Bylo mi tehdy čtrnáct let. Pro určení - měsíc před patnáctými narozeninami. Byl rok 2011 a s rodiči jsem si udělala výlet do Londýna. Rodiče chtěli jít do nějaké restaurace. Navrhla jsem, že půjdeme do jedné z nejznámějších restaurací v celém Londýně.
,,Co kdybysme šli do Coco Momo Kensington?" navrhla jsem.
Rodiče souhlasili.
Jídlo bylo vynikající, ale přece se mi dělalo trochu špatně. Šla jsem tedy do koupelny, protože se mi chtělo zvracet, motala se mi hlava a celkově jsem se cítila slabá. Nakonec jsem upadla do bezvědomí.
Druhý den jsem se probudila v cizí ložnici, nevěděla jsem, kde to jsem. Najednou jsem spatřila mě moc známou tvář.,,Už jsi v pohodě, v jídle jsi měla něco špatného a upadla jsi. Šel jsem kolem, když jsem uslyšel, jak někdo padá." přisedl si ke mě na postel.
Já byla v šoku. Nevěřila jsem svým očím. Ihned rozpoznal, že jsem jeho fanynkou.
,,Vzal jsem tě k sobě, jelikož váš hotel byl moc daleko. Řekl jsem tvým rodičům, že tě ráno dovezu." rekl mi, když jsme nastupovali do jeho auta.
,,Panebože, jsi v pořádku?" mamka se proti mě rozběhla a objala mě.
,,Jsem, neboj, Zayn by mě kdyžtak odvezl do nemocnice." odpověděla jsem ji.
Táta Zaynovi poděkoval.
,,Děkuji." pevně jsem Zayna obejmula a neplánovala ho pustit.
Během té chvilky jako bych ucítila, jako by mě políbil do vlasů.
Po zbytek dovolené jsem s ním byla v kontaktu. Rozloučila jsem se s ním, když jsme byli na letišti a už jsme nastupovali do letedla.
Nastal začátek září...
Barushka
Tato kapitola byla upravena.
ČTEŠ
Zayn & I ✔
FanfictionKOREKCE Jak to vypadá když se do vás zamiluje Zayn Malik? Když se zamiluje do fanynky? To se dozvíte tady...