Olaylar yavaş yavaş çözülmeye başladı. Kadın kocasını öldürmüştü kafatasısını o kadına gönderilmiş olsa şuan hayatta olurdu en azından öldürmek için biraz beklerdi. Hizmetli kadınla ne ilgisi vardı ?
Acaba kadının kocasıyla bir ilişkisi mi vardı ?- Beyler öbür evde araştırma yaptınız mı ?
- Evet...
- Peki kadın eşyalarını almış mıydı ?
- Hayır sadece çantası...
- Buda demek oluyor ki kadın eşyalarını almak için geri dönecek.Bu çok zekice bir düşünceydi. Olayların cözülmesi an meselesiydi.Tyler'a döndüm yorgun görünüyordu en azından ondan iyi durumdaydım.
- Tyler...
- Evet efendim
- Hadi evine git bu gece dinlenmeyi hakettin.
- Ama efendim şuan dinlenmek için iyi bir zaman değil.
- Gayet iyi bir zaman
- Hadi ama Tyler git biraz dinlen nasıl olsa bende bekleyeceğim.Allison'un bunu demesi şaşırtıcı gelmişti. Aslında mutlu bile olmuştum. Allison'la yalnız kalabilecektik. Belkide birbirimizi tanımak için iyi bir fırsattı bu.
- Tamam efendim. Ama sizden ricam birseyler olduğunda bana haber vermeniz...
- Seni nerede bırakalım ?
- Aslında evimin çok yakınında bir bar var birşeyler içip eve geçebilirim.
- Tamam...Aslında bizde birşeyler içebiliriz diye düşündüm. Sonuçta ben dayanıklıydım hemen sarhoş olmazdım ama Allison kolaylıkla sarhoş olabilecek birine benziyordu. Bu da belki benim için avantaj olabilirdi. Ben bunları düşünürken araba barın önünde durdu.
- Hey bir dakika burası...
- Evet Gay Bar.Aslında çokta şaşırmamıştım çünkü Tyler bakımlı biriydi hemde fazlasıyla. Facebook durumlarında şüpheli biri vardı aslında onu kız ismi sanmıştım "Alex". Bu konuyu daha fazla düşünmemeye çalıştım sonuçta bu onun hayatıydı.
- Sonra görüşürüz Tyler
- İyi eğlenceler.
- Teşekkür ederim.Tyler arabadan indiği andan beri sessizlik vardı. Acaba benimle ilgilenmek istemiyor muydu ? Belkide tipi değildim. Bakışlarım bir onda bir de yoldaydı.
- Sen hiç konusmaz mısın ?
- Aslında biraz tedirginim o yüzden konuşmak için iyi bir zaman değil.Konuşmak istemediğini söylemişti daha fazla ısrar edemezdim. Sessiz bir yolculuk sonunda malikanenin önünde son buldu.
- Şunu sende gördün mü ?
- O da kim ?
- Sanırım aradığımız kişi.Hızlıca arabadan çıkıp kadına doğru koştuk. Kadın kaçmıyordu ya da herhangi bir hareket. Yanına vardığımızda ağladığını gördük.
- Hey iyi misin ?
- O seninin kocan mıydı ?
- Evet...
- Neden yaptın bunu ?Allison bana sitem dolu bir bakış attı.
- Kocanı kim öldürdü ?
- Bilmiyorum...
- O gece ki tartışmanızın sebebi neydi ?
- O... o beni aldatmıştı. Duyunca çok sinirlendim kendime hakim olamadım onu ittim ve birkaç kez tokat attım.
- Evet
- Sonrada evi terk ettim.
- Peki neden geri döndün ?
- Bunu o istedi bana mesaj attı. Herşeyi düzeltmek için bir şans diledi.Bu cidden şaşırtıcıydı adamın telefonunu kim almış olabilirdi ki . Uzaktan bir arabanın farı gözüktü ve eve doğru yaklaştı. Bu araba çok tanıdıktı evet bu o ölen kadının arabasıydı. İşte şimdi herşey anlaşılmıştı. Hemen kapşonumu kafama geçirdim ve Allisona döndüm. Kadın arabadan indi ve elindeki silahı bize doğruttu.
- Hey hey sakin ol... Neden bunu yapıyorsun ?
- O kadın sevdiğim adamı öldürdü ve şimdi ölüme sırası onda.
- Hayır o öldürmedi tamam sende öldürmedin ama başka birini öldürdün öyle değil mi ?
- O tamamen bir kazaydı.
- Anlat bize
- O gün bana bir posta geldi. Postayı açtığımda hanımefendi de yanımdaydı. Gördüğümüz manzaradan dolayı şok olmuştuk. O polisi aramak istedi ben ise eğer polisi ararsa onunla aramdakileri karısınında öğreneceğini biliyordum bu yüzden aramızda boğuşma oldu ve onu öldürdüm.Kadın hikayeyi anlatmaya o kadar dalmıştı ki gözlerinde ki yaş görüş alanını dağıtmıştı ve elleri titremeye başladı ve işte o anda hızlı bir şekilde hamle yaparak elindeki silahı aldım.
- Üzgünüm ama sen bir katilsin... Polisi ara Allison.
Polisler geldi ve kadını tutukladılar ama hâlâ adamı kimin öldürdüğü belli değildi bu olayda geçici bir süre için rafa kaldırıldı.