Akademi3

80 17 0
                                    

-"Ben yatıyorum."

-"Tamam iyi geceler."

Sabah
Ace 'ın ağzından

-"Anne ben bugün herşeyi anlatıcam."

-"Tamam ama olabildiğince kibar anlat çünkü bu büyük bir gerçek ve büyük bir  ihtimalle sana inanmıycak."

-"Tamam onu ikna ettikten sonra ailesine gerçek leri anlatmayız."

-"Tamam sen merak etme eğer ikna olmazlar sa bayan Camila ' nın gönderdiği bitkiyi kulanırım".

-"Ne bitkisi?"

-"Çay gibi birşey merak etme kötü bir şey diil."

-"Tamam ben gidiyorum."

-:Bu arada çabuk olman gerekiyor çünkü üç gün sonra Akademisyen gelceklermiş sanırım haberleri yok."

-"Tamam."

Athena ' nın ağzından

-"Biri kapıya bakabilirsin?!"

Hergün hergün nereye gidiyo bunlar

-"Merhaba."

-"Merhaba paşam haydır beni azarlayıp bir gün boyunca yok olmak için biraz erken diilmi?" (Vurdu ve goool)

-"Çabuk üstünü değiştir yoksa dışarı böyle çıkmak zorunda kalabilirsin."

-"Seninle dışarıya çikicağımı nerden çıkardın pardon?"

-"Lütfen önemli olmasa senin sabah sabah çene ni neden dinliyim?"

-"Tamam doğru bi yere değindin."
Cidden mantıklı bir yere değinmese hayatta kabul demezdim. Siyah kotumu üstüne asker yeşili t-shirt umu ve olmazsa olmaz siyah kapşon lu ceketimi giydim saçimi atkuyruğu yaptım siyah spor ayak anımsa giy diken sonra hazırım.

Yarım saat sonra

Yarım saat sonra nerdeyse kimsenin olmadığı bir kafeye gittik şehirin biraz dişindaydi. Arabada hiç konuşma di. Sanki kendisiyle konusuyo gibiydi.İçeri geçtik iki tane kahve söyledi kafeler geldikten sonra nihayet konuşmaya başladı

-"Bak şimdi sana anlatıcaklarım biraz tuhaf gelicek çünkü ilk başta bende inanmadım bu konuşmayı yapmak benim için gerçekten zor oyüzden sözüm bitene kadar konuşmiycaksin."

Sadece kafa sallayabildim çünkü aşırı ciddiyidi.

-"Isırıldığın günü hatırlıyorsun uyandığında iz kayboldu sen seni ısıran bir köpek ti zannediyorsun ama aslında seni Isıran bir Kurt adam buna inanmıycaksın biliyorum çünkü iki hafta önce bende inanmıyordum şimdi bi akademi var bu akademide bizim gibi doğaüstü çocuklar eğitim görüyor. Akademi bazı hak eden çocukları dönüştürme yetkisine sahip ve ben de bu çocuklardanım ama sen Akademinin haberi olmadan dönüştürüldün bunun ne anlama geldiğini bilmiyorum annem okulun müdüresiyle konuştu ve bizim bu gün dışında sadece iki günümüz var iki günün sonunda akademi bizi alıcak ve güçlerimizi kontrol edene kadar orada kalıcaz senin annen,baban ve kardeşin burayı sıradan bir yatılı okul diye bilcekler ve sen kendi iyiliğin için bunu kimseye söylemiyceksin."

AsiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin