Na konci roku se od sebe oddělíme, ale nerozejdeme se. Celý rok 2014 až červenec 2015 spolu nebudeme.
Já:
Hmm. Celou dobu budeme od sebe. Bude mi chybět. Jediné plus je, že budu moct být s Danem, holkama a ostatníma kamarádama. Někdy taky přemýšlím proč se tak úžasný věci dějí, proč právě já, proč fanynka? Nejspíš, že opravdu je svět barevný a ne černo - bílý. Tohle může být jen dlouhý sen.V tom přijde Petr (Hoggy):,,Ahoj Baru! Co kdyby sme natočili video i s Gogem?''
,,Jasně! Už mi všichni chybíte.''
Takhle se spolu bavíme.
Nemám slov. Mít kamarády je super!
***
Zayn:
Nevím jestli to tu přežiju. Barča je moje vysněná holka a ani si ji nejspíš nezasloužím. Celou tu dobu bez ní. Na koho se budu v noci koukat? Komu uvařím palačinky se skořicí? A hlavně koho budu líbat.,,Zayne, probuť se!'' probudí mě.
,,Ahoj Liame.'' pozdravím ho.
Liam se zeptá: ,,Co se děje?''
A já mu na to odpovím: ,,Delší dobu budeme s Barčou od sebe.''
,,Proč?''
,,Potřebujeme se věnovat svým pracím a projektům. Nesmíme se navzájem roptilovat.''
V tom vyskočí Harry: ,,Smutné.''
***Rok 2015, 25. březen:
•••
Telefon: ,,Baru, chci odejít ze skupiny.'',,Proč?''
,,Potřebuju víc spánku. Vždyť víš, že spím jen dvě hodiny.''
,,Jo no.''
,,Je ti dobře?''
,,Jo je. Máš ve mě podporu.''
,,Tak dík. Pa.''
,,Pa.''
Ihned jsem se rozbrečela. I z jiného důvodu než je jeho odchod ze skupiny. Bejbinka umřela. Určitě měla krásný život, když se dožila osmnácti let. Teď je ale ve psím nebíčku. Škoda, že psi se nedožijou tolika let, jako člověk.
Vystupuju na letišti v Los Angeles a...
ČTEŠ
Zayn & I ✔
FanfictionKOREKCE Jak to vypadá když se do vás zamiluje Zayn Malik? Když se zamiluje do fanynky? To se dozvíte tady...