Şimdiden yazım noktalama vs hatalardan dolayı özür dilerim.
Saat 09:00
Erken kalkmaktan nefret eden birine göre iyi görünüyorum.Yani en azından kendime bunu inandırmıştım. Uyanır uyanmaz kendimi soğuk duşun rahatlığına bıraktım. Bugün olacaklardan habersizce...
---------------
-David nerede?
-Emin değilim...
-Herzaman ki gibi geç kaldı. Ona ulaşın...Hemen
---------------
Duştan çıktıktan sonra kendime kahve hazırlayıp giyinmek için tekrar odama döndüm. Cam açıktı ve serin bir esinti tenime deydi. Camı kapattım kot pantolonumu ve beyaz gömleğimi giydim. Kahvemi yudumlayarak mutfağa geri döndüm o sırada saat gözüme çarptı. Herzaman ki gibi yine geç kalmıştım bu benim suçum değildi erken yatmama rağmen yetişemiyordum. Son yudumumuda aldıktan sonra bardağı masaya bırakıp evden çıktım.Kapıda iki polis memuru beni bekliyordu.
- Yeni bir rekor bu sefer yalnızca birbuçuk saat geciktin.
- Hadi ama çocuklar. Evet bugün elimizde neler var.
- Banka soygunu , tecavüz ve bir adam cinayeti.
- Harika en iç açıcı olandan başlıyalım.Yarım saat arabayla yol aldıktan sonra Carter Malikanesinin önünde durduk.
- Evet olay nedir ?
- Kadın iki gün önce kocasıyla kavga etmiş epey ses uyandıran bir kavga dün akşam komşuları onlardan haber alamayınca kapılarına gitmiş.
- Sadete gel Tyler
- Adamın cesedini mutfakta bulmuşlar.
- Peki bunda sıradışı olan ne ?
- Adamın kafası yok...
- İşte bu harika
- Anlama...
- Herneyse işimize dönelimMalikane oldukça güzel görünüyordu ama renklerden yoksundu girişte ve salonda kahve tonları kullanılmıştı. Hızlı adımlarla mutfağa geçtim.Ceset masanın kenarındaydı ve mutfağın heryerinde kan izleri vardı. Adam 1.85 boylarında 39 yaşındaydı yani en azından ölmeden önce.
- Burda işimiz bitti merkeze gidelim.
- Aslında...
- Tyler bugün fazla mı konuşuyorsun yoksa bana mı öyle geliyor ?
- Merkeze dönmeden önce bir yere uğramamız gerekiyor.
Tekrar arabaya bindik aslında bu araç benim gibi bir insan için fazla genişti koltuklar deriden olduğundan uykumu getirdi.Uyumamak için kendimi zor tuttum. Yolculuk yaklaşık bir saat sürdü ve bu seferde Balmer malikanesinde durduk.
- Evet Tyler aydınlat beni
- Bu malikane yaklaşık üç ay önce bayan Liz tarafından satın alınmış.
- Bunu söylemekten sıkılmaya başladım...Sadet
- Bu sabaha doğru kadına bir posta gelmiş.
- Evet...
- Postada pek iç açıcı birşey yok bir adamın kafatasısı. Sizde benim düşündüğümü mü düşünüyorsunuz efendim ?
- Sanırım Tyler... Haydi içeri girelim.Kapıya yaklaştığımız anda kapıyı hizmetli bir kadın açtı geldiğimizi görmüş olmalıydı.
- Kimsiniz?
- Ben Müfettiş David bu da arkaşım Tyler.
- Boşuna geldiğinizi söylemek isterim Hanımefendi olaydan beri tek kelime etmedi.Kafamı Tyler'a çevirdim. Bana omuz silkti. Boşuna bunca yolu gelmiştik bir yandan biran önce olayı çözmek istiyordum ama bir yandan da evime dönüp uzanmak.
- Bence bir psikolog eşliğinde gelelim.
Gerçekten harika bir fikirdi bu hem işin yükü hafiflemiş olurdu.Biz kendi kendimize düşünürken hizmetli kadın kapıyı kapattı bu gerçekten kaba bir hareketti.
- Haydi burdan gidelim Tyler.
Arabaya bindik ve tekrar yollara düştük.
- Efendim benim bir arkadaşım var isterseniz onu arayabilirim yardım için.
- Bu gerçekten iyi olur Tyler. Yarın bana gelin ve birlikte tekrardan hanımefendiyi ziyaret edelim.Daha fazla Tyler'la konuşmak istemediğim için kulaklığımı taktım ve daha beş dakika olmadan uykuya daldım.Sanki saatlerdir uyumuştum ve Tyler'ın kornaya basmasıyla uyandım.
- Neler oluyor?
- Neredeyse kaza yapmamıza sebep olacaktı.Gözlerimi ovuşturdum ve kendime gelmeye çalıştım.
- Kaç dakikaya evde olurum ?
- Yaklaşık 10 dakikalık bir yolumuz kaldı.Harika bu işkenceden kurtulmama az kalmıştı arabada uyumak yetenek isteyen birşeydi ve bu yetenek bende vardı sorunsa yatağım kadar rahat değildi ve heryerim tutulmuştu.
- Evet efendim geldik.
- Yarın saat 08:45' te burada ol.Bunu söylerken kendime inanamamıştım nasıl olurda o saatte hazır olacaktım.Kendi kendime bunu düşünürken arabadan indim ve elimle cebimi yokladım anahtarı çıkarıp evime girdim.