Sıla kahvaltısını yaparken telefondan instagramda dün tanıştığı kızları bulmaya çalışıyordu. Sonunda ikisini de bulmuştu ve telefonu masaya bırakıp kahvaltısına devam etti.
Bugün partiye gidecekti annesinden onay alarak yukarı odasına çıktı ve ne giyeceğine karar verdi ve dolabından eteği beyaz üstü pembeye kaçan şık elbiseyi çıkardı ve boynuna takması için kalın bir kolye aldı krem rengi ayakkabısını ve krem rengi çantasını seçerek yatağın üstüne koydu ve banyoya girdi..........Saçlarını da iyice taradıktan sonra saat ilerlemişti ve kıyafetlerini giymeye başlamadan önce ekin ve cerene geleceği haberini vermek için masada duran telefonu eline aldı ve geleceğini haber verdi.
Tam üstünü giyecekken telefon çaldı bir mesajmış ekinden bir mesaj geldiGönderen:ekin
Tamam tatlım aynı bankın orada buluşalım saat 4:00 ' da gideceğimiz yer biraz uzak yol uzun sürebilir
erken çıkmamız lazım.
Sıla mesaja baktı ve telefonu masaya bıraktı.
Üstünü giymek için elbisesini yataktan aldı ve o sırada annesi girdi
"Tatlım ben geçen gün buraya gelen komşuların yanına gidiyorum sen ne zaman evden çıkacaksın ?". Dedi annesi
Sıla"birazdan çıkarım anne sen git tamam ha bu arada akşam geç gelecem merak etme beni." dedi
Ve annesi çıktı sıla içten içe söylenerek "lanet olsun saat 3:00 ve ben hala hazır değilim." diğe mırıldandı.
Sonunda hazırdı ve son kez aynanın karşısında poz verdi aynı pozu kamerada da vermek istedi ama lanet olsun yine aynadaki gibi güzel çıkamadı ve sinirlenip telefonu kapattı.
Saat 4 olmak üzereydi parka gidene kadar 4 olacağını tahmin ederek son kez kendine baktı ve evden çıktı.
Sonunda parktaydı ekin ve cerenin çoktan orada olduklarını fark etti ve adımlarını hızlandırdı
Sıla"kızlar umarım fazla bekletmedim" diyerek hafif bir utançla gülümsedi
Ceren"hayır tatlım zaten bizde yeni geldik hazırsan gidelim" dedi ve şirin bir gülümseme koydu suratına.
Karşıdaki beyaz şık arabaya doğru ilerliyorlardı sıla merakını bastıramayarak "ceren bu arabaylamı gideceğiz."diğe sordu
Ceren"evet sıla bu benim kuzenimin arabası zaten gideceğimiz yolda da kuzenim kullanacak arabayı." dedi.
Sıla" peki ismi ne kuzeninin,kaç yaşında,hangi okulda,bu semttemi oturuyor,sinirli birimi "gibi sorarken ceren lafını bölerek " bu sorularını arabada ona sorarsın sılacım bana vakit verirsen zaten sizi tanıştıracaktım" dedi.
Ceren arabanın kapısını açarak bindi ve ekinle sılada beraberinde arabaya bindi ceren çınar'a sılayı tanıttı ve yeni tanıştıklarını sılanın bu semte yeni geldiğini söyledi.
Ceren "çınar bu sıla , sıla bu da çınar hani şu çok merak ettiğin" diyerek sılaya bakıp göz kırptı. Sılayla çınar sohbet etmeye başladı birbirlerine kaynaştıkları hallerinden belliydi arabada sürekli espiri yapıp gülüyorlardı.
Ekin telefona dalmıştı sanırım cerende öyle.
Uzun süren bu yolculuğun ardından araba durdu ve sessizlik oluştu. Bu sessizliği çınar bozdu
Çınar" hadi kızlar inelim partiye geldik." dedi herkes arabadan indi tam parti kapısına ilerlerken sıla duraksadı ekin sılaya neden duraksadığını sordu "birşey mi oldu sıla iyi misin ?" dedi.
Sıla çekinerek ve kekeleyerek"e-evet i-iyiyim" dedi sılanın utandığı her halinden belliydi gayet normal çünkü içeride tanımadığı yüzlerce insan vardı acaba sıla hakkında ne düşünürlerdi sıla bu düşünceleri kafasından silerek içeri ilerledi çınar ve ceren arkada boş bi yer kestirmişlerdi gözlerine Oraya doğru ilerlediler ve oturdular çınar ben size içecek birşeyler getirim ne istersiniz diğe sordu ceren"ben limonata alim" dedi.
Ekin"bende bi kola"dedi
Sıla "su" diyerek cümlesini bitirdi çınar içecekleri getirene kadar sıla ceren ile ekine bir soru sordu
"Kızlar bu partinin amacı ne ?" dedi.
Ekin "benim telefonla konuşmam gerek tatlım ceren sana anlatsın" diyerek oturduğu yerden kalktı
Ceren"her sene bu semtte oturanlar kendi aralarında parti veririler hem semtimize yeni gelen arkadaşlarla tanışmak için onları davet ederiz hem de kendi aramızda eğlenmek için genelde sorunsuz geçer partilerimiz umarım bu seferde öyle olacak" dedi ve gülümsedi
Sıla konuşmak yerine kafa salladı o sırada çınar geldi ardından da ekin oturdular
Çınar "neden bu kadar suskunsunuz bir sorun mu var ?" dedi.
Ekin ve ceren çınara baktı ama sılanın gözü başka bir yerdeydi yoksa sıla birini mi izliyordu :) evet bu doğru ekin çınarı dürterek sılanın izlediği yeri gösterdi evet bu kesinlikle doğru sıla semtin en popi çocuğunu utkuyu seyrediyordu utku yine her zamanki gibi kızları çevresine toplamış eğleniyordu.
Ceren sılayı dürttü sıla birden sıçradı ve birşey olmamış gibi sohbete katıldı ama herkes herşeyin farkındaydı çınar sılanın utkuya aşık olmasından korkuyordu
Neden ?
Yoksa çınar mı sıladan hoşlanıyordu ? Ekin ve ceren kıkırdayarak çınara "utkuyu çağıralımmı sılayla tanıştıralım" dediler.
Çınar ikisine de sert bi şekilde baktı ama artık olan olmuştu utku oturdukları masaya doğru ilerledi. Çınar utkuyu tutup hadi kardeşim biz biraz hava alalım dedi ve götürdü kızlar saatlerce masada oturdu ve sohbet etti parti sonlarına doğru çınar geldi ve kızlara kalkma vakti olduğunu hatırlattı kızlar çantalarını alarak dışarı doğru yürüdüler utku kapıda sigarasını içiyordu tam içeri adımını attı o sırada sıla dışarı adımı attı kapıda göz göze geldiler utku gözlerini ayırmadan sılayı izledi sıla resmen tutulmuştu utku en son dayanamayıp " daldınız herhalde"dedi ve sinsi gibi güldü sıla hâlâ şoktaydı ekin sılanın kolundan tuttu ve sarstı sıla kendine geldi ve utkuya dönerek "ö-özür dilerim bilerek olmadı"dedi. Utku"sorun değil benim hatamdı"dedi ve gülümsedi.
Arabaya binip yola koyuldular kimse konuşmuyordu kızların gerçekten uykusu gelmişti çınar yola dikkatini zor bela veriyordu. Ve o sırada karşıdan gelen araba dikkatini toplayamadı ve çınargilin olduğu arabayı uçuruma savurdu.............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Garip AŞK
ChickLitBu yazdığım ilk hikaye umarım beğenirsiniz yazarlık hayalimi burda gerçekleştirmek istiyorum hikâyenin konusu şu yeni bir şehire taşınan SILA dışarı çıktığında yeni arkadaşlar ediniyor ve bu kişilerle iyi vakit geçiriyor bazen de tehlikeli şeylere k...