4.Bölüm

147 63 4
                                    

Multi medya da fatih  var :)
&&&&

Fatih ten

Sabah alarımın  sesiyle uyandım . Bugün işe gitmem gerekiyordu duş  alıp siyah takım elbisemi giyindim . Büşra nın odasına girdiğimde hala uyuyordu . Sessizce yaklaşıp yanağına küçük bir buse bıraktım. Uyandığında beni göremeyecekti bu yüzden küçük bir süpriz yapsam çok iyi olurdu .

İlk önce güzel bir kahvaltı hazırladım . Çiçekçiden  sepette 100 tane çiçek sipariş ettim . Markete gidip sevdiği en güzel çikolataları alıp kutunun içine  koydum . Üstüne küçük bir not yazıp evden çıktım .

Kapıya 3 koruma koymuştum her ihtimalle karşı onlara selam verip arabama bindim . Şirkete girdiğimde hemen odama geçtim sekreteri arayıp sert bir kahve istedim . Kahvem geldikten sonra birikmiş dosyaları inceledim , toplantılara girdim . Son dosya kalmıştı onu da inceleyip artık eve gidecektim bugün çok yorulmuştum .

Kapı vuruldu "Gir " diye seslendim odaya bizim beni uyuz etmekte bir numara Sarp girdi . "Oooo  aşkım dosya mı bakıyormuş  yorulduysan masaj yapayım mı ha " "Sarp defol git bana yeter " "Ama oyle deme özlemdin mi beni " diyim ağlıyormuş gibi yaptı "Ben seni özlemedim ama sen benim yumruklarımı özlemişsin herhalde " "Yok abi benim zaten isim vardı kaçtım akşam sevgilim olarak güzel bir süpriz yap " öpücük atıp odadan çıktı "Sarp !" diyip elimde ki kalemi firlattım ama beyfendi hemen kaçtığı için kapıya gelmişti . Bu çocuğu kaç kere dövmüştüm ama akıllanmıyordu sürekli bana 'Aşkım , bitanem , sevgilim ' diyip duruyordu sonra bende onu dövüyordum ama söylemekten  vaz geçmiyordu .

Son dosyayı da halledip şirketten çıktım . Arabama binip eve doğru yol aldım .Kapıya geldiğimde korumalar yerde vurulmuş haldelerdi , kapı da açıktı . Hemen içeri girdim "Büşra nerdesin ? " her yeri aradım ama büşra yoktu . Kim yapmış olabilir ki . Melih i arayıp "Büşrayı kaçırmışlar hemen depoda toplanın " dışarı çıkıp arabama binip depoya doğru yol aldım . Tabi korumalara bir silahta ben sıkmayı ihmal etmemiştim. Onları oraya büşra yı korumaları için koymuştum . Orada durdukları halde büşram yoktu ölümü hak etmişlerdi

Büşra dan

Fatih in eve gelmesini beklerken birden silah sesi geldi olduğum yerde korkudan hareket edemedim bu silah sesi nereden geliyordu . Uzun bir süre silah sesleri geldi sonra kesildi tam geçti derken kapı çalmaya başladı . Nihayet fatih gelmişti , koşarak gidip kapıyı açtım ama yabancı biriydi "Buyrun kime baktınız " "Sana , bir misafir kabul edersin herhalde "diyip içeri girdi  yavaşça bana doğru yaklaştı "Evet bayan sizinle küçük bir gezintiye çıkalım " ben kaştıkça o üstüme  geliyordu . Sonra arkamdan bir el hissettim gerisi karanlık .

Gözlerimi açtığımda depo gibi bir yerdeydim , burası fazla soğuk ve nemliydi . Çevreme bakarken kapı açıldı içeri yine o adam girdi "Oooo uyanmış bizim prenses , o zaman güzel bir oyun oynayalım mı ? " "Hayır istemiyor beni rahat bırak " "Ama bu kadar asi olunmaz ki küçük bir oyundan zarar gelmez "  kolumdan tutup beni ayağı kaldırıldı . Sürükleyip karanlık bir odaya götürdü içeri itilip hemen arkamdan kapıyı kilitledi "Çıkar beni buradan çıkar burada kalamam ben karanlıkta duruamam " "Biliyorum prenses bu yüzden karanlık odaya bıraktım ya seni şu yalvarmalı sesini atalım bakalım Fatih bey ne yapabilecek belki gelir sevdiğini kurtarır "

Fatih ten

Depoda hep birlikte kimin bunu yapabileceğini düşünüyorduk . Telefonuma mesaj sesi geldi açıp baktığımda bilinmeyen numaradan sesli bir mesajdı . 

"Çıkar beni buradan çıkar burada kalamam ben karanlıkta duruamam " 

Bu büşra nın sesiydi , karanlığa karşı korkusu vardı durmazdi orada . Hemen nerede olduğunu bulup onu oradan almalıyım . "Abi en son sizin evin yakınından Can geçmiş  o yapmış olabilir " "Tamam cenk hemen can ın bütün  depolarını basın her mekanını arayın bugün büşra yı bulucaz . "

Büşra dan 

Nefes alamam zorlaşıyordu bu odada biraz daha kalırsam bayılır ve kriz geçirirdim  . En son yine böyle olduğumda iki gun yoğun bakımda yatmıştım . Kısa bir süre sonra kapı açıldı "Hadi çık , beni takip et " odadan çıktığımda zor nefes alıyordum ama hiç değilse burası aydınlıktı . Beni odadan çıkaran adamı takip etmeye başladım büyük  bir salona geldik , yine o adam koltukta oturuyordu . "Gel bakalım prenses biraz sohbet edelim " bu kadar yüzsüzünü görmemiştim . Az  önce beni karanlık odaya kilitlemiş şimdi de sohbet edelim diyordu . Gidip karşısında ki koltuğa oturdum "Adın ne " "Büşra sizin " "Can " "Benden ne istiyorsun " "Aslında öldürmek istiyorum " "Fazla açık sözlüsünüz " "Ah evet öyleyimdir.  Fatih in benim kardeşime yaptıklarının aynısını sana yapmak benim çektiğim acıyı ona da  çektirmek " "Yalan söylemeyin Fatih size ne yaptı ki " "Oturda dinle o zaman bana şöyle senin babamı  öz olmadığını söyledi mi ? Benim kardeşimin ölmesine sebep olduğunu söyledi mi ? " "Hayır ama yalan söylemediğinize nereden inanıcam" "Al burada belgeler ve beni iyi dinle sana Fatih in gerçek yüzünü anlatayım ... "
 

&&&

Yeni bölüm geldi . Inşallah beğenirsiniz . Sizce büşra gercekleri öğrenince ne tepki vericek Can ın anlatıcaklarının hepsi doğru mu ? Hepsinin cevabı bir sonra ki bölümde takipte kalın yazarsınız olarak sizleri seviyorum e hadi öpüldünüz canlarım  😊😘

ÖFKELİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin