolí když jsou ospalí. Já s Jemmou jsme se šly převléct, tohle bude stát za to. Měla jsem obyčejnou plátěnou tašku, dala jsem do ní osušku, do které jsem zabalila tablet. V krabičce jsem měla pavouky a je jasné že jsem měla i zbraň. Nakonec jsem si oblékla ještě kraťasy. Šla jsem za ostatními a usmála se.
,,Můžeme?" zeptala jsem se, až teď mi došlo že ani můj předešlý tým mě (až na jednu výjimku) neviděl v plavkách. Naštěstí přišla i Jemma. Zahájily jsme všechno docela rychle, procházela jsem se s Jemmou po pláži.
,,Myslíš si že to vyjde?"
,,Musí to vyjít, chci tomu šmejdovi zlomit nos." zasmála jsem se, zatáhla jsem jí k baru, daly jsme si jen ledovou tříšť, jsme ve službě.
,,Podivný týpek na deseti hodinách." šeptla, nenápadně jsem se otočila abych zjistila na co se dívá. Byl to muž, asi čtyřicetiletý, na rukávu měl nášivku S.H.I.E.L.D.u, ale jeho zbraň nebyla naše a měl neoznačené auto. Usrkla jsem z kelímku a otočila se na Jemmu.
,,Má naši uniformu, ale je z Hydry." odpověděla jsem, nasadila jsem si sluneční brýle a když se otočil, Jarvis zachytil jeho tvář. Ovšem všiml si mě a usmál se. Musela jsem hrát, laškovně jsem se usmála a zamávala. Jen se zasmál a za pár minut odjel. Na mobil mi přišla zpráva. Byl to agent S.H.I.E.L.D.u, John Garrett. Ihned jsem to přeposlala ostatním a na espézedku toho auta jsem vydala hledání. Nebyly daleko, byly jen za rohem ve starém doku.
,,Umíš nějaký cizí jazyk Jemmo?"
,,Rusky, italsky a trochu španělsky...proč?" zděsila se, možná i právem.
,,Tak tedy italština. Budeme před ním hrát cizinky, že jsme se ztratily a někdo nás navedl sem. Mezitím tam už bude tým."
,,Dobře." přikývla, šly jsme přesně po stopě toho auta. Z tašky jsem vytáhla mapu Bostonu a připravila si naše divadýlko. Jakmile si nás všimli, zpozorněli.
ČTEŠ
Oheň a led II.- Krvavý slib
Fiksi PenggemarRosalie vede šťastný život na škole pro mutanty, dokud si jí Fury nenechá povolat na velitelství a zařadí jí do aktivní služby. Kam Fury Rosalii pošle?