Akşam eve geldiğimde babam her zamanki gibi evde yoktu ve ben eve geldikten bir saat sonra eve geldi ve ilk defa kendi anahtarı ile açıp girdi normalde kendisi anahtarı eline bile olsa o anahtarı çevirmeye üşendiği için her zaman zili kullanır kesin bu gün bu adamda bir şeyler var...
Ben her zamanki gibi merakıma yenik düşerek tekrar babama neden geç geldiğini ve nerede olduğunu sormaya gidiyordum ki odaya adımımı atmamla telefonumun çalması bir oldu ama bu sefer telefonu umursamayarak ilerlemeye devam ettim artık bu olayı bu gün öğrenmeliydim.Babamın yanına oturdum ve sorumu sordum:
-Baba ben artık bunun cevabını merak ediyorum sen her akşam eve geç gelmeye başladın hatta bu gün ilk defa anahtarı kullanarak kapıyı açtın ne bu yüzünden düşen bin parça?
-Bulut git başımdan!Bir de seninle uğraşamam!Hem bak telefonun çalıyor ya acil bir şey varsa?
Offf! Tamam belki de telefona bakmalıyım baya ısrarlı bir şekilde çalıyor.
Hem odama ilerleyip hem de artık kim arıyorsa sövmeye başladım ta ki arayanın Ada olduğunu öğrenene dek.
-Kızım senin nasıl bir zamanlaman var hem iyi hem kötü sana anlatacaklarım var bu gece bize gelmelisin hatta gel!
-Yaa ben de tam ondan bahsedecektim yoksa öğrendin mi?
-Neyi?
-Iıı...Şey...Bekle beni geliyorum.
Offf!Acaba ne oldu neyi öğrenmeliydim ya da neyi öğrenmemeliydim?
Ben böyle düşüncelere dalmışken kapı çaldı.Kapıyı açmamla Ada'nın benim odama fırlaması bir oldu.Kız o kadar panik ki beni de heyecanlandırdı.
-Kızım ne oldu dökül hemen?Hiç bir ayrıntıyı atlama!
-Bak ben herşeyi apaçık sana anlatacağım ama sen de sakin olup soğukkanlılığını koruyacaksın tamam mı?
-Ya tamam hadi hızlı ol biraz!
-Bak Bulut ben direk konuya dalıyorum senin babanın bir sevgilisi var ama ne sevgili böyle mini mini etekler ağızdan düşmeyen sakızlar falan...Baban her gece onunla beraber böyle virane itin kopuğun bulunduğu bir yere gidip konuşuyorlar.Bir de duyduğuma göre bu kız bildiğin belalı,erkeklerle el kol şakaları falan.Bir de bu kızın babası ünlü bir mafya belki televizyonda falan duymuşsundur.Başka bir yerden de duyduğuma göre baban her gece sen uyuduktan sonra kapıyı kitleyip bu kadınla bir ofiste buluşuyorlar,bir daha da orada sabahlıyorlar.Bir de son bir şey var başka bir yerden de duyduğuma göre bu kız aynı zamanda bir hacker.Ohhh!
-Kızım sen ne dediğinin farkında mısın?Bu olanlardan senin nasıl haberin oldu ben bile bunların hiçbirini bilmiyorken...Kız sen ileride FBA falan ol bence.
-Bulut birincisi ağzın açık kaldı onu bir kapat ikincisi benim bir fikrim var biz bu gece uyuyor gibi yapıp baban evden çıktıktan sonra onu takip edebiliriz böylece her şeyi ispatlamış oluruz hem ayrıca doğruluğunu da kontrol ederiz.Bir gün okula gitmek de bir şey olmaz diye düşünüyorum.
-Ohaaa!Çok akıllıca bu akşam babamı takip ediyoruz!Artık bir sonuca ulaşmamız lazım.Bu arada saol şimdi ağzıma sinek falan kaçar bir de onunla uğraşmayalım.
-Evvvet!Bulut ve Ada iş başındaaa...
Vote...vote...vote...Please!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dönmedolap
ChickLitDönmedolaptayım...Üzerinde bulunduğum her odacık ayrı bir zaman.Zincirlenmiş bir timsah gibi...