Gabbe

29 3 4
                                    

Yaa yemeğime bişey falan mı karıştırdılar. Normalde saat kaç olursa olsun hemen uyumam gerekirdi. Off. (Harbi garibsin. )Ya saçmalama her kes kurt adam dir ve birilerini yakar lütfen. Ben ve garib kelimesini bir arada kullanma. Çok üzülüyorum bak. Mal. (Anlamadın. Sen daha dün intikam Yeminler etmiyomudun? ) Hayır daha bu sabah. Hem bunu herkese belli mi ediyim? Tek ihtiyacım olan burdan kaçmak onun içinde kaleyi içten fet etmem lazım bide pek depresyon kızı olduğum sölenemez. Oyüzden. (Mantıklı len.)
Saat daha 5:00. Uyuyamam normal. Partiye gitmeyi canım pek istemiyo aslında . Ama odada boş boş durmak da istemiyorum. Okula benzeyen ama aslında okul olmayan okulumu da gezerken kayboluluyorum. (Kütüphane.) Evet. Bazen seni çok seviyorum. Peki hütuphane nerde? (Onu da sen bul bi zahmet.) Ben diyorum ki kaybolurum bu diyoki sen bul. Ben nelerle sınanıyorum ya!

Buldum.(Ne buldun?)Kütüphaneye nasıl bulucağımı,okulun haritası falan vardır heralde eğer yoksa da birilerine sorarım. Evet evet böle yapıyım ben.

-"kendi kendine mi konusuosun?"

-"Iıı galiba."

-"iyiymiş,ben Mare "

-"Ben Athena yeniyim."

-"Seni tanıyorum küçük ateş kızımızı tanımaz? "

-"Ateş kızımı? He şu olay "

-"Evet şu olay dediğin şey ..."

-"Lafını boluyorum ama benin kütüphaneye gitmem gerek bana yolu gösterirken anlatsan olurmu?"

-"Tabi gel" Neden bu okuldaki herkes güzel? (Kurtadamlara takılmadin ama herkesin güzel olmasına mi takıldım gerçi haksız sayılmasın? )

-"Anladin mi? "

-"Neyi?"

-"Dinlemedi dimi."

-"Doğru solemek gerekirse hayır . Tekrar anlayirmisin? "

-"Bana yalan soliyemessin zaten."

-"Neden?"

-"Neden bu okuldaki herkesin güzel olduğunu ben de bilmiorum ama Guzel oldumu düşünmen gururumu ok şadı. "

-"Sen düşünce mi okuyosun?"

-"Evet sen ateş ben ruh"

-"Ruh derken?"

-"Biz e ruh denir insanların içinden geçenleri duyabiliriz ayrıca bu güçte ustalaşanlarda insanları kontrol edebilirler aslında en az ateş kadar tehlikeliyiz insanlara hic dokunmadan onları öldürebiliriz. Ama ben daha çaylağım. "

-"iyiymiş benim düşüncelerimi okm assan sevinirim ."

-"Elimde olan bişey diil."

-"Yinede bi dene olurmu."

-"Tabi bu arada kütüphane ye geldik"

-"Çok teşekkürler. "

-"Ne demek."

-"Sonra yine görüşürüz dimi ben seni çok sevdim."

-"(küçük bir tebessüm aslında baya büyük ama böyle sole yine daha kibar gözüküyor.) Tabiki antreman larda da aynı sınıfta yiz. "

Çok iyi bi kız umarım kütüphaneye arama amacımız bilmiodur.Neyse bölgede bişey olmaz zaten. Burdan kurtulması kimse engeleyemez.

Ellis güzel isimmiş.

-"Pardon yardimci olabilirmisiniz."

-"Tabi küçük bayan buyrun." Bayan ben bide küçük bayan.(çaktırma dışarıdan bakınca tatlı masum güzel bişey sin )

-"Ben yeniyim de bu okul ve tarihi hakkında bişeyler öğrenmek istiyorum sürekli kayboluyorum tarih e de biraz merakliyim (yapanın kuyruklusu) yardimci olursaniz çok sevinirim. Bu arda bundan sonra beni burda sık sık görebilirsiniz kuruphaneleri çok severim özelikle bu kadar büyük ve çeşitli olanları."( Oha hiç caktirmadin im in ol. O nasıl bi gaz ole ben bile gaza geldim. Bi ara teşekür edicektim. ) Ya bi sus! Ben gerçekten kutuphaneyi çok seviorum cidden.

-" tabiki tatlım gel "(al işte okadar ya cek iki cümle soledi )uff

-"İşte burasi.Bu okul ve tarihi ile ilgili herşey burda okulumuza hoş geldin."

-"Yardım edebiliceğim bişey olursa.lutfen çekinmeyin burda size yardım etmek beni mutlu eder."

-"Iyiki geldin umarım bunu soledi ne pişman olmasın yarın çok isim var çünki."

-"Seve seve." Iste bu kadar. Nokta atışı. Yarın ıstedigim herseyi ögrenirim. Bayan Ellis gitti ve ardından Gabbe geldi bela geliyorum dememiş...

Meraba arkadaşlar biliyorum çok uzun bi süredir yazmiyorum ve buna bağlı olarak Eminim ki okunma sayısı düşücek ve belki baştan başlıycam ama olsun derslerimden dolayi yazamadım ama kesinlikle bu bir bahane diil bundan sonra her hafta bir ve iki tane Bolum yayınlamaya çalışıcam  ve bu bölümler  uzun olucak bu son kısa bölümüm söz veriyorum. Bırakmayanlara ve okumaya dev edenlere de çok Teşekürler.

AsiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin