6

43 8 4
                                    

Melodie's POV

Wat is de bedoeling van zijn onverwachte bezoek? Het is niet normaal om naar iemand te gaan die je haat? Ik denk er maar niet meer aan ik neem een stuk pizza en begin te eten.

Als ik begin aan mijn 2e stuk komt Sil weer binnen, zonder shirt, maar wel met vest dat openstaat. Ik verslik mij bijna in de hap die ik nog in mijn mond heb.
Waarom doet hij zoiets? Ik had hem een shirt gegeven.

Toch?

"Het shirt is te klein, dus ik ga Aaron style." Zegt hij. Huh, wie is Aaron?

"Het is iets wat mijn zusje kijkt op youtube, het heet 'Minecraft Diaries' Wordt gemaakt door ene youtber Aphmau (ik volg het, don't blame me, ik vindt het zelf super!). Daarin komt een man voor die alleen een vest aanheeft zonder een shirt, die heet Aaron. Soms kijk ik mee met mijn zusje, dan heb ik niks te doen."

"Oh." Serieus Mello? Is dat het eenige wat je kan zeggen, Oh? Sil grinnikt.

"Ik heb trouwens mijn pizza bestelt, maar zou ik een puntje van jou mogen? Het ziet er werkelijk verukkelijk uit!" Ik schiet terug naar de werkelijkheid. Ik was misschien wel, misschien niet de hele tijd naar zijn ontblote borst aan het kijken. Ik begin te blozen, alweer. Wacht, vindt ik hem leuk? Nee, dat is niet zo, je vindt hem niet leuk, hij vernederde jou gisteren of zo nog! Hij is gewoon de jerk vam school, meer niet.

Ik geef hem een stukje en hij neemt meteen een hap. Zijn ogen worden groot van verbazing. Was het vies? Vindt hij het niet lekker? Shut up brain, nou en als hij het niet lekker vindt, dat is zijn probleem.

"Dit is echt heerlijk, je kan goed koken!" Oke, nu ben ik er klaar me.

"Waarom doe je opeens zo aardig?" Vraag ik met stemverheffing. Sil kijkt mij verbaast aan. Zijn stukje pizza was nog niet helemaal uit zijn mond wat er best schattig uitzag...

Nee!

"Ga niet de domme spelen, ik weet dat je mij haat en ik jou ook, dus waarom doe je zo aardig?" Vraag ik. Sil slikt zijn hap pizza door en kijkt mij aan. Zijn blauwgroene ogen worden mijn dood, serieus, ze zijn zo mooi...

Nee!

"Nou, misschien is het omdat we dit stomme project samen moeten doen en ik dat niet met ruzie wil doen!" Roept hij terug. Ik wil net terug schreeuwen als ik merk dat er water de huiskamer binnenloopt.

"Wacht even," Zeg ik en ik loop naar de gang. Onder de voordeur komt water de gang in spoelen! Hemel, regent het zo hard?

"Sil! Help mij even met de zandzakken!" Roep ik. Sil komt de gang oprennen en ziet wat ik bedoel. We rennen naar de schuur waar we zandzakken hebben liggen, we zitten vlak bij een rivier die soms overstroomt, dus tja. We, en met we bedoel ik Sil, want die dingen zijn veel te zwaar voor mij, tillen alle zandzakken naar de gang. Ik doe de deur open en water golft naar binnen. Ik kijk naar buiten en mijn mond valt open. De straat staat compleet blanco, door al die regen blijkbaar. Sil gooit vlug een zandzak op de drempel en daarna nog een paar, totdat de stapel ongeveer bij mijn middel kwam.

"Het ziet ernaar uit dat ik niet naar huis kan." Zegt Sil. Oh mijn hemel, dit ga je niet menen!

De jerk moet bij mij overnachten..-

////////////////

Hi!

Sorry, het is een korter hoofdstukje, maar ik moest het gewoon een cliffhanger maken *<XD

Bye X

Ps. Van wie zal ik de volgende colage maken? Wayde en Matt of Lieke en Sophie?

Y-You Love Me?   (Dutch Version)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu