,, Spiacenti, non possiamo da Roma e abbiamo perso. " usmála jsem se a trochu stáhla sluneční brýla, Jemma se usmála, jde jí to.
,,Jistě dámy, kam potřebujete?"
,, Non parliamo inglese. " pokrčila rameny Jemma, vžila se do role až moc rychle.
,,Oh, jasně, nemluví anglicky." on se nám smál? Ten zrádce se mi smál. Ukázaly jsme na nejbližší místo na mapě, on se usmál a chvíli popřemýšlel.
,, Si deve avvenire alla fine della strada e poi si va su e questo è il grande edificio grigio. " vysvětloval, přikyvovaly jsme jako pejsci, všimla jsem si že všichni jsou na místě.
,, Grazie signori, perché non alzare le mani sopra la testa, o saltare le cervella. " ďábelsky jsem se usmála a vytáhla pistoly.
,,Tak krásná a zkažená."
,,To vy jste zkaženej lhář agente Garrette. Příslušník Hydry se v agentuře neschová na dlouho, ne dokud tam jsem já." zavrčela jsem, ale jemu to pořád bylo k smíchu. Viděla jsem retrívry a Jemma poslala i pavouky.
,,Tak to jdeme rychle změnit." dodal a já okamžitě bránila Jemmu. Vyučuju bojové umění, umím se prát moc dobře. Kopla jsem Garretta pod neprůstřelnou vestu a potom mu zasadila ránu loktem do zad. Tohle půjde.
Potom nám na pomoc přišel Hawkeye, Nat, Coulson a Mayová. S nimi to máme v kapse.
,,Jemmo, najdi Skye! Pavouci ti pomůžou hledat, bude blikat zeleně když jí najde." řekla jsem mezi bojem a probojovala jí cestu. Vytáhla jsem zbraň a trefila příslušníka Hydry do hlavy, Hawkeye se překvapeně otočil a přikývl. Potřebují vystřílet, nijak mi v tom nic nebránilo, a to ani svědomí. Jsou to šmejdi, zaslouží si smrt. Když už to vypadalo že je po všem, Jemma se stále nevracela. Šly jsme to prohledat a já s Coulsonem jsme si vzaly poslední pokoj. Ward tam držel Jemmu po krkem, tablet byl na zemi rozšlápnutý a tím pádem byly zneškodnění i moji pavouci. Zavrčela jsem a nabila zbraň.
,,Ty víš že jí zabiju."
,,Jo, to vím. Stejně tak jsem na tebe přišla, Jasnovidče."
,,Chytrá hlavička Shepardová, škoda jen že tu všichni chcípnete." dodal se smíchem, bez zaváhání jsem vystřelila a trefila ho do ramene. Jemmu pustil a ta utekla ven za ostatními. Mířila jsem na Warda a potom se ohlédla na Coulsona a Skye. Odvázal jí a ona ho bez váhání objala. Bylo vidět že jí asi trochu mučili, ale nic z čeho by se nedostala. Dokázala jít sama, dala jsem Wardovi pouta, jakmile se zvedl, dala jsem mu pořádnou pěstí do nosu. Původně jsem chtěla do zubů, ale nos je lepší...víc bolí.
,,Ty mrcho."
,,Drž klapačku, taky ti neříkám debile!" okřikla jsem ho, vedla jsem ho ven a když Colson viděl že má Ward zlomený nos, okamžitě se na mě podíval.
,,To byla občanská povinnost pane." bránila jsem se, místo toho aby se na mě naštval, tak se zasmál. Odvedla jsem ho do auta, kde už seděl i Garrette.
,,Užijte si hoši. Jo a Warde, s radostí jsem ti zlomila nos." usmála jsem se na něj a zamávala mu. Venku si ke mě stoupnul celý náš tým.
,,Jsi zkažená." smál se Fitz, pousmála jsem se.
,,Jo, a strašně mě to baví. Může být rád že to odnesl jen nos."
,,Měli by ho taky střelit do žaludku." pronesla kousavě Skye, rozesmála jsem se.
,,Ne do žaludku, mezi oči. Potom by vypadal jako princezna se zavrtanou kulkou v čele."
,,Takže už jsi jedna z nás? Nevrátíš se?" zeptala se pro jistotu Jemma.
,,Nevrátím, tohle se mi líbí." zasmála jsem se, vrátily jsme se na velitelství a předaly ty dva Furymu. Docela se bavil pohledem na nás.
,,No, vypadáte vážně skvěle."
,,Měla jsem dobrej den, takže ironii snesu." zasmála jsem se, on nechápal.
,,Zlomila Wardovi nos." práskla mě Jemma, přimhouřila jsem oči, ale usmála jsem se.
,,Vážně jste si to dobře rozmyslela slečno Shepardová?"
,,Rozmyslela pane."
,,To je dobře, protože pro vás mám nový případ." řekl a každému z nás dal složku. Podívala jsem se na nadpis, a věděla že tohle bude zlé...Magneto.
ČTEŠ
Oheň a led II.- Krvavý slib
FanfictionRosalie vede šťastný život na škole pro mutanty, dokud si jí Fury nenechá povolat na velitelství a zařadí jí do aktivní služby. Kam Fury Rosalii pošle?