Güçler

78 10 0
                                    

Şu alarmı kim icat ettiyse ona Bi yandan sövüp bi yandan teşekür ediyorum. Bence insanlar alarma uyandırılmamalı vücut ne kadar uyumak isterse o kadar uyu malı. Ama nerde saat 5.30 bu saate niye kalktığımı merak edebilirsiniz ama banyo yapmalıyım ve tableti gelen mesaja göre 6.30 da spor salonuna gitmem gerek.
***
Yarım saat sürmüş bana daha kısa gelmişti. Siyah eşofmanımı giydim üzerine siyah askılı bir badi eşofman üstünü spor çantamın içine koydum terliyceğimi ve garip garip atletizm h haraketleri yapıcağımızı tahmin ediyorum ve daha rahat olmam gerek oyüzden çok sevdiğim kedili eşofman üstümü bu seferlik çantama koydum. Saçımı at kuyruğu yaptım. Ve odadan tam çıkıyorum ki oda arkadaşımın suratına incelemeye aldım. Çok tatlı fındık gibi bir surata sahipti. Buraya geleli iki gün oldu ama hayla onunla tanışa bilmiş değilim. Neyse. Odadan çıktım dün Jack la sınıfa giderken spor solunu olduğunu tahmin ettiğim yere girdim ve evet doğru tahmin. (Tebrik ederiz 500 milyon liralık büyük ödülün sahibi sizsiniz ) gerçekten çok komiksin sen.Tebrik ederim yaşama sevincini bir gün daha yok ettin. (Tevecünüz efendim ) Bir gün ya sadece birgün beni rahat bırak. (Ama..)Tamam cevap verme. Soyunma odasına çantami bıraktım ve büyük alana geçtim burda her yaştan her ülkeden farklı insanlar vardı . Ben ortada saf saf dolaşırken bir adam geldi büyük ihtimalle eğitmen.

-"Evet çocuklar bu gün size yeteneklerinizi ortaya çıkarmanız için yarım edicem. İlk olarak yenileri almak istiyorum . Sizin özel güçleriniz için bir şey yapamam ancak içinizdeki kurdu ortaya çıkarabilirim. Ace ve Athena yanıma gelin." Emredersiniz. Off umarım zihin okuyamıyodur .

-"Sizi çok sinirlendiren,üzen ve asla unutmadiniz bir olayı düşünmeye çalışın eğer olmuyorsa kendinize bir sahne yaratın. "

-"Aaa!"

-"Evet işte böyle Athena dönüşüyor sun." Bu adam manyak her yerim acıyor vücudaki kemiklerin hepsini kırıldığını hissediyorum.

-"İşte bu kadar aferin seni bukadar sinirlendiren şeyi çok merak ediyorum."acım dindiğinde bir gariplik farkettim ayaklarıma baktığımda olanları gördüm kocaman simsiyah bir kurda dönüşmüştüm şuan bunların bir kitap kurgusu olmaması için dua ediyorum. Bu bu çok güzel bir his. Ama çevredekiler e baktığımda gözlerindeki korku okunuyor du. Hocamız bunu farketmiş olucak ki büyük ihtmale beni kontrol altına almak için söze atladı

-"Korkucak bir şey yok Athena'nın bu kadar büyük olmasinin sebebi büyük ihtimalle Safkan kurt kanı taşıyor olması. Tabi ya ısırık seni dönüştürme di sadece içindeki gücün ortaya çıkmasını sağladı " bunları söylerken yeri izliyordu sonra kendine geldi ve oda kahverengi beyaz karış renklerde devasa bir Kurt da dönüştü benden büyüktü ben ne olduğunu anlayamadan beni tutup duvara attı bunun üzerine büyük bir acıyla gözlerimi açtım ve gözümün önünde gri renkli beyaz lekeli en az benim kadar büyük bir Kurt eğitmen saldırdı ve onu da benim yanıma fırlattı neden bilmiyorum ama içimden bir his onun Ace olduğu fikrine kapılmamı sağladı ve o anda içimdeki enerjiyle ayağı fırladı m ve sonra olduğunu hatırlamıyorum. Tek hatırladığım karşımda yerde yatan zorla ayağa kalkmaya çalışan sevgili hocamız olduğu ve benim alevler içinde yandım. Ne. Ziplamaya ve yerde dönmeye başladım bir anda kurt yerini insan halindeki hocamız a bıraktı ve bana sakin olmamı ve sevdiklerimi veya Beni rahatlatıcı herhangi bir şeyi aklıma getirmemi söyledi. Aklıma ilk gelen İva oldu onunla geçirdiğimiz zamanları hatırladım ve bir andan üzerimde bir şey örtüldüğünü hissettim. Vücudama baktığımda tamamen çıplak tım. Üzerimdeki uzun şalı vücuduma strablez bir elbise gibi tuturup ayağı kalktım ve arkama baktığımda üzerinde havluyla duran Ace'ı farkettim. Hemen soyunma odasına gittim ve yanımda getirdiğim yedek kıyafetlerimi giydim. Olayın şokunu hayla atlatamamıştım. Eğitmenin yanına gittiğinde bana ve arkamda durduğunu o an garkettiğim Ace baktı ve sadece şu kelimeleri soyleyebildi.

-"4 elementten 3 ü tamam. Bir ateş ve bir hava aramıza katıldı..."

AsiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin