İlk Karşılaşma İlk Atışma

100 5 0
                                    

Zırrrr!!
Alarmın sesiyle uyandığımda saat altıydı spor kıyafetlerimi giyip her zaman ki gibi tam bir saat spor yaptım,duş almak için banyoya girdim ve hazırlanmak için dolabıma yöneldim üzerime siyah dar pantalon üstüne beyaz bir gömlek boynumada siyah taşlı gösterişli bir kolye taktım ayağımada siyah booti giydim ve aşağı inip kahvaltı yapmak için merdivenlere yöneldim.

"aa bu arada size biraz kendimden bahsedeyim ben Dolunay parlak 20 yaşındayım zengin bir ailenin tek çocuğuyum gösterişli,burnu dik,asi ve biraz ukalayım.İstanbulda özel bir hukuk fakültesinde okuyorum."

Aşağıya indiğimde annemde babamda masadaydı ikisininde öpüp günaydın dedim ve kahvemi alıp,geç kalacağımı söyleyip evden çıkarken annem arkamdan bağırıyordu nereye gidiyorsun diye sanki her sabah farklı bir yere gidiyorum diye aklımdan geçirdim evimin önünde duran kırmızı arabama binip okula doğru giderken önüme bir adam atladı ve nasıl durdum ben bile bilmiyorum arabadan indiğimde adama çıkıştım doğal olarak o da beni neredeyse eziyordun diyerek sert bir ifadeyle benimle konuştu bende sen yayların nerede yürümesi gerektiğini bilmiyormusun diyerek laf dalaşına girdik ve bir daha görüşmemek dileğiyle diyerek arabaya binip oradan ayrılarak okulun yolu tutum.

Okula geldiğimde zaten çok sinirliydim hala o yolda olanlar aklımdaydı o öküzü nasıl hala ahıra kapatmadıklarını düşünüyordum.Arkadaşım şebnemi aradım nerdesin diye...

"şimdi diyeceksiniz ki dolunayın arkadaşları kim? Şebnem ve can en yakın arkaşalarım şebnem moda düşkünü aynı zamanda tatlı ve eğlenceli bir kızdır.Can ise nazik kibar komik bir erkektir.Aynı zamanda ne kadar belli etmemeye çalışsada can dolunaya aşık ama bir türlü açılamıyor."

Tam o sırada arkadaşımla konuşurken arkamdan biri gelip kör gibi bana çarptı tam önüne baksana derken arbayala nerdeyse çarpacağım o öküz olduğunu fark ettim ikimizde aynı anda yine mi sen diyerek tartışmaya başladık.
"Sakin bana bu okulda okuduğunu söyleme"
"Bende sana aynı şeyi soracaktım."
Yok artık yaa sen şakamısın beni takip falan ediyorsun herhalde diye çıkıştım doğal olarak o da üste çıkarmış gibi ben seni takip edicem, güzelim seni kim takip eder o erkeğe Allah sabır versin demez mi çıldırmada öl ne dersin böyle konuşan bir erkeğe tabi bende altta kalırmıyım sen gerçekten tam bir öküzsün işlenmemiş odun dedim ohhh sanırım biraz sınırları aşmış olabilirim ki çocuk dikmiş gözlerini bana imalı imalı bakıyor benimde sinirim bozuldu ne yani yalan mı dedin
o da sen benim başıma belamısın sabah sabah nerden çıktın sen yaa diyerek cevap verdi,bende hiç cümlelerimi esirgemeden sen kendini ne sanıyorsun da benimle böyle konuşuyorsun dedim ve sinirli bir şekilde arkadaşlarımın yanına kantine doğru yöneldim."

Arkadaşlarımın yanına geldiğimde burnumdan soluyordum arkadaşlar ne oldu,nasılsın,iyimisin laflarını bile yanıt veremiyordum sinirden,ilk defa birisi bana kafa tutmuştu.Bende arkadaşlara tam konuşacaktım ki zil çaldı ve bizde arkadaşalarla derse girdik ama şebnem kızım bak akşam arıyacağım konuşuruz tamam mı diyordu bir yandan ders bittiğinde bende arkadaşlardan ayrılıp arabama binip eve gittim.Eve geldiğimde annemde babamda evdeydi ailemle birlikte çok güzel bir akşam yemeği yedik ve daha sonra annemle babam yorgunum diye odasına çekildi bende üzerimi değiştirip biraz kitap okumak için yarım kalan kitapım Kristin hannah'ın ateşböceği yolu kitabını alıp yatağa uzandım kitapın başında uyuya kalmışım.

Hangisine Aşığım ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin