İlk Gün...

111 18 13
                                    

-Dıt...dıt...dıt...

-Duyuyorum!!!

Yüzümü yıkadım.

"Allahım bu adam hala mı uyuyor."Annemle babam boşandıktan sonra babamı uyandırma görevi bana kaldı.

-Bu görevi yaptığım için bana ayrı bir maaş bağlanmasını talep ediyorum. Babaaaaaa!Furkan'nın sen olmadan kahveye bakabileceğini sanmıyorum!

Babama seslenirken okul pantolonunun bir bacağını giymeyi başardım.Ben saçıma iki yıllık tokamı takarken servis kornasının sesi kulaklarımda yankılandı.

-Çıktııııım!

-Biraz daha sessiz çıksaydın iyidi Buluuuuut!!!

Serviste cam kenarındaki boş bir koltuk gözüme ilişti.Herşey harika gidiyordu taaa ki biz şu birinci sınıf bir kızın servise çıkmasını bekleyene kadar.

-Abi bas yaaa!Vaktinde çıksaymış...Babası getirir artık.

Bu abiyi sevdim.O küçük bıcırığı beklemedik ve tam zamanında okula vardık.

Sınıfa geldiğimde hoca daha derse girmemişti. İşte tam benlik bir yer ...Cam kenarı ve en arka sıra.Sınıfta ben oturduktan sonra sadece bir kişilik boş yer kaldı ve o yer de benim yanımdı.

Birkaç dakika sonra hoca derse girdi.(Evveeet yanım boştu)
İşte şimdi en sevmediğim fasıl : Tanışma.Hoca önce kendini tanıttı ve sonra da biz...

Tam sıra bendeydi veee kapı çaldı.İçeri giren bir erkekti ve üniformalıydı ayrıca oturacak tek yer benim yanımdı.Allahııım korktuğum başıma gelmiştiiii.

Evet ilk bölüm baya kısa oldu fakat devamı güzel olacak...
+3 vote bu bölüm için ideal bence çünkü çok da olay yokkk

DönmedolapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin