Havada Aşk Kokusu Var

44 3 0
                                    

Sabah kahvaltısı yapıyordum bu gün okula gitmiyecektim dersim yoktu annem yeni komşularımız nasıl diye muhabbet açtı ne dememi bekliyordu acaba diye düşündüm iyi diye geçiştirdim.Bugün herhangi bir planım yoktu ya arkadaşlarla buluşacaktım yada evde oturup müzik dinleyip dergi karıştıraçaktım derken şebnem aradı bugün bir şeyler yapalım mı dedi bende olur dedim kahvaltıdan kalkıp yukarı çıkıp hazırlandım arabaya binip şebnemle buluşacağım kafeye gittim.Yaklaşık bir kaç dakika sonra şebnem geldi.Şebneme dün olanları anlattım o da dumandan sonra hayatına birinin girmesinin zamanı gelmişti dedi

"Ne alakaydı anlamıyorum ne zamanı, aşkın zamanımı olur aşk her an karşıma çıkabilirdi."

Diye düşünürken içeri kim girdi tahmin et dur ben söyliyim kris arkadaşlarıyla birlikte içeri girdi uzaktan bana selam verdip,bana göz kırptı ve yan masaya oturdular.Şebnem okulda yeni bir gezi olduğundan bahsediyordu bende diniyormuş gibi yapıyordum ama aklımda hep kris vardı kafamı bile çeviremiyordum ilk defa böyle bir duygu içerisine girmiştim.Şebnem inadına gitmemiz gerektiğinden bahsediyordu bende orda ne yapacağız gitmeyelim diyordum ama aslında iyi bir tatil olabilirdi benim için,hem rahatlardım da ve bir anda geçiştirmek için 'tamam' dedim şebnende havalara uçtu hemen,söz ağızdan çıkmıştı artık hem arkadaşlarımla ilk defa yurtdışına tatile gidecektim,güzel olabilirdi hem şebnem peşimi bırakmazdı,hesapı ödeyip cafeden çıktık.Oradan çıktıktan sonra şebnemle bizim eve gittik annemlere bu konudan bahsetmek için eve geldiğimizde annemde evdeydi şebnemde tabi dayanamadı benden önce atladı hemen geziden bahsetmeye...

"Hımm bu arada şebnem nasıl arkadaşın sana hiç sana benzemiyor dersen,çocukluk arkadaşım yani çoçukluğumuz beraber geçti şebnem biraz kendi keyfine düşkündür ama çok iyi kızdır en kötü günümde hep o vardı yanımda sadece biraz fazla haycanlı o kadar..."

İnci teyzecim dolunayla okul gezisine gidebilirmiyiz, annemde neresiymiş bakalım gezi dedi şebnemde Los Angeles dedi annemde ben tek başıma karar veremem ama ben izin veriyorum akşam babamla da konuşuruz ama gidersiniz büyük ihtimalle dedi zaten benim evden çıkmama dünden razı.

"Neden diyeceksin ben pek evden çıkan bir tip değilim annem durmadan evden çıkmam gerektiğini söylüyo sebep bu yani anlayacağın."

Şebnem izinide aldıktan sonra ben gidiyimde alışveriş yapayım dedi ve hızlıca kapıya yöneldi,annemde otur şebnemcim ben size birşeyler koyayım dedi şebnemde tamam biraz vaktim var dedi  şebnemle bahçeye çıktık biraz muhabbet ettikten sonra şebnem hazırlanmam lazım tatlım sonra görüşürüz dedi bende tamam canım görüşürüz diyerek şebnemi yolcu ettim.Annemde şebnem gittikten sonra kızım bu gezi senin için çok iyi olur hem kafa dağıtmış olursun dedi bende haklısın galiba annecim dedim.Akşam oldu babam eve geldi hep beraber akşam yemeği yedik muhabbet ettikten sonra annem bu gezi işinden bahsetti babamda dolunay istiyorsa neden olmasın neresiymiş dedi bende yurtdışı baba dedim babamde kaç günlüğüne ve nereye bakayım dedi annemde Los Angeles gideceklermiş canım bir haftalığına dedi babamda çok istiyorsan gidebilirsin tabikide kızım ama kendine dikkat et dedi.Bende izin aldıktan sonra odama çıkıp şebnemi aradım izin kopardığımızı söyledim o da çok sevindi tabi ama şebnem evden gittikten sonra canla buluşmuş beraberlermiş can en sonunda şebneme açılmış sanırım şebnemle tam 2 saat bu konu hakkında konuştuk.
Sabah olmuştu hazırlanıp aşağı indim annemler çoktan çıkmıştı bende tek başıma kahvaltı yaptım. Gezi yarındı bende hazırlık yapayım diye düşündün ve kavaltımı bitirip çantamı alıp çıktım tam arabama binecektim ki krisi gördüm o da arabasına biniyordu beni görür görmez günaydın dedi bende dedim tabikide sonra geziye gelecekmisin diye sordum o da neden gelmemimi istiyorsun dedi bende ne alakası var sadece... beni gerçekten çok sınır ediyorsun kris dedim o da biliyorum hoşuma gidiyor seni sinir etmek dedi bende sinirli bir şekilde arabaya bindim ve oradan uzaklaştım.Kris beni gerçekten sinir ediyordu davranışları hareketleri bana karşı tavrı,kendime bile itiraf edemediğim bir duygu beni ona doğru çekiyordu.Yolda giderken canı aradım dalga geçmezmiyim hemen selim vayyy açılmışız şebneme dedim o da hemen tabikide beni sevmiyecekte kimi sevecek dedi.
"Hayırlısı olsun enişteçim"
"Sağol baldız "
"Bir yerlerde buluşalım mı"
"Tamam, ben yıldız cafedeyim hadi buraya gel"
"Tamam geliyorum "dedim
Yıldız cafeye geldiğimde nasılsın,iyimisin,aranız nasıl diye muhabbet ederken şebnem aradı nerdesin can diye bende buradayım benimle birlikte bir cafe de oturuyor bendende kıskanmazsın herhalde dedim o da öyle olsun bensiz öylemi dedi canda tamam hayatım sende gel diyordu şebnem de aşkım nerdesiniz konum at dedi.Canda telefonu kapatır kapatmaz hemen konum attı bende can gerçekten çok seviyorsun şebnemi değil mi dedim o da herşeyden çok dedi bende aşk böyle birşeydi sanırım dedim.Derken şebnem geldi canın yanına oturdu gerçekten birbirlerine çok yakışıyorlardı bende onlar adına çok mutluydum.Şebnem bana hazırlandın mı diye sordu bende yani evet dedim bu arada pasaport falanda hazırdır şimdi sizin dimi,onlar da tabikide evet dedi koro halinde söyler gibi bende sanki dünden hazırsınız dedim onlarda yeni koro halinde evet dedi.

"Gerçekten arkadaşlarını seviyorum onlar benim ikinci ailem gibiler biz üç silahşörler çok mutluyuz."

O kadar çok gülmüştük,eğlenmiştik ki zamanın nasıl geçtiğini fark etmemişiz bende arkadaşlar benim hazırlanmam lazım daha hiçbir şeyim hazır değil hadi sonra konuşuruz diyerek yanlarından ayrıldım.
Arabaya binip eve gittim çok yorgun hissediyordum kendimi dondurmamı alıp odama geçip yarım kalan filmim the heirs izledim.Diziyi izledikten sonra tableti kapatıp biraz uyumak için yatağa uzandım.Kaltığımda saat 9 civarındaydı anneler akşam yemeklerini yemişlerdi bile beni uyandırmaya kıyamamışlar.Hülya sultan akşam yemeğimi hazırlamış bana sesleniyordu bende akşam yemeğimi yemek için aşağı indim yemeğimi yedikten sonra bavulumu hazırlamak için yukarı çıktım bavulumu hazırlayıp aşağı annemin yanına indim.Annemde hazırlandın mı kızım dedi bende evet dedim kaç gibi gideceksiniz ? saat 9 gibi evden çıkarım anne sabah zaten şebnemle can gelecek beraber gidicez.
Annemin yanağından öpüp yukarı çıktım.Saat baya olmuştu ama benim uykum yoktu odamın balkonuna çıktım tam o anda da kris balkondaydı birbirimize uzun bir süre baktık hiç bir tepki vermeden. Krisin daha önce hiç yüzünde görmediğim bir tebessümle bana bakıyordu sanki zaman durmuş gibi hissediyordum derken büyü bozuldu zırrr!!! telefon çalıyordu telefonu açmak için içeri yöneldim bir yandan kafa sallayarak içeri girip telefonu açtığımda arayan merti sınıfımdan bir arkadaş işte yarın saat kaçta gidilecek diye sormak için aramış saate değişiklik oldu da o yüzden aramiş bende saat 9 da dedim o da teşekkür edip konuşamyı bitirdik.
Offf yaa tam zamanı yani...
Sabah saat 7:30 gibi kaltım duş yaptım ve dar bir jeans üzerine bol beyaz bir t-shirt giydim ve ayağıma siyah konverslerimi giyip, saçlarımı kurulayıp şekil verdim,siyah küçük bir kolye,eklem yüzükler,gözlük,bavul bir kol çantası ve işte hazırdım saat 08:15 gibiydi annemde babamda beni uğurlamak için masada bekliyorlardı hülya sultan bana termusun içinde kahvemi verdi ve işte veda vakti annemi de babamı da öpüp tam kapıdan çıkıyordum ki arabayla şebnen ve can geldi bende aileme el salayıp arabaya bindim.ilk defa gitmiyordum yurtdışına ama arkadaşlarımla ilk defa gidiyordum.Şebnem havalara uçuyordu yanına tam tamına 3 bavul almış gören 2 ay orda kalacaz sanır.Şebneme dönüp dolabınıda yanına alsaydın ihtiyacımız olurdu şebnemcim dedim o da sen nasıl sıdırdın bu bavula eşyalarını dedi ne var bunda alt tarafı 1 hafta kalıcaz ne gerek var hem orda da alışveriş yapabiliriz değil mi Şebnem dedim. Arabaya binip havaalanına doğru yola çıktık yolda giderken taylor swift shake it off şarkısını açmıştı gören arabanın içinde parti var sanır.Havaalanına gelmiştik arabadan indim tam arkadaşların olduğu tarafa gidiyordum ki arkamdan birsi bana çarptı ama beni düşmeden yakaladı kafamı kaldırdığımda gördüğüm yüz beni şaşkına çevirmişti yok artık kris... hayatın bir oyunu bu galiba inanamıyorum 'sen' dedik ve öylece kalakaldık....

•Bu benim ilk kitabım umarım beğenirsiniz yorum ve votelerinizi bekliyorum...
~KB~

Hangisine Aşığım ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin