Bölüm 10

27 4 0
                                    

medyada Tunç.

Yavaş yavaş yürüyordu Utku karşısında Tunç'u görünce adeta dona kalmıştı Tunç'un burada ne işi vardı tanıyordu onu arkadaşıydı ama araları bozuktu zaten Ekin Tunç'u Utkuyla barışması için çağırmıştı ama Utku Sılayı takip ederken bundan haberi bile olmamıştı Tunç Utkuyu sevmiyordu ama onunla arasını düzeltmek istiyordu evet insan sevmediği biriyle bir nedenden dolayı beraber takılır işi düştüğü için ama Tunç işini birine yaptırmaya ihtiyacı yoktu zengin bir ailenin çocuğuydu bir dediğini İkiletmezdi   Utkuya oyun oynayıp öldürecek olsa oynamasına gerek yoktu adamlarına söyler iki dakikada hallederdi işini. Peki neden yapmıştı bunu neden yakınlaşmak istiyordu Utkuya..

Tunç'un Ağzından:

Gelmiştim işte buradaydım Utkunun evine gelmiştim ah eski güzel evimiz ne de çok özlemişim ha eski evimiz derken Babalarımız önceden ortaktı Utkuyla ve bu evde ortak evimizdi aile yemeklerini yada ziyaretlerini bu evde yapardık soylu bir aileydik ortaklarımızı bu evde ağırlardık ama bundan iki üç sene önce Babam Utkunun Babasıyla kavga etti ve bu evden ortaklığını çekti paranın çoğunu Babam vermesine rağmen bu evi Utkunun ailesine bırakıp ihtiyacım yok alın sizin olsun deyip bırakmıştı. Karşımda Utkuyu görüyordum nasıl da öfkeli bakıyordu haklıydı eski düşman ortaklarının çocuğunu yani beni burada görmek cazip olmazdı bana baktı ve senin burada ne işin var gibi konuştu ''Ne demek ne işin var canım aşk olsun insan eski evine gelemez mi ya '' diyerek büyük bir kahkaha patlattım neden bu kadar sesli gülmüştüm anlamadım ama içimden öyle geldi Utku ''eski evini ben yokken görmeye gel hem artık andığın gibi Tunç eski eviniz şimdi defol git buradan!!'' demişti. Haklıydı belkide onun eviydi gelmeye hakkım yoktu. 

''O zaman evinizin anahtarını değiştirseydiniz'' dedim ve üzerine doğru yürüdüm kulağına fısıldayarak ''ESKİ ORTAK..'' dedim. 

Utkunun Ağzından : 

....''ESKİ ORTAK'' diyerek yanımdan uzaklaştı ve arkamı dönüp ona bakmadım sadece kapı kapanış sesini duydum evet gitmişti kapı kapanmıştı korkuyordum ondan ama bana zarar vereceğinden değil zaten buna da gücü yetmez ama o bana değilde çevremdekilere zarar verebilirdi. En çokta Sıla için korkuyordum bir şekilde benim Selda ile gerçekten çıkmadığımı öğrene bilirdi zaten Sılayı parkta görmüştü. Bakışmamızıda.. 

Sılaya mesaj atıp onunla konuşmamız gerektiğini söyledim evet ona anlatacaktım Tunçtan uzak durmasını söyleyecektim çünkü Tunç Sılayı bana karşı bir silah olarak kullanabilirdi yapabilirdi bunu Sıla mesajıma cevap vermişti yarım saat sonra parkın arka tarafında ona  paten sürmeyi öğrettiğim yere gelmemi istemişti. Öyle yaptım istediği yere gittim ve onu beklemeye başladım geliyordu evet görmüştüm beni ekeceğini sanmıştım ama o tam yarım saatte gelmişti gecikmeden.. 

Resimde ki Sıla - Barbara Palvin Sılanın ağzından : 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Resimde ki Sıla - Barbara Palvin Sılanın ağzından : 

Hazırdım ve çıkabilirdim evden kot rengindeki şortumu giymiştim. Üstüne de siyah düğmeli beyaz gömleğimi giymiş ve siyah ince bir ceket giymiştim serin olur diye. Saçlarımı salaş bir topuz yapıp beni Cool gösteren siyah gözlüklerimi de takmıştım

 Ceketimin kollarını çekerek siyah çantamı aldım ve son kez aynaya baktım güzel olmuştum yani ben öyle düşünüyordum yada Utkunun öyle düşünmesi yeterdi.

parkta ilerlerken bankların yanından geçiyordum arka çimenlerde oturan birini gördüm kafamı yana çevirdiğimde anladım ki o Utkuydu gülümsedim ve yanına ilerledim. Ona kızgın olduğum aklıma geldi ve suratımdaki gülümsemeyi geri aldım ben böyle yapınca oda suratını astı ''Ne oldu Sıla neden böyle yapıyorsun'' dedi ve bıkkın bir ifade ile gözlerimin içine baktı. Ona bakmak istemiyordum ona bakarsam yine kalbime uyup affedecektim onu üstelik sevgilisi varken ona karşı çok samimi olamazdım ve gözlerimi devirdim ''Neden çağırdığını söyler misin işim var.'' dedim ve suratına ona hem kırgın hemde öfkeliymiş gibi baktım. 

Utkunun ağzından : 

bana kırgın bir şekilde ''Neden çağırdığını söyler misin işim var'' dedi nedeni neydi bunun Sıla bana neden kırgındı ki Selda ile çıktığım için mi ama Sıla buna neden kırılsın ki hala anlayamamıştım Sılanın beni sevdiğine inanamazdım öyle bir şey olamazdı. Böyle bir şey varsa ben Seldayı boşuna sevgilim gibi göstermiştim. ''Konuşmak için çağırdım Sıla konuşmak için ne için olabilir başka.'' dedim ''tamam konuş o zaman dinliyorum.'' dedi be boş boş suratıma baktı. ''Sıla ben , ben Selda dan ayrıldım.'' dedim çekinerek Sıla bu durumun karşısında boşça sırıttı ve kafasını eğerek ''bundan bana ne Utku boş işlerin için beni rahatsız etmezsen sevinir.'' dedi ve gitmek için ayağa kalktı. Giderken ona sadece Hoşçakal diyebilmiştim Hoşçakal...


Bir Garip AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin