Medyadaki Sıla iyi okumalar :)
Sonunda eve varmışlardı. Sıla kapıdan içeri girerek odasına doğru ilerledi çok yorgundu. Yatağına uzandı ve içinden "Evim gibisi yok Bir haftadır hastanedeyim o yatak yüzünden belimi hissetmiyorum" diyerek uykuya daldı.
Sabah uyandığında aşağıdan güzel kokular geliyordu yataktan kalkarak merdivenleri doğru ilerledi aşağı indiğinde Annesi ona güzel bir kahvaltı hazırlamıştı kızının yorgun olacağını hastane yemeklerinden sıkıldığını tahmin etmişti.
Annesi Sılaya "Günaydın kızım otur da Güzelce kahvaltını et" diyerek gülümsedi Sıla " Yüzümü yıkayıp geleceğim" diyerek odasına tekrar çıktı.Aşağı inip kahvaltısını ettikten sonra Sıla dışarı çıkıp hava almaya karar vermişti. " Ekine Haber vermeliyim beraber vakit geçirelim" diyerek telefonuna yöneldi. Ekin'i arayarak parkta olacağını söyledi ve evden çıktı.
Sıla artık parka varmış ve Ekingilin Yanına oturmuştu. Utku da oradaydı birkaç kızla konuşuyordu konuşmasını bitirdikten sonra Utku da Sılagilin yanına geldi Sıla yerde oturmuştu Utku Sılanın yanına oturdu. O sırada ekinin telefonu çaldı için kısa bir telefon görüşmesinden sonra Ceren ile gitmesi gerektiğini söyledi ve oradan uzaklaştılar Sıla Çimenlerin üzerine uzandı Utku da aynısını yaptı Sıla oturdu Utku da oturdu Sıla tekrar uzandı Utku da tekrar uzandı Sıla gülerek "Neden benim yaptığım şeyleri yapıyorsun" dedi Utku da "hoşuma gidiyor"
diyerek Gülümsedi
Utku Sılaya kendinden bahsetmesini istedi. Sıla " biliyorsun ki buraya yeni taşındık hemen karşıdaki evde oturuyorum annemin işleri yüzünden buraya taşınmak zorunda kaldık annem bir firmada çalışıyor o yüzden buraya geldik" dedi Utku " Ekingille nereden tanışıyorsun" dedi. Sıla " onlarla da yeni tanıştım Zaten geçen gün parkta otururken onlarda oturuyordu öyle böyle sohbet ettik Tanıştık işte" dedi uzun bir sohbetten sonra ikisi de susmuştu Sıla konuşmak istemiyordu sadece gökyüzünü izlemek istiyordu sanırım Utku da aynı şeyleri düşünüyordu.Ceren ile ekin geldiğinde Utku'yla Sıla'yı öyle görünce kıkırdadılar.
Sıla arkasını döndüğünde Ceren ve Ekin Sılagili izliyorlardı. Sıla "neden orada duruyorsunuz kızlar gelin yanımıza" diyerek Gülümsedi Utku hiç rahatını bozmadan oturuyordu. Ekin "böyle sap sap oturacağız mı ?" dedi ve suratını astı. Ceren de "aynen ya bende çok sıkıldım artık bir şeyler yapalım mı ?" dedi
Utku kafasını kaldırarak "aklıma süper bi fikir geldi" herkes onu dinliyordu Utku Gülümsedi ve "paten sürmeliyiz hava çok güzel" dedi ve bulduğu konuyla övünerek güldü. Ceren ile Ekin başlarıyla onayladı ama Sıla biraz sıkıntılıydı Ekin elini Sılanın dizine koyarak "Sıla bir sorun mu var canım" dedi ekin kelimesini tamamladı ve Ceren söze başladı "yoksa bu fikri beğenmedin mi " dedi Sıla çekinerek "şey hayır bu fikri beğendim de ama ben ben paten sürmeyi bilmiyorum ki " diyerek suratını astı Utku lafa atlayıp "bu harika " diyerek Gülümsedi Ekin Utkuya yaklaşarak "salak mısın neresi harika kızın önünde böyle davranmayı kes!" dedi Utku " hayır gerçekten yanlış anladınız harika olan bize yeni bir iş çıkması şimdi biz Sılaya öğretmenlik yapacağız " dedi ve tekrar gülümsedi Sıla bu fikri beğenmişti Ekin ve Cerende öyle Ceren "o zaman şimdi gidip Sılaya uygun bir paten bakalım " dedi.
Yerlerinden kalkıp kendi patenlerini aldıkları yere Sılayı da götürdüler Sıla kendine bir paten beğendi ve birlikte alıp parka döndüler Sıla "peki nerede süreceğiz." dedi. Ekin "bizim her zaman sürdüğümüz bir yer var parkın arka tarafında boş alan var hem de oldukça geniş orada sana öğreteceğiz." Dedi. Ceren " o halde oyalanmayalım hadi gidelim" dedi ve ayağa kalktı.Sonunda sürecekleri yere gelmişlerdi Utku Sılaya patenini giymesi için yardımcı oldu.
Sıla ayağa kalktı ve Utkunun elinden tutarak yavaş yavaş ilerlemeye başladı bi kaç dakika sonra Sıla ilerliyordu Utkuda arkasında düşmesine engel oluyordu Ekin ve Ceren yanlarına gelerek "nasıl iyi mi öğretmenini beğendinmi " diyerek gülmeye başladılar. Sılada kendini tutamadı ve güldü gülerken dengesini kaybedip yere kapaklandı.
Sıla "aslında zaten yorulmuştum oturmam iyi oldu " dedi ve güldüSıla bugün biraz öğrenmişti ama havada kararmıştı eve gitme vakitleri gelmişti Sılayla Utkunun evi yan yanaydı Ekin ve Ceren kendi evlerine gitmişlerdi Sılanın evlerinin kapısının önüne gelince Utku Sılaya "Sıla telefonumu bulamıyorum bi arar mısın ? " dedi.
Sıla numarayı istedi Utku söyledi ve aradı telefon Utkunun elinde çalıyordu Utku "numaranın aldım mesaj atarım " dedi ve kahkaha atarak gitti. Sıla Utkunun arkasından sadece Gülümsedi ve içeri girdi.
İçeri girdiğinde çok yorgundu oturma odasında annesigil oturmuş televizyon izliyordu yanlarına oturup kardeşinin kucağındaki mısırdan bir kaç tane aldı. "Size iyi seyirler ben yorgunum odama çıkıyorum." dedi kardeşi "iyi geceler dostum" dedi ve kahkaha attı Sıla gülümseyerek odasına çıktı. Yatağına uzandığında telefonuna mesaj geldi utkunun numarasını kaydetmiştiUtku: uyudun mu ?
Sıla: hayır sadece dinleniyorum. Sen ? Utku: uyumuş olsaydım şuan sana yazamazdım. :D
Sıla: haklısın saçma oldu
Utku: güzel bir gündü değil mi?
Sıla: evet neyse ben yatıyorum. İyi geceler.Dedi ve telefonu masaya bırakıp uyudu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Garip AŞK
ChickLitBu yazdığım ilk hikaye umarım beğenirsiniz yazarlık hayalimi burda gerçekleştirmek istiyorum hikâyenin konusu şu yeni bir şehire taşınan SILA dışarı çıktığında yeni arkadaşlar ediniyor ve bu kişilerle iyi vakit geçiriyor bazen de tehlikeli şeylere k...