İlk Öpücük <3

47 1 0
                                    

Ortamda ki sessizlik denilen şeyi denizden gelen dalga sesleri bozuyordu. Ben ise sadece o anın vermiş olduğu heyecanla kalbim yerinden çıkacakmış gibi hissediyordum. Ortamda ki havayı krisin gülüşü bozmuştu bende...
"Ne oldu neden gülüyorsun" dedim
"Garip değil mi daha birkaç gün önceye kadar birbirimize uyuz olurken şimdi burda iki kişi sahilde geziniyoruz."
"Evet sana uyuz olduğum konusunda haklısın ama sende beni sınır etmek için elinden gelen herşeyi yapıyorsun"
"Ama seninle uğraşmak hoşuma gidiyor, gerçekten çok farklı bir insansın"
"Bunu iltifat olarak mı kabul etmeliyim ?"
Diye konuşurken bir anda dengemi kaybedip krisin üzerine düştüm ve kumların üzerinde kris ve ben, birbirimize çok yaklaşmıştık sadece birbirimize garip bir tebessümle bakıyorduk.
"Sanırım üstümden kalkman gerekiyor"
"Ohh pardan kris"
Derken tam kalkacaktım ki beni belimden tutup kendine doğru çekti ve o anda beni öptü heycanlanmıştım, hiç bir şey düşünmeden sadece bu anın içinde kalmak istiyordum. Bana bakıyordu ve bir anda sıkı sıkı sarıldı.
"Başıma gelen en güzel şeysin hem de bir o kadar canımı acıtan."
"Canını acıtan mı ?"
"Hala üstümdesin çünkü çok ağırsın"
Bu çocuk beni deli ediyor hem sinir ediyor hemde kendine çekiyor, bu çocuğu anlamak çok zor... Bu kadar lafının üzerine üzerinden kalktım tabi.
"Öküz, sen benim başıma belasımısın yaa senden kurtuluş yok mu ?"
"Yok, bundan sonra hiç yok"
"Kendimizden çok eminiz bakıyorum"
"Evet sende beni öptün demek ki sende benden hoşlanıyorsun."
"Ben mi seni öptüm asıl sen beni öptün"
"Seni öptüğümde geri çekilmedin demek ki sende bana karşı boş değilsin"
"Lafa bak yaa hem küstah hemde öküzsün kris "
"Evet senin öküzünüm"
"Gidelim artık istersen kris"
"Neden sıkıldın mı"
Sıkılmak mı isterse sabaha kadar yanında burda kumsalda durabilirdim.
"Hayır sıkılmadım"
"Tamam o zaman gel oturalım"
"Peki"
İki kişi birlikte kumların üzerine oturduk.
"Dolunay o kulüpte tartıştığın kişi kimdi ?"
"Şey aslında o benim eski sevgilim aynı zaman da çocukluk arkadaşım"
"Demek öyle keşke bir yumruk daha atsaydım, neden ayrıldınız?"
"Aslında o ayrıldı hiçbir şey söylemeden ortadan kayboldu hiçbir haber alamadım daha sonra"
"Peki hala seviyormusun onu?"
"Seninle bu konuları konuşmak garip aslında"
"En önemli sorunun cevapını vermedin"
"Aslında bizim ki aşktan daha çok sevgi dediğim gibi uzun zamandır tanıyorum dumanı ama artık onun ne yaptığı umrumda bile değil "
"Sevmiyorsun yani"
"Evet kris sevmiyorum sorunun cevapını aldın mı şimdi"
"Evet aldım"
Derken kumların üzerine uzandı...
"Yıldızlar çok güzel görünüyor"
Bende yanına kumların üzerine uzandım.
"Evet çok güzel görünüyor."
"Keşke seni daha önceden tanısaydım dolunay hayatım boyunca senin kadar garip bir insan tanımadım. Hem bir o kadar tatlı hem de sinir bozucu. Bana meydan okuyan ilk ve tek kızsın."
" Sen uyuyormusun dolunay"
"Hıhı"
"İyi uykular tesadüf aşk... Rüyanda beni gör."
"Çok beklersin gecenin ilk yıldızı..."






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hangisine Aşığım ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin