Dün olanlardan sonra hala karışık duygular içindeyim her zaman ki gibi erken kalkıp, spor yapıp banyoya girdim.Üzerime siyah dar sade bir kısa elbise üzerine gri kırmızı karışımı bir hırka ayağımada her zamanki gibi benim favori siyah bootielerimi giydim.Saçlar hafif dalgalı bir şekilde hazırlandıktan sonra aşağı indim.
Aşağı indiğimde annemde babamda masadaydı ve her zaman ki gibi hülya sultan bana sade kahvemi hazırlamıştı."Hülya sultan evimizin hizmetçisi ama ailemizin bir üyesi gibidir ben doğduğumdan beri bu evde yani ailemizin bir parçası."
Ailemle birlikte kahvaltı pek yapamayız aslında ama ailesine düşkün bir kızımdır biz sadece işler yüzünden pek zaman bulamıyoruz ama ailemle mutlaka pazar günleri filim günümüzdür.Annem babamla kahvaltı yapıp sohbet ederken annem bugün akşam misafir geleceğini söyledi çok uzaktan yan vilyaya birileri taşınmış akşam geleceklermiş annem erken gelmemi istedi ben bu tanışma işlerinden pek hoşlanmam aslında ama bende ne diyeyim evet dedim ve okula gidiyim ben artık sonra görüşürüz diyerek evden çıktım.
Okula gittmek için arabama bindin.Okula giderken şebnem aradı nerdesin kızım sen,dün neden öyleydin,bir sürü soruyu nefes almadan peş peşe soruyordu laflarının arasına atlayamadım bile bende nefes al kızım diyerek bağırdım!!! inanırmısın anca sustu.
Hatta niye bağırıyorsun ben senin iyiliğin için soruyorum diye üste çıkmaya çalıştı tanıdığum şebnem işte her zaman ki gibi çok konuşuyor.Bende tamam okula gitmeden bir yerlerde buluşalım dedim yoksa meraktan ölecek bizimkisi şebnemda hemen tamam dedi tabikide.Bizde okulun yakınlarındaki bir cafe de buluştuk şebnemle.Bende başıma gelenleri bir bir anlattım ardından can aradı nerdesiniz siz ortalıklarda gözükmüyorsunuz,nerelerdesiniz diye tavır yaptı,dediğim gibi can iyi çocuktur.Bizde yerimizi söyledik yanımıza geldi bende benim dersim var siz oturun benim derse yetişmem gerek diyerek oradan ayrıldım can ben geldim diye mi gidiyorsun dedi bende aynı olayları sana da anlatmaya başlarsam okula geç kalacam diyerek oradan ayrıldım.4 saatlik dersime girip çıktıktan sonra okulun kütüphanesine gidip 1 saat kadar ders çalıştım ve eve gitmek için evin yolunu tutum çünkü annem eve erken gelmem konusunda uyarmıştı.
Eve geldiğimde özenle yemekler hazırlanmıştı annem çoktan halletmişti işlerini annem çok dakkik ve hızlı bir insandır."Annem avukat babam ise şu anda okuduğum okulun rektörü annem işine dört elle sarılan bir insandır aynı zaman da çok otoritedirde ama bu demek değildir ki annem eğlenceli değil işinde çok otoritedir bi de evde görün siz onu,babam tamamen farklı kurallar onun için önemli değildir hayatı günü gününe yaşayan komik bir karakteri vardır.Birbirlerinden farklı oldukları için aşık olmuşlar zaten zıt kutuplar birbirini çeker hesapı yani "
Saat sekiz olmuştu misafirler ha geldi ha gelecek derken kapı çaldı.Kapı açıldığındaki yüzümün ifadesini görmeniz lazım şok oldum kim olduğunu tahmin etmişsinizdir herhalde o öküz hayatım da bir daha görmem dedim çocuk evime gelmişti hiçbir anlam veremiyordum bu duruma rüya mı görüyorum diye kendini bile çimdirdim inanırmısınız. Şaşkınlıkla içeri girerken o öküzün suratında ki gülümsemeyi görmeniz lazım kendimi bir şekilde toparladım şaşkındım ama belli etmemeye çalışıyordum.Salona geçtik nasılsınız, iyiyiz,tanışma lafları bilirsiniz ya işte annemde"dolunay siz tanıştınızmı aynı okulda okuyorsunuz belki birbirinizi tanıyorsunuzdur diye lafa atladı."
"Ah annem yaa sen iki dakika sususana bırak tanışmayalım kimse kim bana ne diye içimden geçirdim."
Öküzde susarmı tanıştık ama güzel bir tanışma olmadı galiba ben kris diye bana bakarak pis pis sırıttı.Annem de neden diye sormaz mı? Kriste önemli değil boşverin bir daha tanışmış olduk diye toparlamaya çalıştı.Annem de bana bakıp kris New York tan yeni döndü buraları pek bilmez birlikte gidersiniz artık okula dedi.Bende büyük bir şok yaratmaya sebep oldu inanamıyorum yaa ben ne süç işledimde başıma bu işler geldi bide okula beraber gidecekmişiz işe bak.Annesi hiç oğlu gibi değil çok tatlı bir bayan adı ışık pondmuş.Annem de iki dakika susarmı"kızım siz krisle odanıza çıkın isterseniz dedi"
"Bende anne ne gerek var oturuyoruz işte dedim ne diyeyim."
"Olur mu dolunay hem ben biraz sıkıldım senin odana çıkalım istersen"
"Tamam"
Krisle birlikte üst katta benim odama çıktık öküz de direk benim yatağımın üstüne oturdu bir de rahatmış yatağın dedi bende bu kadar samimiyetten hoşlanmam aslında ama sanki bana bir güç engel oluyordu aslında kimseden lafımı esirgemem ama bu olaylar hoşuma gidiyordu sanki yüzümde garip bir gülümseme oluşmuştu garip bir duygu bütün vücudumu sarmıştı.Bende ne kadar rahat davranıyorsun böyle diye sert bir ifadeyle konuştum o da sen neden bu kadar sert olmak zorundasın diye bana laf söyledi ne demem gerektiğini bilmiyordum gerçektende öyleydim dışarda ki insanlarla rahat konuşamıyordum durmadan laf söylüyormuşum gibi hissettim bir anda.Bende lafı değiştirmek için eee neden New York dan buraya taşındınız diye sordum ayrıca çok iyi türkçe konuşuyorsun dedim o da benim annem türk babam american vatandaşı yani anlayacağın yarı türküm o yüzden yaz tatillerinde türkiyeye çok geldim ayrıca çocukluktan beri ders alıyorum bu konuda dedi ama aynı zamanda ayağa kalkıp CD lerin olduğu yerde CD lere bakıyordu.Bana da sen filim izlemeyi çok sevmiyorsun galiba diye sordu? Bende evet ailemlede mutlaka pazar günleri bir tane filim izleriz dedim.Kriste çok güzel aile ilişkileriniz var galiba dedi bende benim ailelemden başka kimse önemli değil diye yanıt verdim.Sanki ben bu sözleri söylerken yüzünde ki ifade değişmişti diye içimden geçirirken kapı çaldı hülya sultan kapıdan kris kalkıyorsunuz dedi.
Krisde kapıdan çıkarken sanırım kötü bir başlangıç yaptık ama sanırım iyi anlaşıcaz dedi bende bencede hiç fena değildik dedim.Aşağı indiğimizde annesi kapıdaydı onları gönderdikten sonra sessizce odama çıktım.Üzerini değiştirip yatağa yattığımda kafamda bir sürü soru dolaşıyordu ben çok farklı davranıyordum o gittikten sonra ilk defa böyle birşey hissediyordum kafam allak bullak olmuştu ben o beni bırakıp gittikten sonra aşka küstüm sanki ama belki de zamanı gelmiştir artık unutmanın o arkasına bile bakmadan gittiyse sende yapabilirsin diyerek avutuyorum artık kendimi ben ondan başka birisiyle ilk defa böyle yakınlaşmıştım,konuşmuştum.Filimlerdeki dalga geçtiğimiz aşk tesadüfleri doğrudur belki de ne dersiniz?"Ben tesadüflere inanmam ama belki de benim tesadüf dediğim şey kaderdir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hangisine Aşığım ?
RomanceBenim için aşk resim çizmek gibi her kalem darbesinde kağıdın canı acır, işte benim de her sevgi darbesinde kalbim acıyor... Dolunay iki aşkın arasında sıkışıp kalmış genç bir kız, bir tarafta geçmişini dolduran unutamadığı bir aşk bir diğer tarafta...