,,Stýská se ti po nich?"
,,Jistě že ano, jsou moje rodina, jinou nemám. Bylo skvělé s nimi pracovat, řekněme že i přes naše chyby se z nás stal tým." zazubila jsem se, těžká pravda.
,,Takže jim soustředění zůstalo?"
,,Zůstalo pane, ale Tony je pořád stejný."
,,To se dalo čekat, poslední hrozbou byl Dexter."
,,Byl to šmejd, zabil dvě naše děti a osm jich zranil. Bohužel jsem schytala ránu a přišla až k hotovému. Chtěla jsem si kopnout, a pořádně." přiznala jsem se, nemám proč lhát.
,,Tak Jasnovidec je třikrát horší."
,,No pane, tohle bude sranda. Ale pořád se nemůžu zbavit pocitu, že odsud unikají informace." sdělila jsem jim své obavy, snad to nebude brát na lehkou váhu. Pro jistotu jsem nechala každého z agentů hlídat Jarvisem: kreditky, kamery, e-maily i telefony. Všechno Jarvis hlídá a kontroluje. Jasnovidem musí mít někoho uvnitř.
SKYE
Na tom co říkala Rosalie něco bude. Jasnovidec je vždy před námi, myslela jsem si že by mohly unikat informace z velitelství, ale jestli se mu nezpovídáme, musí být krtek někde v našem týmu. Rosalie na to jde dobře, ale moc rychle. Její kroky jdou předvídat. Seděla jsem v autě a snažila se o tom přemýšlet. Kdo odsud by mohl donášet? V tu chvíli se otevřely dveře, ACéčko. Sedl si na druhou sedačku a podíval se na mě.
,,Jsi až moc potichu."
,,Jo, přemýšlím o tom co říkala Rosalie. Co když má pravdu, a je krtek někdo z nás?" zeptala jsem se ho, vrtá mi to hlavou, je to vůbec možné?
,,To netuším, jestli má Rosalie pravdu, jsme v pěkný kaši."
,,Jo, to máte pravdu. Dost mě děsí i fakt, že za GH-325 stojí ona."
,,Alespoň nám jako jediná dokázala dát odpovědi Skye, sice ne dobré, ale něco máme." řekl mi, taky pravda. Jedeme v tom oba dva.
,,Myslím že by nám mohla pomoct. Ona tam pracovala, stála za výstavbou. Možná by dokázala něco vyčmuchat." navrhla jsem, možná to není špatný nápad, ale jde o to, jestli by do toho šla s námi, jestli by byla ochotná riskovat život.
,,Možná Skye."
,,Co se jí zkusit zeptat?"
,,To by mě jinak nenapadlo." řekl ironicky, zamračila jsem se.
,,Ha, ha."
,,Zkus si s ní o tom promluvit." dodal, přikývla jsem a šla za ní. Jenže jsem jí tam našla ležet na zemi omráčenou. Sedla jsem si k ní a zkontrolovala jestli žije, naštěstí ano.
,,Jarvisi! Ukaž mi poslední relaci."
,,Jistě slečno." řekl a na obrazovce se objevilo jméno toho krtka...Ward!
,,A sakra."
,,Na tohle neměla přijít, a ty taky ne. Hail Hydra." řekl, potom jsem dostala ránu a upadla do temnoty.
ROSALIE
Probudila jsem se se šílenou bolestí hlavy, vztala jsem a nechala Jarvise přehrát záznam z kamer. Akorát přišla Jemma.
,,Co se ti stalo?"
,,To Ward, ten šmejd mě omráčil a unesl Skye. Ty tu zůstaň, já jdu za Coulsonem." řekla jsem, byla jsem rozčílená do běla. Ani jsem nezaklepala, rána se mi uzdravila hned.
,,Rosalie, co se stalo?"
,,Já říkala že je v týmu krysa. Bohužel mě sejmul dřív než já jeho, a potom unesl Skye. Věřím že by jste to do Warda neřekl, že ne?" zeptala jsem se ho, ukázala jsem mu záznam z kamery.
,,Kašlu na protokoly, najděte Skye všemi možnými prostředky, musíme se schovat před radary, tohle se stát nemělo." rozkázal, záleží mu na ní.
,,Ano pane."
,,Já ji najdu pane." dodala jsem a začala hledat. To Wardovo hail hydra nikdy nezapomenu.
,,Mám nápad pane, ale asi se vám líbit nebude. Vím kdo by mohl pomoct...Tony."
,,Máte pravdu, vůbec se mi to nelíbí, ale Avengers by vážně mohli pomoct."
,,Svolám je do naší školy, není daleko." řekla jsem, Jemma byla nadšená že se s nimi setká, Fitz málem omdlel a Mayová byla jako vždy jako socha z ledu. Volala jsem Hillové.
,,Příjem."
,,Ahoj Hillová, potřebuju aby jsi svolala všechny dostupné členy Avengers do školy profesora Xaviera."
,,Co se děje?"
,,Našla jsem krysu v týmu, unesly jednu z nás, potřebujeme ji najít."
,,Jasně, už jim zadávám souřadnice, budou tam za pár hodin."
,,Díky Hillová."
,,Za nic, mám informovat Furyho?"
,,Ať tam přijede i on, máme tu návrat Hydry."
,,Jistě, budeme tam." řekla a zavěsila. Vzala jsem za Mayovou řízení a mířila na akademii. Když jsem s autobudem přistála, už tam všichni byly. Myslím opravdu všichni.
,,Tak co se děje? Znělo to dost vážně." reagoval jako první Tony, usmála jsem se.
,,To co vevnitř uvidíte se nesmí dostat ven. Stejně jako slečna Shepardová, podepíšete tohle."
,,Pane, mohla bych potom s vámi mluvit o samotě? Hillová vám jistě sdělila mé obavy." řekla jsem mu, přikývl. Vzala jsem všechny dovnitř, kde čekal náš tým. Jemma byla nadšená.
,,Vítám vás v autobusu." pronesl Coulson, všichni překvapeně zíraly.
,,Mám jim ukázat záznam z kamery pane?"
,,Dobře." svolil, musela jsem jim ukázat jak Ward hailuje.
,,Skye je agentka jen chvíli, ale její záchrana je prioritou číslo jedna. Kašlete na předpisy, musíme použít všechny dostupné možnosti. Času je málo a Ward určitě nepracuje sám. Musíme jí sem dostat co nejdřív, do práce!" řekla jsem a šla nahoru za Furym a Coulsonem. Řešily tam i Mayovou.
,,Hillová říkala, že tu máte Hydru, řekněte mi že je to jen sranda slečno."
,,Bohužel ne pane. Když Ward unesl Skye, přesně řekl Hail Hydra. Měla jsem podezření že někdy odsud vynáší hned, protože jak by toho Jasnovidec mohl tolik vědět i o našich krocích dříve, než je vůbec uděláme?" zeptala jsem se, Fury se usmál.
,,Vy se sem vážně hodíte Shepardová. Už jste si to rozmyslela?"
,,Ano pane, chtěla bych zůstat tady. Mám ráda práci v terénu." usmála jsem se, stejně jsem Brucovi řekla že jsem sem přeložená na trvalo, nevěděl že mám na výběr. Fury mi podal odznak a já se pousmála.
,,Vítejte mezi námi." usmál se na mě Couslon, usmála jsem se a přikývla.
,,Děkuji pane."
,,Všechno jim vysvětlete, uveďte je do obrazu, ale o T.A.H.I.T.I. ani slovo." dodal, přikývla jsem a odešla. Teď je to na mě. Dole byla hádka.
,,Hej! A jinak jste v pořádku?" zeptala jsem se jich, náš tým stál proti Avengers.
,,Tvrdí že nemáš právo jim rozkazovat." rozčílila se Jemma, protočila jsem oči.
,,Já poslechla rozkaz lidi, my to máme vysvětlit vám, není důvod štěkat." obrátila jsem se na Tonyho a spol. Jasně že se jim nelíbilo že musí poslouchat mě a Mayovou, ale jsme nejvýšš postavené a oni nás prostě musí poslouchat. Musela jsem říct Fitzovi že GH-325 je tabu.
ČTEŠ
Oheň a led II.- Krvavý slib
FanfictionRosalie vede šťastný život na škole pro mutanty, dokud si jí Fury nenechá povolat na velitelství a zařadí jí do aktivní služby. Kam Fury Rosalii pošle?