Bana bırakılan paketi kimin, ne için almış olabileceğini düşündüm. Düşünüyor ama bir türlü bir sonuca varamıyordum. Beni çıkmaza sürüklüyordu her bir düşüncem.
Zaten uykulu olduğum için fazla düşünmek istemiyordum. Daha sonra detaylıca enine sonuna düşünebilirdim nedenini. Şimdi yapmam gereken tek bir şey vardı; uyumak.
Arabama atlayarak eve gitmeyi düşünsem de, uykum nedeni ile araba süremeyeceğimi sonradan da olsa akıl edebilmiştim.
Yalpalayarak evime doğru yürümeye başladım.
Birkaç adımdan sonra, yolda uyuya kalmaktan korkar olmuştum. Elimi cebime atıp, telefonumu çıkardım. Son aramalara girerek en üstteki numarayı araya bastım.
Telefon birkaç uzun çalıştan sonra açıldı.
"Bu saatte hayırdır ?" Aybars'ın dinç sesi kulaklarımı doldururken içimden bir küfür savurdum.
"Uykum var" dedim. Aybars güldü.
"Uyu o zaman."
"Beni alıp alamayacağını merak ediyordum."
"Cevabı bildiğine göre kapatmam gerek" Ve hattın kapanma sesi. Ama böyle olmaması gerekiyordu. Aybars'ın gelip beni alması gerekiyordu.
Hep öyle olurdu.
Zar zor da olsa, rehbere girerek Arda'nın numarasını buldum. Telefon açıldı.
"Benan ?"
"Beni alabilir misin ?" Kısa bir sessizlik.
"Benan, ben şehir dışındayım. Ama istersen gelebilirim, tabi ne kadar zaman alır bilemem"
Ofladım "Tamam ya, önemli değil. Görüşürüz."
"Görüşürüz. İyi geceler." dedi.
"Sana da." diyerek telefonu kapattım. Böyle de güzel ortada kalınır.
Yavaş adımlarla evime doğru gitmeye başladım. Gecenin bu soğuğunda da yürümek harika(!) bir şey.
Yaklaşık 5 dakika sonra bir araba yanıma doğru yanaştı.
Arabanın camı açılırken, merakla kim olduğuna baktım.
Berke.
Berke mi ?
Harika bir gülümsemeyle bana bakıyordu.
"Binecek misin yoksa yürüyecek misin ?"
"Sen..nasıl ?" dedim kaşlarımı çatarak.
"Benim de kendi bağlantılarım var, Benan. Şimdi, biniyor musun yürüyor musun ?"
"Yürüyorum." diyerek önüme döndüm. Ve ilerlemeye başladım. Peşimi bırakmamış arabasıyla arkamdan geliyordu.
"O zaman neden birilerini arayıp yardım istedin ?"
"Sanane." dedim ona dönmeden. Kahkaha attı.
"Güzelim, bin şu arabaya."
"Berke seni çağıran olmadı, defol git."
"He yani, şuan bu arabada ben yerine Aybars olsaydı binecektin ?"
"Hayır!" dedim iğrendiğimi belli edercesine.
"O zaman ?"
Sıkıntıyla oflayarak adımlarımı hızlandırdım.
"Sen Aybars'ın arkadaşı olduğuna emin misin ?"
"Sen Aybars'tan hoşlanmadığına emin misin ?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Girl(I'm Not Normal)
Teen FictionGenelde normal insanlar ,taşındıklarında okul değiştirirler .Ama ben girdiğim iddia için değiştiriyorum.Neden mi ? Çünkü ben NORMAL değilim. Asla normal biri olmadım,olamadım...