Gece yarısı saat 01.00'i gösterirken babam evden sessizce çıktı.Biz de arkasından tabi.
Önce sokağı döndü ve taksi çağırmak için telefonunu çıkardı.Tam numaraları çeviriyordu ki ♡AŞK♡ isimli birisi aradı ve babam telefonu açtı,konuşmaya başladılar:
-Alo!Buse nerdesin?Ben şimdi evden çıktım taksi bekliyorum.Tamam orada buluşalım.
Sonra babam bir taksiye binip şehir merkezine doğru ilerlemeye başladı.Bizdeki de şans ya yanımızda bir taksi duruverdi.Tıpkı filmlerdeki gibi bir diyalog geçirdik:
-Öndeki taksiyi takip edelim lütfen!
-Peki.
-Biraz daha hızlı olursak sevinirim.
Babamın içinde bulunduğu taksi yavaşlamaya başladı sanırım babam adresi tarif ediyordu.Onların durmasının ardından biz de durduk ve taksiye parasını verip indik.
Babam taksiden iner inmez siyah paltosunun yakasını havaya kaldırıp,ellerini cebine sokup,etrafı da kolaçan edip sessiz sakin bir şekilde ilerlemeye başladı.Biz de eşofmanlarla babamı takipe devam ediyorduk.
Tam dar bir sokaktan geçerken babam durdu,sanırım birilerini bekliyordu.Belki de o beklediği kişi sevgilisi falandı.O arada biz de Ada ile konuşma fırsatı bulduk :
-Ada!Kızım bu adam kim bilir kimi bekliyor?
-Ay Bulut valla hiç bir fikrim yok.
-Belki de o manyak sevgilisini bekliyordur ha?Ne ders...
Ben daha konuşmamı bile bitirmeden Ada yanımda yoktu-bir yandan da babamı izliyordum onu da kaçırmamalıyım şimdi - kesin bu işin içinde bir iş var.Bu olguya varmamın nedeni ise Ada'nın az önce bulunduğu yerde bir ip vardı ve ipin ucunda da katlanmış bir kağıt...
Tam kağıdı almaya yelteniyordum ki ipin ucundaki şahıs ipi biraz daha kendine doğru çekti.Acaba amaçları neydi?Ben kendimi o kağıdı almaya kurmuşken nereye gittiğimin farkında bile değildim sadece tek amacım o katlanmış kağıdı elime geçirip içine bakmak.
En son ipin ucundaki şahıs ipi çekmeyi bırakmıştı ben de tekrar ipi almaya yeltenirken burnumun ucunda yepyeni,en az beş santim topukları olan,cilalı gibimsi ama cilalı olmayan ve rugan bir çift ayakkabı belirdi.
Tam ayağa kalkmamla gözlerimin siyah bir bantla kapatılması ve burnuma ıslak,kokulu bir bezin dayanması bir oldu.Zaten o bezi kokladıktan sonrası yok...
Lütfen vote vermeden geçmeyin o küçük yıldızcığa dokunmak o kadar da zor değil :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dönmedolap
ChickLitDönmedolaptayım...Üzerinde bulunduğum her odacık ayrı bir zaman.Zincirlenmiş bir timsah gibi...