Akademi

127 20 5
                                    

Annem tarafından saat 11 de uyandırıldım. Neden bunu bana yapıyo ki? Bırak uyuyorum uyuyan insan uyandırılırmı hiç? Okulların açılmasına bir hafta kalmış bende acısını çıkarıyorum yaz tatili boyunca her gün saat 12 ' den önce kalkmiyorum. Kalmiyodum ama annem saolsun. Annem İva ve Aisley teyzeyle alışverişe gittiler. Allahtan ben uyuyodum. İva ve ben alışverişi hiç sevmiyoruz. Hatta şuan ona aciyorum nekadar birbirimizi yesek te bu kadar ağır bir cezaya çarptırılmasini istemezdim.Yarım saat yatakta boş boş tavanı izledikten sonra kalkmaya kararverdim. Elimi yüzümü yikadim.Belim acimiyo . Yara yok. Nasıl ya? Daha dün kocaman bi yara vardı burda! Ace aradım ama acmadi. Pislik kesin neler olduğunu biliyo. Yoksa dün okadar bağırmazdı.

Ace ' ın ağzından

-"Anne bak anlamiyosun oda ısırıldı. "

-"Ne zaman "

- "Dün,eğer ölmediyse ki ölmedi çünkü azönce beni aradı dönüşmüş akademinin ondan haberi var .Victoria teyzeye ve Athena ' ya habervermeli ve bir an önce akademiye gitmeliyiz."

-"Şuan Victoria ile birlikteyiz bunu eve gelince konuşuruz kapatıyorum."

-"Bak... "Kapattı. Annemin bu rahatlığı beni öldürücek. Athena ' yla bugün konuşmasam iyi olur.

-" Alo Isaac"

-"Selam kardeşim noldu bur haftadır yoksun ortada. "

-" İyiyim de sıkıldım dışarıda birşeyler yapalım mı?"

-"Tamam ben grubu topluyom Kaykay parkina falan gideriz"

-"Tamam "

-"Görüşürüz kardeşim".Carlos a haber veriyim sonra anneme şikayet ediyo.

-"Carlos ben bizimkilerle buluşmaya gidicem"

-"Tamam geliyorum".Bikerede gelme ya

Athena ' nın ağzından

Kafayı yiycem telefonu açmıyor. Annem ide arayamiyorum söyleme dedi. Yaa off . Alice'si ariyim bana arkadaşlık etsin biraz.

-" Ya bize gelsene"

- "Anca işin düştüğünde ara diyip sana trip atmak isterdim ama bende çok sıkıldım yarım saate ordayım. "

Aşkım ya.

AsiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin