16

24 5 0
                                    

Evdekisadist kimdir? Evet. Şimdii. Wattpad'de ismini açıklamayı sevmeyen, -ki sadece arkadaşlarım bilir burada ismimi- lise üçüncü sınıf bir dil öğrencisi, sakin gözükse de birine alışınca susturulamayan,Eminem hayranı, fazlasıyla takıntılı,paten yapan,ana kelimesi "BİLMİYORUM!" olan,ciddi ortamlarda ciddi olamayan,sadece ciddi ortamlarda değil hiçbir yerde ciddi olamayan,ciddilik ile aynı cümle içinde bile kullanılamayan,boğa burcu,koyu Fenerbahçeli,topuklu ayakkabı giymekten nefret eden,kaç yaşına gelirse gelsin çizgi film izleyen,bal yiyince bayılma derecesine gelen,morali bozuk olunca şarkı söylemeyi seven,morali bozuk olmasa da şarkı söylemeyi seven,biri aniden soru sorarsa cevabı bilse bile afallayıp cevabı şaşıran,hiçbir şeyi takmıyor gibi gözükse de bir şeyi günlerce hatta haftalarca kafasına takan,etek elbise gibi şeyleri özel bir davet falan olmadıkça giymeyi sevmeyen,misafir çocuklarından komşu çocuklarından nefret eden,sevdiği şeyleri taklit etmeyi seven,çabuk sinirlenmeyen ama sinirlendiği zaman da kendini kaybeden,prensipleri olan ve bunları çiğnemeyen,iyi bir dinleyici, bir şeyi çok iyi yapsa bile birisi onu izlerken en iyi yaptığı şeyi karıştıran,birisi ona bağırınca ağlayan-ifşanın babası geldi resmen- gizemli olmayı seven,kitap aşığı hatta nasip olursa odanın bir duvarını tamamen kütüphane yapmak isteyen,saatlerce aynı pozisyonda oturan,kulaklığı olmadan bakkala gitmeyen,kendine has kelimeleri olan-örneğin;kerevze,evinsiz,kepat..- merak edenler bu kelimelerin anlamlarını sorabilir,bileklik onun için kutsal bir malzeme gibi olan-sevdiğim insana ya bileklik ya kitap veririm.-..... Ooo falan filan. Oldukça çok. Daha çok. Diğer bölüme de kendimi yazabilirim. Ya da yazmam. Bilmiyorum.
Sizde yazın bana takıntılarınızı.huylarınızı siz de.😂😂

evdekisadist'in BilinmeyenleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin