Překrásné prázdniny - část 2. - stěhování

337 13 0
                                    

Táta:,,Ale ty nejsi ještě plnoletá.''

,,Prosím.'' poprosila jsem.

Mamka:,,Ne! Co kdyby se ti něco stalo nebo ti Zayn ublížil.''

Zayn:,,Nebojte, neublížím ji. Přece nejsem násilník.''

,,Ale muslim a ona buddhistka. Nejdete k sobě. Vždyť se muslimové a buddhisti nenávidí.'' mamka poukázala.

,,Mami, prosím.'' prosím.

Táta:,,Zavolám Luboše. Ten pozná co je pro tebe dobré... Luboši! Pojď sem!''

,,Co zas.'' otráveně řekne.

,,Je pro Barču dobré, že bude bydlet se Zaynem v Londýně?''

Pečlivě si Zayna prohlíží. Potom mě. Nakonec se Zayna ptá všemi možnými otázkami.

,,Není to pro ni nebezpečné.'' odpoví tátovi.

,,Díky brácha.'' řeknu a usměju se.

Rodiče souhlasí:,,Ale každý dva týdny v srpnu, září, prosinci a březnu budete tady.''.

My na to:,,Ano.''.

Zayn:,,Pořídíme si tu dům.''

Balím si svoje oblečení, boty, knihy, obrazy a klávesy. Těším se, má tam dokonce kopii mého pokojku, abych mohla natáčet.

,,Budu sem jezdit, ale taky na YouTube akce.'' řekla jsem Zaynovi.

,,Okay. Jak si přeješ. Vždyť je to tvá práce.'' odpoví a políbí mě do vlasů, jako dříve.

Jsem v letadle a Zayn ke mě přijde a začne se se mnou líbat. Přejdeme k velkému sedadlu a tam se svlíkáme. Ono to není vlastně sedadlo, ale postel, ve které Zayn spí, když je s klukama na dlouhý cestě.

Když jsme jen ve spodním prádle zamkne dveře, aby jsme byli sami. Je tak zuřivý a rychle do mě bodá svým velkým penisem, že mě to tolik bolí až z toho mám velký orgasmus. Mám pocit, že on našel Bod G. Vydáváme tak hlasité zvuky, že piloti si o tom povídají.

,,Páni! Kdybych taky uměl svou ženu rozeřvát.''

,,To mi povídej. Já zase svojí přítelkyni nemůžu přivést do blaha.''

Najednou:

*Já: ,,Ach Zayne! Rychleji! Rychleji!'' Zayn: ,,Ty jseš snad bůh sexu!''*

Piloti radši se přestanou bavit.

Po sexu: ,,Myslím, že jsi ve mě našel Bod G.'' řeknu udýchaně.

,,Vážně? Jsem borec.'' řekl a taky udýchaně.

Vstanu z jeho postele a obejdu postel a chci ho políbit. On chce něco jiného. Já mu to dovolí a stáhne mě k jeho penisu a začnu. Ihned mě silně vezme za vlasy a rychle se mnou pohybuje, jako kdyby chtěl masturbovat.

Letuška nám oznámí, že za půl hodiny přistáváme.

Zayn:,,Tak, už je konec.''

Vytáhnu si z pusy jeho penis a nechápavě na něj kouknu.

Polknu jeho sperma a řeknu:,,Takhle brzo?''

,,Dělali jsme to tři hodiny.'' řekne.

A tak se oblékneme a vyjdeme ven. Všechny čtyři letušky na nás vystrašeně koukají.

Přistáli jsme a já jsem se před letištěm protáhla. Zayn mě chytil za boky a začal mi dělat cucflek.

Dorazili jsme do našeho domu a vybavili jsme mi kufry. Políbila jsem ho.

Zazvonil zvonek. Otevřela jsem a tam stáli Liam s Louisem a Niallem.

Kluci:,,Vítej doma. Bude se ti tu určitě líbit, když tu strávíme keždý den.''
***
Zayn odešel do...

Zayn & I ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat