«2»

880 32 3
                                    

(Hikayemi okuyanlara çok teşekkür ederim ) <3 <3 <3

Ne yani ne bekliyorlardı ki ? Öğrenci temsilciliği için neredeyse her şeyi yapabilirdim. Her insanın küçükken kurduğu hayaller vardır .Benim ki de öğrenci temsilcisi olmaktı işte. Neden mi öğrenci temsilcisi ? Benden 9 yaş büyük bir kuzenim var-küçükken onu idolüm olarak görürdüm- ben 8 yaşındayken bize geldiklerinde-annemle babam o zamanlar şuan ki tempolarına göre daha az çalışıyorlardı,sanırım yaşımın küçük olmasından dolayı- bana okulda öğrenci temsilcisi seçildiğini ve bu işin çok zevkli olduğunu söylemişti . Bende o zamanlar onu idolüm olarak gördüğümden, özenmiştim öğrenci temsilciliğine . Yaşım ilerledikçe onu idollükten çıkarsamda ,öğrenci temsilciliğinden hiç vazgeçmedim. Ve işte hala onu olabilmek için neredeyse her şeyi yaparım .

-"Benaaaaan ,hadi şunu da dene " Nerede miyim ? Cennette.Yani bence burası Cennet.Alışveriş Merkezindeyim.Şuan İrem'le 'yeni okulum' için alış-veriş yapıyoruz .İrem her ne kadar kabul ettiğim için başlarda bana kızsada sonradan yumuşadı ,hep yumuşardı . Şunu da bunu da derken 10'u aşkın paket yapmıştık .Tamam, bu bana bile fazla (alışveriş manyağı bir psikopatım da...) .

İ :Asıl aklımı karıştıran ne biliyor musun ? Ezgi'nin neden o çocuğu hedef olarak seçtiği .

B:Aslında bende bilmiyorum .Farkettiysen 'tavlanamayan çocuk' diye bahsetti şeyden...ıııı...adı neydi ya ??

İ:Yok artık Benan ?!Kızım sen bu çocuğa karşı göreve gideceksin hala adını öğrenemedin mi ?

B:İyi ama hala cevabımı alamadım ?!

İ:Aybars.

B:İsmi gibi kendide ilginçtir

İ:Evet evet ,sen bu çocuk hakkında birşey bilmiyorsun ki nasıl tavlayacaksın onu ?

B:Aynı şeyi bende Ezgi'ye sordum ,akşam bana uğrayıp çocuk hakkında bir 'dosya 'getirecekmiş .

İ:"Yok daha neler ?! İyice polisiyeye bağlamayın da... Neyse bak ,bana herşeyi anlat akşam .Sen aramazsan ben ararım ona göre."Bilmez miyim ? 10'u geçik paketlerimizi görevli yardımıyla alıp arabaya taşıdık . İrem'i ilk defa bir alış-verişten eli boş olarak dönerken görüyorum. Kızcağaz yine beni düşünerek kendini arka plana atmıştı. Ama eve dönmeden kesin dayanamayıp bir alışveriş merkezinin önünde durup ,kendine en az 7 paketlik bir alışveriş yapacaktı .7 uğurlu sayısıdır o yüzden mutlaka 7 paketi geçer .İrem'i öpüp arabaya binerken telefonum çalmaya başladı . İrkildim çünkü zil sesim iğrenç bir şarkıya ayarlanmış.Bunu yapan ancak telefonumun şifresini bilen 9 kişiden biri olabilir .Kesin biri -büyük ihtimalle Murat - beni sinir etmek için böyle birşey yapmıştır. Sizin oradaki 'inek'ler nasıl bilmiyorum ama bizim buradakiler ( Hilmicem ve Murat'tan bahsediyorum ,diğer inekler beni ilgilendirmiyor ) hiç gözlüklü yada ne bileyim sivilceli yada kambur tipler değil . Tam tersine Hilmicem ile Murat en az Arda kadar yakışıklılar . İşte size 'popülerler grubunun ' bir özelliği daha ; bizim grubumuzda herkes podyumdan fırlamış gibidir , yani gerek vücut hatları , gerek yüz hatları . Düşüncelerimden kurtularak telefonu açtım , sanırım çok dalmış olmalıyım ki ekranda yazan isme dikkat etmemiştim .

Arayan babam :OO İnanmıyorum ,BABAM,sesini tanıyamadığım için ekrana bakarak öğrendim bunu .

-"Aloo ,ba-baba ?"

+"Prensesim ,nasılsın bakalım ? "emin olmak için ekrana tekrar baktım ,evet arayan babamdı ve buda yetmezmiş gibi bana 'prensesim ' diyordu .Durun ben hemen kalp krizi geçirip geliyorum . Babamın bana prensesim diye seslenmeyeceğinden değil ama yine de garip oldum ,birazcık,çok az,tamam itiraf ediyorum beni araması bile beni şaşırttı .O kadar işin arasından mümkün değil beni hatırlaması .

Bad Girl(I'm Not Normal)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin