" Küçük bir çocuğun elinden
Şeker alır gibi
Çaldınız benim hayatımı "Bölüm Adı : BABAM
Keyifli okumalar ...
★★★
Genç kadın hastaneden çıktıkdan sonra kendisini ' Karlan ' holdingin önünde buldu. Danışmadan Vural'ın odasının kaçıncı katta olduğunu öğrendikden sonra hızla asonsöre yöneldi. 12 . kata çıktıkdan sonra asonsörün kapısı açıldı. Direk ortadaki sekreterin masasına ilerledi.
" Merhaba " diye seslendi. Genç sekreter başını kaldırıp karşısındaki kadına baktı.
" Merhaba , nasıl yardımcı olabilirim ? "
" Vural Akar ile görüşmek istiyorum . "
" Maalesef Vural bey müsait değil isterseniz başka bir zamana randevu verebilirim ? " diyerek sorarcasına baktı genç kadına .
" Lütfen Leyla Karlı geldi derseniz görüşmek isteyecektir. Çok önemli bir konu hakkında konuşmak istiyorum. "
" 1 saniye lütfen. " dedi. Telefonu eline alarak. Kısa bir görüşmenin ardından ;
" Buyrun Leyla Hanım , Vural Bey sizi odasında bekliyor " dedi.
.....
Yaramaz güneş ışıkları odanın camından içeri girerken iyice mayışmıştı genç kız. Kafasını okuduğu kitaptan kaldırdığında boynunun tutulduğunu fark etti. Saate baktığında öğlen vaktinin geçmek üzere olduğunu fark etti. Mutfağa gidip annesi için birşeyler hazırlamaya başladı. Sabahtan beri birşeyler yememiş olmanın verdiği halsizlik le çorba yapmak için malzemeleri çıkardı.
......
Çorbanın kısık altını kapatıp son olarakda yaptığı salatayı masaya götürürken evin kapısının açıldığını fark etti. Annesi gelmiş olmalıydı.
" Hoşgeldin anne " dedi genç kız çabucak , acıkmıştı. Biran önce soğumadan yaptığı sıcak çorbayı mideye indirmek istiyordu.
" Hadi anne yemek hazır , çabuk gel " diye ikazda bulunmuştu. Annesiyle birlikte gelen yabancı adamdan habersiz .
Vural içeri girdiği zaman kızının sabırsız sesini duyduğu an oldu yerde kaldı." Hadi içeri geçelim " Leylanın konuşmasıyla kendine geldi. Ayakkabılarını çıkarıp Leylayı takip etmeye başladı. Mutfağa girdikleri zaman aynı kendi mavi- yeşil karışımı gözleri , Leylası gibi kızıl saçlı , uzun boylu olan kızıyla karşılaştı. " Merhaba kusura bakmayın misafirimiz olduğunu bilmiyordum " elini uzatarak " hoşgeldiniz " dedi. Vural Elifin uzattığı elini boş vererek sarıldı kızına. Yılların özlemiyle başını saçlarına getirerek uzun uzun içine çekti kızının kokusunu. Keşke keşke daha önce haberi olsaydı kızından , onca olay olmasaydı da kızını Leylasıyla birlikte büyütebilseydi. Kızının kıpırdanmasıyla kendine geldi. Farahdan ayrılıp ;
" Hoşbuldum Farah " dedi. Genç kız karşısındaki adamın samimi tavırlarıyla neye uğradığı şaşırdı. Adam sanki kendisini yıllardır tanıyormuş gibi içten ve sıcak davranmıştı. Tedirgince annesine çeviridi bakışlarını.
" Kızım konuşmamız lazım " dedi annesi Leyla Hanım. Hep birlikte oturma odasına geçip oturdular. Annesinin yüzüne baktı Elif gözlerindeki endişeyi fark etti. Neler oluyordu Allah aşkına ? Leyla boğazını temizleyerek ;
" Kı..kızım" dedi kekeleyerek. Elif merak barındıran gözlerle baktı annesi , devam et dercesine kaşlarını kaldırdı.
" Vural..." eliyle yanındaki adamı işaret ederek " B..ba...ban " Farah önce idrak edemedi annesinin ne söylediği. Bakışlarını adı Vural olan, dünyaya gelmesine yardımcı olan , biyolojik katıkıda bulunan adama çevirdi. Yeni fark ediyordu gözleri aynı kendi gözleri gibi mavi-yeşil karışımıydı. Alayla dudağı yukarı kıvrıldı .
" Babam ha babam ... "
….........
KEYİF ALMIŞSINIZDIR UMARIM :)
428 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİRANE
Jugendliteratur" Senin en çok neyini severdim biliyor musun ? Bana gülerken küçülen gözlerini , Belediye çukuru gibi olan gamzelerini , ve En çok da beni sarıp sarmalamanı severdim ..."